انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

#2
یکی از بهترین ابزار های تحلیل و آنالیز سئو سایت گوگل سرچ کنسول. در این آموزش گوگل سرچ کنسول جدید میخواهم در مورد موادر اولیه این ابزار رایگان و قدرتمند باهاتون صحبت کنم. 
سرچ کنسول چیست؟

اگر در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید نام سرچ کنسول گوگل زیاد به گوشتان خورده. وب مستران روزانه حداقل 3 الی 4 بار به این ابزار سر می زنند. شاید براتون سوال باشه که چرا سرچ کنسول جدید اینقدر اهمیت دارد و مهم است؟ سرچ کنسول مانند یک پدر و مادر نصیحت گر، مشکلات وب سایتتان را به شما اطلاع می دهد. نقاط ضعف و قدرت، ورودی ها و صفحات فرود، جایگاه شما در هر کلمه کلیدی در گوگل، تعداد دفعاتی که در نتایج گوگل دیده می شوید و…. حالا شاید تا حدودی به جواب سوال گوگل سرچ کنسول چیست؟ رسیده باشید. اما بزارید بیشتر برایتان توضیح دهیم. سرچ کنسول جدیدی گوگل در قسمت های مختلف خود که هر یک از آن ها را در پایین به شما توضیح می دهیم، یک سری اطلاعات و قابلیت هایی را در اختیارتان میگذارد. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید مشکلات وب سایت خود را شناسایی و آن ها را حل کنید، نقاط قوت سایتتان را متوجه شوید و با کار بیشتر بر روی آن ها قدرت سایت خود را افزایش دهید. search console به عنوان یک ابزار کاربردی در سئو و بهینه سازی سایت چندین بار تغییر نام داده است. در ابتدا با نام کنسول جستجو گوگل توسط کمپانی Google رونمایی شد. سپس نامش به گوگل وبمستر تغییر یافت و در حال حاضر نامش سرچ کنسول گوگل می باشد. شما با اسفاده از پنل سرچ کنسول می توانید به اطلاعات بسیار زیادی از سایتتن دست یابید. می توانید صفحاتتان را در نتایج جستجو ایندکس (index) کنید و یا حتی نقشه سایت مورد نظرتان را به گوگل معرفی نمایید. برای یادگیری آموزش کار با google search console برای بهبود وضعیت سایتتان و آنالیز هرچه بهتر آن با ما همراه باشید.
البته دقت داشته باشید که یادگیری ابزار های سئو مانند سرچ کنسول قسمت کوچکی از آموزش سئو از مبتدی تا پیشرفته می باشد. برای همین اگر با سئو آشنایی ندارید بهتر است آموزش سئو را از صفر شروع کنید.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده - توسط shabgard - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷, ۱۰:۵۴ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان