کلیدستان

نسخه‌ی کامل: *نحوه برخورد با همسر بداخلاق*
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
 

 
⬅️ باورش کن... بیشتر مردها دلشان میخواهد که همسرشان باورشان کند.آنها دوست ندارند که همسرشان در توانایی ها و استعدادهایشان (مثلا در تامین امنیت و رفاه و ....) شک داشته باشد.
 
با رفتار و گفته هایتان به آنها بفهمانید که توانایی و مهارت و استعداد و پشتکارشان را باور دارید البته دروغ نگویید بلکه سعی کنید خصوصیت مثبت وی را پررنگ تر کنید.
 
*بعد از ازدواج باید نحوه گفتگو تغییر داد*
 با ازدواج زن و مرد متوجه می‌شوند که باید چه کنند تا گفتگوی دو نفره خوب و موثری داشته باشند. به این ترتیب شیوه گفتگوها بعد از ازدواج کاملاً تغییر می‌کند و به طور معمول افراد آرامتر، نرم‌خوتر و انعطاف پذیرتر از قبل می‌شوند و زن و شوهر یاد می‌گیرند مسائل و خواسته‌هایشان را خوب بیان کنند.
 آنها اختلاف نظرها را با گفتگوی خوب و عاقلانه‌تر حل می‌کنند. اگر بخواهند مثل زمان قبل از ازدواج حرف بزنند و تنها هدفشان این باشد که ثابت کنند حق با آنهاست یا از حرف زدن برای حل مسائل طفره بروند، بی شک زندگی مشترکشان آسیب خواهد دید و ناچارند شیوه گفتگوی درست را بیاموزند.
 
 به این ترتیب با خوب شنیدن، احترام و محبت را به دیگری القاء خواهند کرد و زندگی مشترک لذت بخشی را تا پایان عمر تجربه می‌کنند. ازدواج کمک می‌کند تا افراد صبورتر، بخشنده‌تر و با گذشت‌تر از قبل با دیگران برخورد کنند.
 
?*اختلافات_زناشویی*
⬅️ هیچوقت سعی نکنید حس حسادت همسرتان را برانگیخته کنید ؛
بعضی همسران به اشتباه تصور میکنند با برانگیختن حس حسادت علاقه همسر به خودشون بیشتر میکنند اما اینکار باعث پارانوئید بدبینی ميشود.
 
 بهترین دکتر مشاور ازدواج در تهران