کلیدستان

نسخه‌ی کامل: راهنمای ثبت نام بیمه عمر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با بیمه عمر پاسارگاد، ساده‌ترین مراحل ثبت نام بیمه عمر و تامین آتیه را تجربه کنید. تمام آنچه از شما می‌خواهیم این است که مراحل ثبت نام را کامل کرده تا بیمه نامه شما صادر گردد. 

برای ثبت نام فرم پرسشنامه بیمه عمر و تامین آتیه را از بالای صفحه دریافت کنید  و آن را طبق راهنما تکمیل نمایید . ( راهنمای تکمیل پرسشنامه )

لازم است اطلاعات کامل خود شامل مشخصات فردی بیمه گذار، مشخصات فردی بیمه شده، مشخصات بیمه نامه مورد در خواست، حق بیمه درخواستی، روش پرداخت، نشانی محل سکونت، شماره تماس و ... را در اختیار بیمه پاسارگاد قرار دهید.


[عکس: registration.jpg]


پس از کسب اطلاعات لازم درباره این بیمه نامه، لازم است نسبت به انتخاب شرایط بیمه نامه عمر مورد نظرتان اقدام کنید.

شرایط قرارداد بیمه نامه عمر در واقع شرایطی است متشکل از انتخاب حق بیمه پرداختی ، روش پرداخت ، مدت بیمه ، پوشش های بیمه ای مورد تقاضا و پاسخ به سوالات عمومی و پزشکی می باشد.
به عنوان مثال، شما مبلغ حق بیمه 50 هزار تومان با روش پرداخت ماهیانه ، به مدت حداکثر 30 سال و پوشش بیمه ای کامل را انتخاب می نمایید.
بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد نیز می توانند بر اساس تمایل خود نسبت به نحوه پرداخت حق بیمه، از میان گزینه های ماهانه ،سه ماهه ، شش ماهه و سالانه یکی را انتخاب کنند که توصیه ما طبق توضیحات بخش مربوطه پرداخت سالانه می باشد

پس از انتخاب شرایط بیمه نامه عمر مورد نظر و تکمیل فرم پرسشنامه بیمه عمر ،  شما باید حق بیمه مورد نظر را برای صدور بیمه نامه پرداخت نمایید.

برای پرداخت حق بیمه عمر و تامین آتیه خود می‌توانید به روش های زیر اقدام نمایید:

1- پرداخت از طریق فیش واریزی (به حساب بیمه پاسارگاد یا به صورت کارت به کارت)


2- پرداخت با کارتخوان در شرکت

 

نکته:
تکمیل فرم ثبت نام قبل از پرداخت و نهایی شدن بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد هیچ گونه تعهدی برای شرکت بیمه و بیمه گذار ایجاد نکرده و در صورت عدم انعقاد قرارداد هیچ نوع خسارتی قابل مطالبه نخواهد بود.

پس از پرداخت حق بیمه عمر خود به روش های ذکر شده  لطفا مراحل زیر را انجام دهید.

1- فرم یا فرم های پرسشنامه ی تکمیل شده را فاکس و یا ایمیل نمایید.
2- تصویر کارت ملی و یا شناسنامه بیمه گذار ، بیمه شده و وراث قانونی را فاکس و یا ایمیل نمایید.
3- ارسال فیش واریزی: در صورتی که حق بیمه عمر خود را از طریق فیش واریزی در بانک واریز کرده اید، اصل فیش را ارسال نمایید.


بعد از طی مراحل مذکور توسط شما و دریافت اطلاعات ثبت نام و پرداخت توسط ما واحد صدور اطلاعات مربوطه را بررسی نموده و کافی است تنها منتظر تماس کارشناسان بیمه عمر بمانید.

پس از بررسی های لازم و تکمیل پرونده توسط واحد صدور، بیمه نامه شما صادر می گردد. Wink
پوشش امراض خاص یکی از  پوشش های بیمه عمر می باشد که برای رفاه حال بیمه گذاران اختصاص یافته است. در صورتی که بیمه گذار به این بیماری دچار شود، شرکت بیمه هزینه ای را برای درمان و هزینه های ابتلا به این بیماری پرداخت می نماید. امراض خاصی که شرکت های بیمه بابت آن غرامت و هزینه درمان می پردازند:

ایست مغزی (سکته مغزی)

ایست قلبی (سکته قلبی)

سرطان (همه انواع آن)

جراحی عروق قلبی

پیوند اعضای بدن ( قلب، کبد، کلیه، ریه و مغز استخوان)

با توجه به ورود ویروس کرونا و افزایش احتمال ابتلا به این ویروس، شرکت بیمه سامان و بیمه ایران درباره پوشش بیمه عمر ویروس کرونا اطلاع رسانی نمودند. بدین صورت که هزینه های درمانی همه بیمه گذاران مبتلا به ویروس کرونا که بیمه عمر این دو شرکت را دارند قابل پرداخت خواهد بود. این پوشش برای ایجاد حس آرامش خاطر در بیمه گذاران لحاظ شده است و بیمه گذاران حق بیمه مازادی پرداخت نمی کنند. همچنین شرکت بیمه سامان جهت رفاه حال بیمه گذران هزینه های درمانی مبتلایان به ویروس کرونا در بیمه درمان و مسافرتی را پوشش می دهد.

اما بیمه بدنه فقط در ارائه این نوع پوشش بیمه بدنه خودرو صفر خلاصه نمی شود. به بیان ساده تر بیمه بدنه نوعی مکمل برای بیمه شخص ثالث می­باشد. در صورتی که در یک حادثه زیاندیده باشید و خسارت وارده به خودروی شما بیش از سقف تعهدات مالی بیمه شخص ثالث مقصر باشد، الباقی خسارت زیاندیده را می توانید از بیمه بدنه خودتان دریافت نمایید. برای مثال اگر مقصر حادثه مبلغ 10 میلیون تومان به خودروی دیگر خسارت وارد کند و تعهدات مالی بیمه شخص ثالث آن، 9 میلیون تومان باشد؛ بیمه شخص ثالث تنها 9 میلیون را به بیمه گذار می پردازد و الباقی خسارت را با حفظ تخفیفات میتوان از محل بیمه بدنه خودروی زیاندیده دریافت نمود. همچنین اگر خودروی شما در دسته خودرو های گران قیمت باشد و خسارت وارده به خودروی شما بیش از سقف خودروی متعارف محاسبه شده باشد، با داشتن بیمه بدنه می توانید الباقی خسارت را نقدا دریافت نمایید. درصورتی که راننده مقصر حادثه متواری باشد، بیمه بدنه خسارت های مالی وارده به خودرویتان را جبران می کند.
در بخش قبلی مزیت های خرید بیمه بدنه برای خودروی صفرتان را نام بردیم. از دیگر بیمه بدنه چه خطراتی را پوشش می دهد ؟ می توان به تخفیفات بیمه نامه اشاره نمود. کلیه شرکت های بیمه برای خودرو های صفر تسهیلات و حداکثر تخفیفات را لحاظ می­کنند. فرقی نمیکند خودروی شما وارداتی باشد و یا متعلق به خودرو ساز های داخلی باشد، اینگونه تخفیفات برای کلیه خودرو­های صفر منظور می گردد.