انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمای ثبت نام بیمه عمر

راهنمای ثبت نام بیمه عمر

#2
پوشش امراض خاص یکی از  پوشش های بیمه عمر می باشد که برای رفاه حال بیمه گذاران اختصاص یافته است. در صورتی که بیمه گذار به این بیماری دچار شود، شرکت بیمه هزینه ای را برای درمان و هزینه های ابتلا به این بیماری پرداخت می نماید. امراض خاصی که شرکت های بیمه بابت آن غرامت و هزینه درمان می پردازند:

ایست مغزی (سکته مغزی)

ایست قلبی (سکته قلبی)

سرطان (همه انواع آن)

جراحی عروق قلبی

پیوند اعضای بدن ( قلب، کبد، کلیه، ریه و مغز استخوان)

با توجه به ورود ویروس کرونا و افزایش احتمال ابتلا به این ویروس، شرکت بیمه سامان و بیمه ایران درباره پوشش بیمه عمر ویروس کرونا اطلاع رسانی نمودند. بدین صورت که هزینه های درمانی همه بیمه گذاران مبتلا به ویروس کرونا که بیمه عمر این دو شرکت را دارند قابل پرداخت خواهد بود. این پوشش برای ایجاد حس آرامش خاطر در بیمه گذاران لحاظ شده است و بیمه گذاران حق بیمه مازادی پرداخت نمی کنند. همچنین شرکت بیمه سامان جهت رفاه حال بیمه گذران هزینه های درمانی مبتلایان به ویروس کرونا در بیمه درمان و مسافرتی را پوشش می دهد.

اما بیمه بدنه فقط در ارائه این نوع پوشش بیمه بدنه خودرو صفر خلاصه نمی شود. به بیان ساده تر بیمه بدنه نوعی مکمل برای بیمه شخص ثالث می­باشد. در صورتی که در یک حادثه زیاندیده باشید و خسارت وارده به خودروی شما بیش از سقف تعهدات مالی بیمه شخص ثالث مقصر باشد، الباقی خسارت زیاندیده را می توانید از بیمه بدنه خودتان دریافت نمایید. برای مثال اگر مقصر حادثه مبلغ 10 میلیون تومان به خودروی دیگر خسارت وارد کند و تعهدات مالی بیمه شخص ثالث آن، 9 میلیون تومان باشد؛ بیمه شخص ثالث تنها 9 میلیون را به بیمه گذار می پردازد و الباقی خسارت را با حفظ تخفیفات میتوان از محل بیمه بدنه خودروی زیاندیده دریافت نمود. همچنین اگر خودروی شما در دسته خودرو های گران قیمت باشد و خسارت وارده به خودروی شما بیش از سقف خودروی متعارف محاسبه شده باشد، با داشتن بیمه بدنه می توانید الباقی خسارت را نقدا دریافت نمایید. درصورتی که راننده مقصر حادثه متواری باشد، بیمه بدنه خسارت های مالی وارده به خودرویتان را جبران می کند.
در بخش قبلی مزیت های خرید بیمه بدنه برای خودروی صفرتان را نام بردیم. از دیگر بیمه بدنه چه خطراتی را پوشش می دهد ؟ می توان به تخفیفات بیمه نامه اشاره نمود. کلیه شرکت های بیمه برای خودرو های صفر تسهیلات و حداکثر تخفیفات را لحاظ می­کنند. فرقی نمیکند خودروی شما وارداتی باشد و یا متعلق به خودرو ساز های داخلی باشد، اینگونه تخفیفات برای کلیه خودرو­های صفر منظور می گردد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
راهنمای ثبت نام بیمه عمر - توسط sitesazialiyari - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷, ۰۳:۰۲ ب.ظ
پوشش بیمه عمر برای ویروس کرونا - توسط shabgard - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷, ۱۱:۰۶ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان