انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
*نحوه برخورد با همسر بداخلاق*

*نحوه برخورد با همسر بداخلاق*

#1
 

 
⬅️ باورش کن... بیشتر مردها دلشان میخواهد که همسرشان باورشان کند.آنها دوست ندارند که همسرشان در توانایی ها و استعدادهایشان (مثلا در تامین امنیت و رفاه و ....) شک داشته باشد.
 
با رفتار و گفته هایتان به آنها بفهمانید که توانایی و مهارت و استعداد و پشتکارشان را باور دارید البته دروغ نگویید بلکه سعی کنید خصوصیت مثبت وی را پررنگ تر کنید.
 
*بعد از ازدواج باید نحوه گفتگو تغییر داد*
 با ازدواج زن و مرد متوجه می‌شوند که باید چه کنند تا گفتگوی دو نفره خوب و موثری داشته باشند. به این ترتیب شیوه گفتگوها بعد از ازدواج کاملاً تغییر می‌کند و به طور معمول افراد آرامتر، نرم‌خوتر و انعطاف پذیرتر از قبل می‌شوند و زن و شوهر یاد می‌گیرند مسائل و خواسته‌هایشان را خوب بیان کنند.
 آنها اختلاف نظرها را با گفتگوی خوب و عاقلانه‌تر حل می‌کنند. اگر بخواهند مثل زمان قبل از ازدواج حرف بزنند و تنها هدفشان این باشد که ثابت کنند حق با آنهاست یا از حرف زدن برای حل مسائل طفره بروند، بی شک زندگی مشترکشان آسیب خواهد دید و ناچارند شیوه گفتگوی درست را بیاموزند.
 
 به این ترتیب با خوب شنیدن، احترام و محبت را به دیگری القاء خواهند کرد و زندگی مشترک لذت بخشی را تا پایان عمر تجربه می‌کنند. ازدواج کمک می‌کند تا افراد صبورتر، بخشنده‌تر و با گذشت‌تر از قبل با دیگران برخورد کنند.
 
?*اختلافات_زناشویی*
⬅️ هیچوقت سعی نکنید حس حسادت همسرتان را برانگیخته کنید ؛
بعضی همسران به اشتباه تصور میکنند با برانگیختن حس حسادت علاقه همسر به خودشون بیشتر میکنند اما اینکار باعث پارانوئید بدبینی ميشود.
 
 بهترین دکتر مشاور ازدواج در تهران
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان