انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چالش پیدا کردن صندل پسرانه عمده

چالش پیدا کردن صندل پسرانه عمده

#1
        چکیده: کفش‌های کودکان بازاری عالی برای کسب‌وکارهای مستقر و کارآفرینان آینده‌دار هستند. برخلاف کفش‌های بزرگسال که می‌توان آن‌ها را برای سال‌ها پوشید تا زمانی که کاملاً فرسوده شوند، کفش‌های کودکان باید مرتباً با رشد پاهای کودک تعویض شوند. که جریان ثابتی از مشتریان جدید و مکرر را تضمین می کند.

پس چالش پیدا کردن بازار نیست. این در حال یافتن یک تامین کننده با کیفیت است که کفش های ناهموار و مد روز تولید می کند که می تواند به سرعت برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد مقیاس شود. کسب و کارهای هوشمند برای رفع این نیاز به چین نگاه می کنند. این کشور دارای بخش تولید قوی است که محصولات با کیفیت بالا را با قیمت های بسیار رقابتی ارائه می دهد.

این مقاله 14 مورد از بهترین تامین کنندگان عمده فروشی کفش بچه گانه  را به شما معرفی می کند.

تامین کنندگان عمده فروشی کفش کودکان خرید عمده صندل پسرانه

بازار امروز بسیار پیچیده تر از 10 یا 20 سال پیش است. تولیدکنندگان جدید وارد شده اند، انتخاب ها را افزایش داده و هزینه ها را کاهش داده اند. قبل از ملاقات با تامین کنندگان خود، اجازه دهید به طور خلاصه بازار را بررسی کنیم.

بازار کفش کودکان منفجر شد

زمانی بود که کفش‌های بچه‌گانه تنها در چند مدل ظاهر می‌شدند. فرض بر این بود که بچه ها به طیف وسیعی از انتخاب های مد که بزرگسالان نیاز دارند نیاز ندارند. اون روزا خیلی وقته تموم شده

امروزه می‌توانید کفش‌های بچه‌گانه را در هر مدلی که می‌توانید تصور کنید پیدا کنید. کفش‌های کتانی، تاپ‌های کوتاه، تاپ‌های بلند، کفش‌های کتانی، صندل، کفش‌های آبی، چکمه، کفش مجلسی و غیره. اغلب می‌توانید طرح‌هایی را بیابید که هم در اندازه بزرگسالان و هم در اندازه‌های کودک هستند. از بسیاری جهات، صنعت به سمت رفتار با کفش های بچه گانه به همان روشی که با بزرگسالان رفتار می کند، در اندازه های بسیار کوچک تر تغییر کرده است.

این نشان دهنده یک روند در صنعت به طور کلی است. تولیدکنندگان کفش‌ها را به‌عنوان یک محصول برتر در نظر می‌گیرند و تامین‌کنندگان عمده‌فروشی کفش‌های کودکان  نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تعداد محدودی از کفش‌های نسخه ویژه رایج‌تر می‌شوند زیرا مصرف‌کنندگان خواستار انتخاب بیشتر و تمرکز بر فردیت هستند.

برندهای مستقل - تامین کنندگان کوچکتر با مشتریان خاص بیشتر - برای پر کردن این تقاضا وارد می شوند و این یک فرصت بزرگ برای کارآفرینان است. اینترنت زمین بازی را مساوی کرده است و به برندهای کوچک بوتیک اجازه می دهد تا با منافع شرکت های بزرگ مانند نایک، ریباک و غیره رقابت کنند.

در حالی که شرکت های بزرگ می توانند کنترل کامل زنجیره تامین خود را در دست بگیرند، برندهای کوچکتر برای رقابت باید تامین کنندگان مقرون به صرفه را برای همکاری با آنها پیدا کنند. تامین کنندگان عمده فروشی کفش های کودکان چین باید کاملا متناسب با این صورتحساب ارائه دهند. شما قیمت‌گذاری فوق‌العاده رقابتی، تولید مقیاس‌پذیر، الزامات MOQ پایین در مقایسه با سایر کشورها و بازار گسترده‌ای را دریافت می‌کنید که طیف وسیعی از تولیدکنندگان را پشتیبانی می‌کند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان