انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی طراحی سایت

چگونگی طراحی سایت

#1
چگونگی طراحی سایت


گام های نخست در چگونگی طراحی سایت


گام نخست برای طراحی سایت ، انتخاب یک شرکت مناسب برای طراحی وب سایت است ، پس از اینکه شما شرکت طراحی سایت مناسب خودتان را یافتید می توانید اقدام به طراحی سایت نمایید . در انتخاب شرکت طراحی سایت این نکته را در نظر داشته باشید که نمونه کار ها و رزومه شرکت مورد نظر از اهمیت بسیار بالایی برخودار است . پس در انتخاب شرکت طراحی سایت این موضوعات را در کنار پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت ها مد نظر قرار دهید .
[عکس: attachment.php?attachmentid=1382&stc=1]
آموزش گام به گام طراحی سایت جلسه دوم
اگر شما خود به دنبال طراحی سایت هستید، اولین گام برای طراحی سایت ، انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت است ، پس از اینکه شما نوع سیستم مدیریت محتوایتان را براساس نیازتان انتخاب کردید ، می توانید قدم دوم برای طراحی سایت را بردارید. اگر در گام نخست CMS مدیریت محتوای مد نظرتان را انتخاب کردید باید روش های طراحی قالب برای آن سیستم مدیریت محتوا را یاد بگیرید .


برای طراحی قالب دو موضوع بسیار مهم گام اساسی در طراحی سایت است ، آموزش گام به گام طراحی سایت با HTML و CSS است . توسط این دو موضوع شما می توانید قالب مورد نظرتان را برای وب سایت تان بسازید .




یکی از وب سایت های بسیار مفید و کاربردی برای آموزش طراحی سایت می توانید بیابید وب سایت w3schools است . در این وب سایت براحتی می توانید کدهای HTML و CSS را یاد بگیرید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان