انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

#5
(۱۳۹۹/۰۹/۱۱, ۱۲:۵۸ ب.ظ)adliran نوشته: امروزبه با افزايش قيمت لوازم ديجيتال از جمله گوشي موبايل و لپ تاپ,افراد زيادي به سمت خريدهاي قسطي روي آوردند و شركت هاي مختلفي هم اقدام به فروش محصولات خود به اين شكل كرده اند.اما آيا واقعا خريد موبايل قسطي به صرفه است و همه بايد اين كار را بكنند؟ جواب مشخصا خير بوده.دليلش هم مشخص است! اغلب فروشگاه ها اقساط خود را با سودهاي بسيار بالا مانند 15 الي 20 درصد مي دهند كه براي لوازم گران قيمت توجيه اقتصادي ندارد.به همين دليل است كه مي گوييم اگر مي توانيد نقدر پرداخت كنيد,حتما اي كار را انجام دهيد تا از دادن پول اضافي خودداري شود.
خريد موبايل و لپ تاپ اقساط با سود 3.5%
شايد براي شما هم جاي تعجب داشته باشد كه اصلا همچين عددي براي صاحب كسب و كار سود ده است يا نه.در جواب اين سوال بايد به شما بگوييم كه ما با كم كردن حاشيه سود خودمان تا حد بسيار زيادي,مي خواهيم تعداد مشتريان خودمان را بالا ببريم و از اين رو هم شما عزيزان سود خواهيد كرد و هم اين كار باعث تبليغات برند ما خواهد شد.تمام سايت خريد گوشي قسطي شرايط اقساط سخت تري نسبت به ما دارند و بسياري از آنها هم با شركت هاي واسطه كه در زمينه قسط فعاليت دارند,كار مي كنند.
به همين دليل كار كردن با آن سايت ها كمي سخت بوده و شما به صورت مستقيم با خود فروشگاه طرف نيستيد,همچنين اغلب آنها از شما ضامن مي خواهند كه امروزه پيدا كردن اين مورد چندان راحت نيست.اما شما مي توانيد هر محصولي كه نياز داريد را با كمترين ميزان بهره و آسان ترين شرايط از فروشگاه تي جي پلاس تهيه كنيد و درب منزل تحويل بگيريد.يا اينكه به صورت حضوري تشريف بياريد فروشگاه تي موبايل واقع در منطقه طالقاني كرج.
شرايط كامل فروشگاه تي جي پلاس
خب قبل از اينكه توضحات بيشتري راجب گوشي ها و نحوه انتخاب بهترين گوشي توضيح دهيم,بايد شما را بيشتر با شرايط اقساط گروه تي جي پلاس آشنا كنيم و شما هم بيشتر متعجب شويد!به صورت كلي ما هيچ شرط خاصي براي فروش اقساط خودمان نداريم و تنها بايد يك دسته چك معتبر داشته باشيد و تمام.سود ماهانه اقساط نسبت به ساير فروشگاه ها حدود 1/4 تا 1/6 بوده و درصد آن 3.5 مي باشد.
همانطور كه خوانديد قبل از اين گفتيم كه خريد كالاهاي گران قيمت به شكل اقساط چندان كار جالبي نيست و نبايد اين كار را انجام دهيد,اما با شرايطي كه ما براي شما آماده كرده ايم مي توانيد هر گوشي يا لپ تاپي كه نياز داريد را بدون نگراني به شكل اقساط دريافت كنيد.اگر تعداد اقساط شما بالا باشد ما بابت هر دو قسط يك چك دريافت مي كنيم.
خريد آنلاين و حضوري
يكي از مزيت هاي فروشگاه تي جي پلاس,فراهم كردن خريد حضوري و اينترنتي براي تمام مشتريان مي باشد و شما هر روز مي توانيد به فروشگاه ما واقع در "طالقاني شمالي,جنب پارك شرافت,فروشگاه تي موبايل" مراجعه كنيد.
[عکس: tgplus-reportaj.png]
دقت داشته باشيد در صورت خريد اينترنتي از سايت,سود شما 3.5% محاسبه خواهد شد و اگر قبل از ورود حضوري در سايت اعلام حضوري نكرده باشيد 4% از شما سود دريافت مي شود.به همين خاطر است كه مي گوييم بهتر است از فروشگاه آنلاين ما سفارش خود را ثبت كنيد.

دستگاه تزریق فوم
دستگاه تزریق فوم کم فشار برای تولید بیشتر قطعات فوم پلی اورتان با وزن کم تا متوسط استفاده می شود. روش اختلاط در این دستگاه توسط میکسرهای مکانیکی انجام می شود. مواد توسط پمپ ها از مخازن به هد تزریق منتقل می شود و میکسر مواد مخلوط می شود و پس از تزریق ،هد  شسته می شود.


دستگاه های تزریق فوم سری HP به دلیل کارایی بالا در مکانیسم اختلاط ، عدم نیاز به شستن هد تزریق و توانایی تزریق وزنه های بالا ، در صنعت پلی یورتان کاربرد زیادی دارند.

این دستگاه های تزریق فوم در محدوده تزریق 300 gr / sec تا 2500 gr / sec موجود است.

مشخصات ماشین های تزریق فشار کم و فشار بالا
  • دو یا چند مخزن که در آنها مخازن بر اساس ظرفیت دستگاه و فرایند تعیین می شوند و شامل سیستم اختلاط مواد داخل مخزن می باشد ، سیستم اختلاط متناسب با مواد مصرفی و قطعات تولیدی انتخاب می شود.

  • پمپ های انتقال قدرت

  • هد تزریق

  • سیستم کنترل PLC با نظارت

  • کنترل موتورهای ماده با کمک اینورتر

  •  مخازن شستشو جداگانه که اجازه استفاده از دو ماده شوینده را می دهد.

  • سیستم خنک کننده و گرمایشی مواد

  • سیستم کنترل سطح خودکار مواد

  •  سیستم کنترل الکترو پنوماتیک برای مواد ، دما و مسیرهای شستشو 16 واحد مراقبت از هوای فشرده

  •  مسیرهای ثابت با لوله های Mannesmann و مسیرهای متحرک شلنگ های فشار بالا

  • شاسی که در صورت نیاز می تواند با کابین نیز همراه شود
دستگاه تزریق فوم سرد

فوم پلی اورتان انعطاف پذیر یکی از انواع مختلف پلی اورتان است که اگر در صنعت استفاده شود ، به عنوان نام فوم محافظت می شود. همچنین ، در طبقه بندی فوم های پلی اورتان از نظر ساختار سلولی ، فوم سرد در کلاس فوم سلول باز قرار می گیرد.

در فوم های پلی یورتان سلول احیا کننده ، سلول های ساختمانی داخل ماتریس پلی اورتان باز هستند و با اتصال آن ها به گونه ای که اگر به این نوع فوم فشار وارد شود ، در سلول های جابجا شده وجود دارد و این خاصیت باعث انعطاف پذیری می شود. تبدیل می شود. فوم نرم پلی یورتان

پس از اعمال فشار ، فشار از طریق مجاری هوای سلول باز دوباره وارد شده و فوم به حالت از قبل اعمال شده باز می شود.

مواد اولیه فوم پلی یورتان سرد

مواد اولیه فوم های پلی یورتان سرد مانند سایر انواع فوم های پلی یورتان شامل پلیول و ایزوسیانات می باشد. نوع ایزوسیانات مورد استفاده در تولید فوم سرد MDI است. در صنعت فوم های نرم و انعطاف پذیر پلی یورتان ، فوم دیگری به نام فوم گرم نیز داریم که ایزوسیانات مورد استفاده در تولید آن از نوع TDI است. به دلیل وجود تولوئن در ساختار ایزوسیانات فوم داغ و نیاز به حرارت دادن مواد اولیه در حین تولید ، فرآیند تولید فوم گرم برای سلامتی پرسنل تولید بسیار مضر است و صنعت ترجیح می دهد از فوم های پلی اورتان سرد استفاده کند.

فرآیند تزریق کف سرد هم در اختلاط دستی و هم در تزریق با دستگاه فشار بالا و فشار کم معمول است.

 
همچنین بخوانید : دستگاه تولید فیلتر هوا
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده - توسط adliran - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵, ۰۳:۲۳ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان