انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه بازگشت کالا در دیجی کالا

نحوه بازگشت کالا در دیجی کالا

#1
[عکس: kiosk_106317588116521417.jpeg]
دیجی کالا یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است که در ابتدا کار خود را با نقد و بررسی محصولات دیجیتال آغاز کرد و بعد در زمینه فروش محصول فعالیت خود را ادامه داد. دیجی کالا در نظر دارد تا در صنعت تجارت الکترونیک در خاورمیانه بهترین باشد.

هدف اصلی دیجی کالا تمرکز بر اقتصاد دیجیتال است که خصوصیت مشترک تمام خدمات و محصولات آن می باشد. دیجی کالا با ایجاد مارکت پِلِیس٬ بستری برای خرید و فروش امن و همراه با اعتماد فراهم کرده است.

دیجی کالا علاوه بر تجارت الکترونیک که سهم اصلی کسب‌و‌کار آنها را تشکیل می‌دهد، امروزه شاهد سایر فعالیت های این مجموعه در زمینه فناوری بازاریابی، فناوری مالی، لجستیک، محتوا، مسئولیت اجتماعی و نوآوری هستیم.

بازگرداندن کالا در دیجی کالا:
جهت اطلاع از نحوه بازگرداندن کالا در دیجی کالا٬ اینجا را کلیک کنید.

شبکه های اجتماعی دیجی کالا:
اینستاگرام: https://www.instagram.com/digikalacom/

توییتر: https://twitter.com/digikalacom

لینکدین: https://www.linkedin.com/company/digikala/

ارتباط تماس با ما ایران و دیجی کالا:
وب سایت تماس با ما ایران با شرکت دیجی کالا هیچ گونه ارتباطی ندارد و فقط اطلاعات شماره تماس دیجی کالا را با مشتریانش به اشتراک می گذارد. ما در اینجا اطلاعات مربوط به تماس مانند: شماره تلفن٬ آدرس وب سایت٬ آدرس ایمیل٬ آدرس شرکت٬ زمان پاسخگویی٬ آدرس شبکه های اجتماعی و غیره  را بصورت یکجا و منظم در اختیار مشتریان این شرکت ها قرار می دهیم تا در زمان کوتاهتر به آنها دسترسی داشته باشند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان