انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات مهم برای راه اندازه خط تولید شوینده

نکات مهم برای راه اندازه خط تولید شوینده

#1
- کیفیت مواد شوینده در اولین قدم به خط تولید شوینده بستگی دارد که باید قبل از تولید مواد شوینده حتما منبع آن پاکسازی شود. یعنی باید همه آن ها پاکسازی شود و در صورت نیاز اقدام به گندزدایی نماید.
[عکس: 1-6.jpg]
۲- در قدم دوم باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود و به وسیله سیستم های دقیق وزن و بارگیری شوند.
هزینه راه اندازی خط تولید شوینده یاد هزینه ندارد به شرط این که با خرید مستقیم از تولید کننده، دستگاه های مدنظر را به صورت سفارشی و با توجه به نیازی که دارید خریداری کنید.

بسته بندی محصولات شوینده در محيط استاندارد

بعد از اینکه اطمینان حاصل کردیم از نبود آلودگی محصول و مطابقت دادن محصول با نتایجی که از آزمون های آزمایشگاهیی بدست آمده و در صورت تطبیق، محصول مایع ظرفشویی تولید شده را از مخزن به مخزن دیگر منتقل کرد.
همچنین بسته بندی محصولا از سالن ساخت مایع ظرفشویی باید کاملا جدا باشد. در سالن های بسته بندی مانند سالن ساخت، دیوارها، سقف، کف و پنجره ها نه تنها از لحاظ متریال و جنس بلکه از نظر طراحی باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین نور سالن تولید و بسته بندی باید کافی باشد. از لامپ های مجهز به حفاظ در مکان هایی که نیاز به روشنایی و دید است، استفاده شود که اگر به هر دلیلی شکسته شد، باعث آلودگی محصول نشود.

دستگاه پرکن مایعات چه مشخصات فنی دارد؟
دستگاه پرکن مایعات چیست کارکرد این دستگاه توسط سیلندر پیستون می باشد به همین دلیل از سرعت بسیار بالایی برخورداراست. در این دستگاه اندازه مشخصی از مواد که باید پر شود می توان به طور دقیق تنظیم شود تا از هدر رفتن مواد جلوگیری کرد. همه ماشین آلات شرکت رضا ماشین طوری ساخته شده اند که بخش هایی از دستگاه که با مواد در تماس هستند برای اینکه خراب نشوند یا دچار زنگ زدگی نشوند از جنس فولاد و ضدزنگ و ضد اسید تهیه می شود، این کار باعث طولانی تر شدن عمر دستگاه پرکن مایعات و سالم ماندن آن می شود.
برای اینکه بخواهید این دستگاه را سفارش دهید، ابتدا باید جنسی که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید(پلاستیک، لمینت یا آلومنیوم) این امر برای این مهم می باشد که دستگاه باید متناسب با جنس تیوپ ساخته شود.
قیمت دستگاه پرکن مایعات
همانطور که در قسمت های قبلی اشاره شده، دستگاه پرکن مایعات در مدل ها و فیچرهای مختلف قابل طراحی و تولید می باشد که هر کدام از این پارامترها باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه پرکن می شود. به صورت متداول می توان گفت که قیمت این دستگاه حدود ۳۵ میلیون تومن به بالا طراحی و ساخته می شود. برای اطلاع از قیمت این دستگاه با کارشناسان رضا ماشین تماس حاصل فرمایید.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ
دستگاه پرکن برای انواع مایعات قابل استفاده می باشد اما قابل ذکر است که این روش باعث پایین تر آمدن دقت پر کردن دستگاه خواهد شد. از طرف دیگر استفاده از سیلندر پیستونی باعث می شود که دستگاه پرکن مایعات با دقت بالایی انجام دهد و از این جهت می تواند آن را مناسب ترین روش برای پرکردن مایعات غلیظ در ظرف به کار برد.
منظور از مایعات غلیظ مایعاتی می باشد که آب و دیگر نوشیدنی های رقیق دارای ویسکوزیته بالایی می باشند. به طور کلی می توان گفت که پرکن مایعات غلیظ برای پر کردن موادی مانند عسل، مایع ظرفشویی و… به کار برده می شود.

منبع: دستگاه تیوپ پرکن دست دوم
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان