انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مهارت جراح در جراحی زیبایی بینی

مهارت جراح در جراحی زیبایی بینی

#1
[عکس: d382bd8ae87d9139df6458192532657c_L.jpg]

جراحی زیبایی بینی همانند سایر جراحی ها دارای خطرات و عوارض می باشد که با توجه به دقت و مهارت جراح بینی این عوارض می تواند کاهش پیدا کند . امروزه جراحی زیبایی بینی بیشتر از هر زمان دیگری طرفداران زیادی به خود جلب کرده است .اگر تصمیم به جراحی زیبایی بینی دارید حنما از عوارض آن مطلع شوید و با شناخت کامل اقدام کنید .
افراد زیادی ممکن است به داروی بیهوشی حساسیت داشته باشند و ممکن است واکنش های غیر مترقبه ای نسبت به داروی بیهوشی نشان دهند و با اطلاع پزشک ریسک را می توان به حداقل رساند .
در حین عمل جراحی زیبایی بینی ممکن است ارتباط لوله بیهوشی  با بدن قطع شود و اکسیژن وارد بدن نشود .در این صورت باید تمام عائم حیاتی بیمار توسط تیم مجرب قبل و حین عمل و بعد از آن مورد بررسی قرار گیرد .
اولین نکته در زیبایی هر فرد تناسب اجزای صورت می باشد و مخصوصا بینی که باید هماهنگی های زیادی با چهره فرد داشته باشد که همین امر موجب افزایش اعتماد به نفس فرد می شود .
به بیماران توصیه می شود در وضعیت پایدار روحی قرار بگیرند و سپس اقدام به جراحی زیبایی بینی کنند چرا که تصمیم عجولانه در می تواند به پشیمانی فرد منجر شود .
با تصمیم درست و انتخاب جراحی مناسب از کار خود اطمینان حاصل کنید و قبل از جراحی می توانید شکل بینی خود را توسط نرم افزار کامپیوتری مشاهده کنید و سپس اقدام کنید .
دکتر سینا غیاثی فوق تخصص جراحی زیبایی مهارت زیادی در زمینه جراحی زیبایی بینی دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان