انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مفاهیم و کلمه های مهم در سئو سایت در سال 2016

مفاهیم و کلمه های مهم در سئو سایت در سال 2016

#1
[عکس: bigstock-Search-Engine-Optimization-115249769.jpg]

در حال حاضر مفهوم بهینه سازی سایت و تجارت الکترونیکی جایگاه خود را در بین عامه نیز پیدا کرده است و افزون بر این جایگاه، توانسته نقش خودش را نیز در بازاریابی اینترنتی مشخص کند. مفهوم سئو سایت رفته رفته گسترده تر در سطح های مختلف تجارت اینترنتی خود را نشان می دهد و رشد روزافزونی دارد. در این نوشته سعی کرده ایم مفهوم ها و کلمه های مهم و انتخابی سال 2016 را در زمینه سئو سایت معرفی کنیم و به صورت مختصر آ«ها را ارزیابی نماییم.

واژه مهم  :301 Redirect در طراحی سایت

این واژه به پروسه عبور کردن و یا به عبارت بهتر ریدایرکت از یک صفحه طراحی سایت به سایر صفحات آن مربوط می شود. این پروسه کاربر را به طور اثرگذار از صفحه طراحی سایت به سمت موتور جستجو راهنمایی می نماید. هنگامی که نشانی اینترنتی یک صفحه طراحی سایت را عوض می کنیم بایست یک 301 Redirect از صفحه طراحی سایت قبلی به آدرس تازه اجرا کنیم. به این خاطر که اگر کاربری صفحه طراحی سایت قبلی را بوک مارک نموده باشد و یا لینکی را به آن پیوند داده باشد از طریق Redirect  به صفحه طراحی شده تازه منتقل می شود و ایندکس موتور جستجو آپدیت می گردد. 301 Redirect برعکس بقیه متدها نظیر 302 temporary در عمل خیلی اثرگذارتر است.

 

واژه مهم ALT Text/Tag: در طراحی سایت

خصوصیت  Alt به منظور عکس ها در حقیقت بیانگر عکس های موجود در طراحی سایت به زبان HTML می باشد. موتورهای جستجو به منظور معلوم کردن موجود بودن عکس ها در محتوای طراحی سایت شما از Alt بهره می گیرند. به بیانی راحتی تر یعنی بدون بودن کلید Alt عکس ها در طراحی سایت برای موتور جستجو قابل شناسایی نیست.

 

واژه مهم Anchor text: در طراحی سایت

خصوصیت  Anchor text بیانگر صفحه های طراحی سایت است که در کاربر و همینطور موتورهای جستجو آن را عرضه می کند. در حقیقت کاربران طراحی سایت با بهره گیری از Anchor text در باره اینکه پیوند مورد نظر در باره چه بحثی حرف می زند، آگاه می گردند و از لحاظ رنکینگ سئو سایت بهره گیری از واژه های کلیدی اصولی در  Anchor text نقش مهم و اثرگذاری  دارد.

[عکس: shutterstock_379771354850x476.jpg]

واژه مهم Canonical issues: در طراحی سایت

از لحاظ لغوی Canon به معنی ورژن رسمی و اصلی می باشد. آشکار است که در عمل دوری نمودن از مطالب تکراری در طراحی سایت کمی غیر قابل اجتناب است. خوشبختانه به منظور برطرف نمودن این مسئله شیوه های موثری عرضه گشته، مثلا با بهره گیری از برچسب متای non-index در ورژن های non-canonical، طراحی سایت به صفحه به اصطلاح Canon ریدایرکت می گردد.

 

واژه مهم  The Fold:در طراحی سایت

واژه The Fold در حقیقت به بخشی از صفحه طراحی سایت شما اطلاق می گردد که نقطه پایانی نمایش به واسطه نمایشگر و یا پنجره مرورگر کاربر است. در حقیقت هر بخشی از صفحه طراحی سایت که در زیر بخش Fold واقع شده باشد به وسیله اسکرول کردن قابل دیدن می باشد. موتورهای جستجو نیز به بخش های Fold برتری خاصی می دهند. به صورتی که سفارشی بخش های زیر  Fold بارگذاری می گردد.

 

واژه مهم Google My Business: در طراحی سایت

رایج ترین شیوه به منظور سرچ کردن رتبه برند تجاری، کالاها در  سازمان ها سرچ در موتور جستجوگر گوگل می باشد. با بهره گیری از داشبورد Google My Business شما می توانید ایجاد و نگهداری اطلاعات تجاری بربه روز ی را که در گوگل فهرست شده اند را ایجاد و نگهداری کنید. به این طریق کاربران گوگل پلاس می توانند کالاها و زمینه تجارتی شما را نقد و ارزیابی کنند. به کمک نقد و بررسی های مثبت می توانید شاخصه های اثرگذار سئو سایت را ارتقا بدهید.

[عکس: bigstockBusinesshandwritingSEOproc76655657.jpg]

واژه مهم  Headings :در طراحی سایت

اصطلاح هدینگ در حقیقت یک استاندارد کاربردی در کدهای HTML می باشد که بر روی متن اعمال می گردد. با اجرای این تنظیمات متن شما بولد می شود و با فونتی بزرگتر نمایش داده می شود. کدهای رایج  H1، H2 تا H6 است. بهره گیری از واژه های کلیدی در هدینگ یک شاخص مهم در بررسی سئو سایت است. بهره گیری از H1 تنها یک مرتبه و در عنوان گذاری صفحه ها مجاز می باشد ولی استفاده از  H2 در قسمت های عنوان های بقیه صفحه ها نیز متداول می باشد.

 

واژه مهم Inbound link:در طراحی سایت

مفهوم Inbound link به لینکی که از سایتی به سایت دیگر پیوند داده می شود بیان می گرددد. لینک و پیوند از سایت های معتبر به طراحی سایت شما یک برگ برنده در بررسی سئو سایت می باشد.

 

واژه مهم Keyword cannibalisation: در طراحی سایت

این مفهوم به کارگیری تکراری و بیش از اندازه از واژه های کلیدی در صفحه های گوناگون طراحی سایت مربوط است. با توجه به گیج شدن کاربران و همینطور موتور های جستجو به عنوان شاخصه منفی در سئو سایت دانسته می شود. 


[عکس: photodune15277750keywordwordclouds.jpg]

واژه مهم Keyword density: در طراحی سایت

چگالی واژه های کلیدی و یا همان دانسیته کلید واژه ها به درصد به کارگیری از واژه های کلیدی در مطالب طراحی سایت مربوط است. مراعات استاندارد در این چگالی اثر خوبی در رنگینگ دارد. چگالی اثرگذار در بین 1 الی 3 درصد مشخص شده است. افزون بر چگالی واژه های کلیدی، بر روی اعتبار و گزینش اصولی واژه های کلیدی تان نیز توجه کنید.

 

واژه مهم Lead magnet: در طراحی سایت

برای مطالبی که به عنوان پاسخ به در اختیار قرار دادن اطلاعات ارتباطی بازدیدکننده با هدف برقراری ارتباط با کاربران طراحی سایت عرضه می گردد از اصطلاح Lead magnet بهره گیری  می گردد. برای موفقیت در عالم رقابتی بازاریابی مطالب، ورود بازدیدکنندگان با هدف دریافت مختوا اثر مطلوبی در رنکینگ طراحی وب سایت شما دارد.

 

واژه مهم  Meta title:در طراحی سایت

Meta title در جقیقت کد HTML نصب شده در بالای صفحه های طراحی سایت می باشد که در بخش پایین توصیح های متا واقع می گردد. به کارگیری اصولی از توضیحات متا به عنوان یکی دیگر از عامل های اصلی در رنکینگ سئو سایت مطرح می شود.

طراحی سایت فروشگاهی شما با رعایت موارد فوق می تواند در ارائه محصولات و خدمات خود بهتر ظاهر شود و به فروش مناسبی دست یابد. همه این واژه ها هر چند تازگی دارند اما رفته رفته جایگاه خودشان را در سئو سایت پیدا خواهند کرد و در اولویت قرار خواهند گرفت.
طراحی سایت و بهینه سازی وب کندو

طراحی وب سایت,طراحی سایت
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان