انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازاریابی اینترنتی را با طراحی سایت انجام دهید

بازاریابی اینترنتی را با طراحی سایت انجام دهید

#1
[عکس: Internet-Marketing-with-your-web-design-3.jpg]

چگونه برای طراحی سایت خود بازاریابی کنیم؟

شما به عنوان کسی که به طراحی سایت حرفه ای می پردازید، به یاد بسپارید که هنوز ، به شهرت بیشتری در عرصه طراحی سایت نیاز دارید. شما بایست دقیقا مسیر طراحی تان را تعیین کرده و بایست بدانید که چه کسانی می خواهند تا طراحی سایت شما را در اینترنت مشاهده کنند. مطمئنا شما سرمایه بسیاری را برای طراحی سایت تان نمی توانید هزینه نمایید اما بایست این مورد را به یاد داشته باشید که احتمال دارد با بازدیدکنندگان حرفه ای در طراحی سایت تان مواجه گردید. بنابراین توجه تان را به سوی بازدیدکنندگان سایت جلب نمایید.

شما چه کاری بایست بنمایید؟ از کجا بایست کار طراحی سایت تان را آغاز نمایید؟

شما بایست سرمایه تان را در عرصه طراحی سایت بیشتر نمایید. شما به چه وسیله ای می توانید سرمایه طراحی سایت تان را افزایش دهید؟

در این نوشته به مجموعه ای از نکته های خلاق به منظور طراحی سایت های بهتر و اثرگذارتر می پردازیم که می توانند به خیلی از پرسش های شما جواب بدهند.  

شیوه های قدیمی بازاریابی اینترنتی

از کجا بازاریابی طراحی سایت آغاز کنیم؟


[عکس: Internet_Marketing_with_your_web_design_6.jpg]

شما نخست بایست بر روی فعالیت های مرتبط با طراحی برند تجاری فوکوس نمایید. مشتری ها حرفه ای ، بایست شما را از دیگران متمایز کنند و آن ها این حق را دارند تا درباره کار طراحی سایت شما اطلاعاتی در دست داشته باشند و این مسئولیت شماست که بتوانید خودتان را متمایز از سایرین ، به بازدیدکنندگان تان معرفی نمایید. برند تجاری شما بایست خاص باشد. شما به وسیله این برند تجاری می توانید ، ارتباطی مستدام با مشتری های طراحی سایت تان برقرار نمایید.

 طراحی یک برند تجاری یا همان لوگو ، حتما بیشتر از مفهوم طراحی لوگو است. شما قادرید به وسیله برند تجاری تان ، با بازدیدکنندگان طراحی سایت تان ارتباط برقرار کرده و به آن ها بگوید که با همه متفاوت هستید. شما بایست به آن ها نشان دهید که حتی خارج از شرکت هم می توانید ، طراح عالی باشید.

شما بایست برای برند تجاری تان ، عنوانی انتخاب نمایید. این عنوان ، می تواند شما را از سایرین و حتی طراحان دیگر نیز متفاوت نماید. شما در کار تان بایست ثبات کاری داشته باشید. شما بایست به این مورد دقت نمایید که شما صرفا یک طراح معمولی نمی باشید که تنها با یک کاربر در ارتباط است، بلکه شما بایست در فرایند طراحی تان خیلی ماهرانه تر عمل نمایید. اطمینان حاصل کنید که شما هم یک روز معروف خواهید شد و در عرصه طراحی و یا علی الخصوص طراحی سایت به شهرت خواهید رسید. 

[عکس: Internet_Marketing_with_your_web_design_1.jpg]

با بازدیدکنندگان طراحی سایت تان ارتباط برقرار نمایید

تا زمانی که بازدیدکنندگان طراحی سایت به دنبال شما می باشند ، شما هم ارتباط تان را با آن ها قطع ننمایید. البته احتمال دارد این کار، شما را بترساند. اما به یاد داشته باشید که ارتباط با بازدیدکنندگان خیلی پراهمیت است. از همان مراحل ابتدایی طراحی سایت تان را طراحی کردید ، لازم نمی باشد که به صورت حضوری با بازدیدکنندگان تان ارتباط برقرار نمایید. چرا که از قبل نام برند تجاری شما به گوش آن ها خورده و یا احتمال دارد بازدیدکنندگان لوگوی شما را در جایی مشاهده کرده باشند.

لوگو معرف تجارت و کسب و کار شماست و خیلی مهم است که در طراحی برند تجاری به آن دقت کنید و به شما کمک می کند تا مهارت های تان را به بازدیدکنندگان طراحی سایت ، نشان دهید. در اجرای این پروسه ، صبر نکنید و به مهارت های تان افتخار کنید. این امر نه تنها برای برند تجاری شما خیلی پراهمیت است، بلکه می تواند نگاه بازدیدکنندگان شما را به سوی طراحی سایت جلب نماید.

هنگامی که لوگوی تان را طراحی نمودید ، می توانید در این مدت ، پیشینه فعالیت هایتان را در اختیار بازدیدکنندگان طراحی سایت تان بگذارید. شما با بهره گیری از سیستم ها و خدمات آنلاین قادرید تخصص هایتان را به بازدیدکنندگان تان نمایش بدهید و همواره بایست در پی بالا بردن سابقه های کسب و کار و طراحی تان باشید. 

[عکس: Internet_Marketing_with_your_web_design_2.jpg]

سابقه کسب و کار طراحی سایت یا سری عکس ها؟

انرژی تان را روی بالا بردن سابقه های کسب و کار طراحی تان قرار بدهید. خیلی از بازدیدکنندگان حرفه ای به صورت دقیق مطلع هستند که شما ، تا چه اندازه ای در کار تان حرفه ای هستید. 30 ، 40 سال سابق ، اشخاص درباره وب و طراحی در طراحی سایت اصلا آگاهی چندانی نداشتند و تنها بر روی فعالیت طراح ها متمرکز بودند.

طراحان به طور آنلاین ، طراحی های خلاقی را اجرا کرده و هزینه های معقولانه ای را برای آن ها لحاظ می کنند. شما مناسب تر است که به منظور بالا بردن و رشد کسب و کار طراحی تان ،  خواسته های مشتری ها را در نظر بگیرید و با توجه با خواسته های آن ها ، طراحی های زیادی را در طراحی سایت تان انجام دهید.

یک سری از عکس ها نیز می تواند وسیله پراهمیتی برای بازاریابی شما باشند. شما می توانید از آن ها به منظور جذب بازدیدکنندگان تان در طراحی سایت بهره بگیرید . 

[عکس: Internet_Marketing_with_your_web_design_4.jpg]

طراحی شبکه در طراحی سایت

هر کسب و کاری بایست دارای شبکه باشد. فکرتان را به سوی رخدادهایی که در شبکه های محلی می افتد ، متمرکز کنید. شما می توانید Google Alert را بر روی سیستم خود نصیب کنید و به تیم طراحان درLinkedIn  بپیوندید. 

حضور آنلاین در طراحی سایت منجر به بازاریابی موفق می شود

حضور مستمر و آنلاین برای شما زمان بر می باشد. ولی در همراهی با بازاریابی نقش خیلی پراهمیتی را بازی می کند. شما بایست سیستم و شیوه های آنلاین تان را بهینه سازی  نمایید. شما نبایست در جستجوی طراحی سایت های بزرگ و حرفه ای باشید. شما به وسیله وبلاگ تان نیز قادرید با بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ تان در ارتباط باشید  و از این طریق می توانید طراحی سایت تان را به بازدیدکنندگان تان معرفی نمایید. شما از طریق سیستم آنلاین قادرید پیشینه فعالیت تان را در طراحی سایت قرار دهید. کامنت هایی که روزانه در طراحی سایت تان قرار می گیرد را به صورت مرتب بخوانید.

یک طراح  قادر است با حضور داشتن به صورت آنلاین ، با فضای طراحی تماس بگیرد. او قادر است با به اشتراک گذاشتن محتواهای مناسب در طراحی سایت و خواندن پست هایی که در سایر طراحی سایت ها قرار می گیرد، مهارت طراحی سایت تان را بالا برده و به شهرت برسد. 

[عکس: Internet_Marketing_with_your_web_design_5.jpg]

حال اگر فکر می نمایید که طراحی موفق شدید  و دیگر احتیاجی به شیوه های قدیمی و سنتی بازاریابی در طراحی وب سایت تان ندارید، کاملا در اشتباه می باشید. شما بایست مهارت های تان را در اختیار بازدیدکنندگان تان در طراحی سایت بگذارید و به آن ها نشان دهید که شما متفاوت تر از سایر طراحان هستید.

مطمئن شوید که شما ناخواسته، از شیوه های قدیمی بازاریابی در طراحی سایت تان بهره می گیرید. طراحی لوگو، هدف های طراحی ، مطابق بودن رنگ با برند تجاری تان، عامل های خیلی اثرگذاری در طراحی سایت هستند و بخشی از دسته مهارت های بازاریابی سنتی را تشکیل می دهند. دارا بودن تصویری مناسب از مهارت در بازاریابی ، بسیاری از قضایا را برطرف می نماید. برخی از بررسی های صورت گرفته نشانگر آن است که از چه شیوه هایی به منظور جلو بردن طراحی سایت تان بهره می گیرید که هم اقتصادی باشند و هم شما را در عرصه بازاریابی در طراحی سایت فروشگاهی به موفقیت نزدیکتر کنند.
طراحی سایت و بهینه سازی وب کندو

طراحی وب سایت,طراحی سایت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان