انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی و پیاده سازی وب سایت

طراحی و پیاده سازی وب سایت

#1
[/url]
طراحی و پیاده سازی وب سایت
[url=<br />]


امروزه همانگونه که می دانیم با گسترش علم تجارت الکترونیک و نیاز روزانه به وب سایت ها عده ای زیادی دغدغه ی ساخت و طراحی سایت را داشته اند و همواره شرکت ها و افراد زیادی هستند که به فکر ساخت وب سایت می باشند . افرادی امروزه وجود دارد که در این راه تخصص کافی داشته اند و همواره نیازهای زیادی به این افراد احساس می شود که این افراد می توانند از این راه برای خود کسب درآمد کنند و شغل مناسبی داشته باشند و در هر جایی دنیای که هستند به راحتی از این استعداد خود استفاده کنند .

چگونه می توانیم یک طراح وب سایت باشیم ؟

اگر بخواهیم خلاصه و سریع یک جمله در مورد طراحی وب سایت بگوییم باید بیان کنیم که این کار یکی از سخت ترین و پر مهارت ترین حرفه های است که در برنامه نویسی و فعالیت های تولید نرم افزار مطرح است .
برای شروع باید بر روی موارد زیر تسلط کافی داشته باشیم :
۱٫ تسلط بر HTML
۲٫ تسلط بر CSS
۳٫ تسلط بر JavaScript , jQuery
۴٫ آشنایی با نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop
۵٫ آشنایی با ابزارها و فریم ورک های مختلف در زمینه طراحی وب سایت
۶٫ تسلط به یک زبان برنامه نویسی سمت سرور مانند ASP.NET


[عکس: attachment.php?attachmentid=1381&stc=1]

خدمات شرکت طراحی وب سایت 

اگر می خواهید یک طراح خوب باشید باید به موارد بالا تسلط داشته باشید ، دقت داشته باشید اگر زمان کمی هم داشته باشید می توانید به یادگیری گزینه های بالا بپردازید . اگر ۳ گزینه بالا را یادگرفته باشید می توانید به دنیای برنامه نویسی پا بگذارید و کارتان را شروع کنید . اگر شما تلسط کافی داشته باشید می توانید طراحی و پیاده سازی سایت را انجام دهید .
بعد از آنکه این موارد را یاد گرفتید نوبت می رسد به آموزش فتوشاپ . بهتر است شما فتوشاپ را نیز یاد بگیرید تا زمانی که به آیتمی نیاز داشتید بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید . شما باید خلاقه و ذوق خود را برای این طراحی در نظر بگیرید .
خوب اگر این مراحل را یاد گیرید و آماده هستید باید اقدام به طراحی یک صفحه کنید ، این صفحه باید هدف دار باشد و ساختار مناسبی را داشته باشد . این صفحه ها داده های واقعی را نداشته اند مثلا اگر یک وب سایت خبری را طراحی می کنید تنها لازم است تا شکل ظاهری آن را جمع بندی نمایید و بعد اقدام به طراحی کنید و در مرورگر خودتان آن را نمایش بدهید . زمانی که قصد دارید یک خبر را منتشر کنید توسط مدیر یا مسئول مربوطه به قسمت پنل سایت رفته تا بتوانید خبر را در صفحه اصلی مشاهده نمایید .

هم اکنون نوبت به آن می رسد تا به زبان ASP.NET نیز مسلط باشید . هنگامی که می خواهید این منطق ها را پیاده سازی کنید باید به یک برنامه نویسی سمت سرور مسلط باشید . مهارت های که پیش تر در مورد آنها صحبت کردیم مربوط به کاربر بود .
روش های متفاوتی وجود دارد که شما به وسیله آنها می توانید به یادگیری زبان های برنامه نویسی بپردازید .

فرق وب سایت و برنامه نویس در چیست ؟

در این زمینه ما دو حرفه ی جدا گانه را باید مطرح کنیم . حرفه ی اول را برنامه نویس وب و حرفه ی دوم را طراح سایت می گوییم . برنامه نویس شخصی است که با منطق برنامه نویس سروکار دارد ، منطق برنامه در واقع همان قوانین تجاری کسب و کار می باشد . کارهای برنامه نویس وب در نهایت به صورت گرافیکی به دید کاربر نهایی نخواهد بود . طراح و سایت در اینجا وظیفه دارد تا این تمامی این آیتم ها را به صورت های مختلف و به شکل های مرتب کنار هم بچیند . در تیم های بزرگ وظیفه برنامه نویس وب و طراح وب سایت از یکدیگر جدا می باشد ولی ممکن است این عمل در پروژه های کوچک توسط یک شخص انجام گیرد و این مراحل به فاز های متفاوتی تقسیم بندی گردد .

شاید برای شما سوال باشد که آیا طراحی و برنامه نویسی کار راحتی است یا خیر ! ولی باید بدانید که موارد تنها با یادگیری مهارت و بکارگیری استعدادها عملی خواهد بود .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان