انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آینده تبلیغات در دست تابلو های vms

آینده تبلیغات در دست تابلو های vms

#1
سلام به همه دوستان عزیز
امیدوارم حالتون خوب باشه. خوش میگذره؟
داشتم چند وقت پیش یه مقاله جالب میخوندم تو حوزه خدمات شهری که بنظرم جالب میومد. گفتم بیام و به زبان ساده تر هر چی ازش فهمیدم رو براتون بازگو کنم. منبع اصلی رو هم در انتها درج می کنم تا برای اطلاعات بیشتر اگه خواستین خودتون به همون سایت مراجعه کنید.
تو خیابون ها و میدون ها حتما تلویزیون های شهری بزرگ رو دیدید. همونا که هر روز اخبار رو نشون میدن یا برای تبلیغات هم ازشون استفاده میشه. تو جام جهانی فوتبال قبلی هم بازی های ایران رو نشون میدادن.
تو پارک ها صندلی های شهری رو دیدید که بعضا در مدل های عجیب و غریب و خیلی خاصی هم وجود داره که باعث جلب توجه هم میشه. خود وسایل بازی کودکان و حتی سطل های زباله، همه و همه جزئی از خدمات شهری هستند.
تابلوهای روان و تابلوهای LED و همچنین تابلوهای VMS هم به همین شکل هستند. احتمالا تابلوهای روان میدونید چی هستن. همونایی که جلوی درب اکثر فروشگاه ها و مغازه ها آویزون هستند و دارن تبلیغ اون مغازه و اجناسش رو میکنن.
اما می رسیم به تابلو VMS که اونا رو هم حتما دیدید ولی شاید ندونید چیه. یه تابلوهای خیلی بزرگی هستش که تو اتوبان های خارج از شهر نصب میشه و معمولا برای نشون دادن حداکثر مجاز سرعت و از این جور چیزها ازش استفاده میشه. برج های نوری هم هستند که اونا هم حما دیدید تو خیلی از محیط های معمولا بزرگ استفاده میشه که نور رو به همه جا میرسونه. یا اصلا همین خیابون های خودمون هم که تیرهای چراغ برق دارن همون برج های نوری محسوب میشن دیگه.
به همه این چیزهایی که گفتم میگن خدمات شهری که واقعا ضروری هم هستند و روی زندگی همه مون تاثیرگذار هستند. حالا برای اینکه بهتر متوجه بشید میتونید یه سری هم به وب سایت Megasigninc بزنید و مدل های مختلفش رو اونجا نگه کنید. وب سایت ایرانی هم هست که اونم اتفاقا تو همین زمینه فعالیت داره و بد نیست اون رو هم نگاه کنید که پروزه هاش تو کشور خودمون اجرا میشه و شاید براتوم ملموس تر هم باشه
 
کپی فقط با ذکر منابع
منبع: http://ssa.co.ir
منبع:

http://kelidestan.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان