انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فارسی سازی strings.xml در پروژه اندروید

فارسی سازی strings.xml در پروژه اندروید

#1
من یه برنامه ای رو فایل strings ش رو فارسی کردم،اما حواسم نبود،اشتباهی فایلی رو که دیکامپایل کرده بودم،پاک کردم.حالا که یه فایل apk جدید دانلود کردم،میشه فایل های strings شو  با اون فایل فارسی من جا له جا کرد؟
داخل android manifest دیدم که ورژن اندرویدشون یکیه.
مشکلی نداره؟

 
پاسخ

فارسی سازی strings.xml در پروژه اندروید

#2
سلام.
بستگی دارد. مثلا شما نباید فایل جدید را در پوشه بندی پروژه اندروید، به جای فایل قبلی قرار بدهید. بلکه روش درست این است که فایل strings.xml را در برنامه eclipse باز کرده و آن فایل مورد نظرتان را با یک ویرایشگر متن باز کنید و سپس رشته های تعریف شده در آن را به درون فایل strings.xml از پروژه اندروید کپی کنید. زیرا هنگام نوشتن رشته های جدید در  strings.xml ، تغییراتی نیز در فایل R.java به وجود خواهد آمد (به طور خودکار). اگر ما مستقیم فایل ها را تغییر بدهیم (یعنی در خارج از برنامه eclipse)، دیگر این تغییرات اعمال نمی شوند و پروزه مشکل خواهد داشت.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط mehdisarvari ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان