انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کارهای بعد از تزريق چربى

کارهای بعد از تزريق چربى

#1
کارهای بعد از تزريق چربى
یکی از عملهایی که در حال حاضر طرفداران خاص خود را دارد تزریق چربی می باشد به عبارتی دیگر می توان گفت خانومهایی که به زیبایی خود توجه بسیاری دارند تزریق چربی انجام می دهند البته ناگفته نماند که عمل زیبایی بدون عوارض نیست و قطعا هر تغییراتی که بر روی صورت یا بدن خویش انجام می دهید عواض خاص خود را دارد 
بعد از تزریق چربی بایستی مواردی را رعایت نمایید تا عوارض کمتری داشته باشید از همین رو در این متن به این موارد اشاره شده است و بایستی مراقبت هایی را انجام دهید که به صورت زیر است :
- تا دو سه روز بعد از عمل استراحت نمایید.
- به فرد توصیه می شود که از وارد کردن فشار زیاد به محل تزریق جهت جلوگیری از جا به جایی چربی تزریق شده به مدت 7 تا 10 روز خودداری کند.
- ممکن است محل تزریق چربی و محلی که چربی از آن گرفته شده دچار کبودی، تورم و درد شوید, این حالت طبیعی بوده و به تدریج در طی چند روز تا چند هفته برطرف می شود، میزان کبودی و تورم متناسب با مقدار چربی تزریق شده است ولی به طور معمول 2 تا 3 هفته طول می کشد.
- در سه هفته ی اوّل تزریق ، از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب، استفاده از فضاهای گرم (سونای خشک و بخار) و حمام های طولانی مدت شديدا بپرهیزید.
- اگر تزريق چربى در صورت است، جهت کاهش ورم بهتر است در چند روز اول بعد از تزریق چربی، هنگام خوابیدن زیرسرتان بلند باشد و در صورتی که مزاحمتی برای خوابتان ایجاد نکند، بهتر است به مدت دو هفته در این حالت بخوابید.
- سه روز کمپرس سرد صورت و محل دهنده ، سپس کمپرس گرم باعث تسریع جذب کبودی و ورم میشود.
- برای کاهش ورم صورت، استفاده از نمک باید محدود شود.
- استحمام کردن از روز دوم بلامانع است ولی از تحت فشار قرار دادن و ماساژ دادن مناطق تزریق شده اکیداً خودداری فرمایید. 
- در سه هفته ی اوّل تزریق، از قرار گرفتن طولانی مدت در آفتاب، استفاده از فضاهای گرم (سونای خشک و بخار) و حمام های طولانی مدت شديدا بپرهیزید.
- در طی دوره استراحت و نقاهت خود در منزل، از انجام فعالیت هایی نظیر نظافت و باغبانی که نیاز به خم شدن یا وارد کردن فشار دارند خودداری کنید ، زیرا این می تواند باعث تشدید ورم صورت طولانی تر شدن آن شود. بطور كلى در چند روز اول از کارسنگین منزل و خم شدن خودداری کنید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان