انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی صرافی بیت هامب (Bithumb)

معرفی صرافی بیت هامب (Bithumb)

#1
[عکس: wyky.ir-102-768x397.jpg]
بیت هامب یک صرافی شخص ثالث است که امکان خرید، فروش و تجارت طیف وسیعی از ارز های دیجیتال را به کاربران می‌دهد. این صرافی در سال ۱۳۹۲ (2013) توسط شرکتی به نام BTC Korea.com Co. Ltd تاسیس شد. دفتر مرکزی صرافی بیت هامب در کره جنوبی مستقر است. به همین دلیل، این امر آنها را به یکی از ثابت ترین صرافی‌ها در این صنعت تبدیل می‌کند!

پس از راه اندازی صرافی بیت هامب، این صرافی به یکی از بزرگترین مراکز ترید در جهان برای حجم معاملات روزانه تبدیل شد. در خرداد ۱۳۹۷ (ژوئن 2018)، صرافی Bithumb به طور متوسط بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در هر روز تجارت داشت، با این حال، این رقم به ۲ میلیارد دلار رسیده است! این مقدار پولی است که مردم در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته معامله می‌کنند.
بیت هامب حساب‌هایی را برای سرمایه گذاران نهادی فراهم می کند، این یکی از دلایلی است که این حجم از معاملات را بالا می‌برد. این واقعاً مهم است، زیرا اطمینان حاصل می‌کند که همیشه نقدینگی کافی برای انجام معاملات در بازار وجود دارد.
بنیانگذاران، پلت فرم صرافی بیت هامب (Bithumb) را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که توسط همه قابل استفاده باشد، به این معنی که برای مبتدیان بسیار کاربر پسند و مناسب است. گرچه درصد زیادی از تاجران این صرافی از کره جنوبی هستند، اما وب سایت از زبان‌های انگلیسی، چینی، ژاپنی، اسپانیایی و حتی هندی پشتیبانی می‌کند.


نقاط قوت صرافی بیت هامب


  • پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته

  • حجم معاملات بزرگ

  • قابل اعتماد

  • بستری مناسب برای مبتدیان


نقاط ضعف صرافی Bithumb

  • روند دریافت تأیید نسبتاً کند

  • هک شده در سال ۱۳۹۶ (2017)




روش‌های خرید، فروش و پرداخت در صرافی بیت‌هامب



همیشه مهم است که قبل از ثبت نام، صرافی از روش‌های مختلف پرداخت پشتیبانی کند، زیرا ممکن است گزینه مورد نظر شما را نداشته باشد.
خبر خوب این است که صرافی بیت هامب امکان پردازش سپرده و برداشت ارز فیات را دارد. با این حال، خبر بد این است که این ویژگی فقط برای ساکنان کره جنوبی با استفاده از KRW است. اگر این متن بررسی صرافی بیت هامب را می‌خوانید و اهل کره جنوبی نیستید، نگران نباشید زیرا هنوز می‌توانید از روش‌های دیگر وارد شوید.
اگر تازه شروع به فعالیت در حوزه ارز دیجیتال کرده‌اید و هنوز ارزی ندارید، بهترین کار این است که یک حساب در کوین بیس باز کنید. کوین بیس به شما امکان می‌دهد با استفاده از کارت اعتباری ارز دیجیتال خریداری کنید. پس از خریداری، تنها کاری که باید کرد، انتقال سکه ها به صرافی بیت هامب است. اما این مورد فقط برای افرادی صدق می‌کند که در کشور‌های پشتیبانی شده توسط بیت‌هامب زندگی می‌کنند.




ارزهای دیجیتالی که توسط بیت‌هامب پشتیبانی می‌شوند



در حاضر بالغ بر ۲۰۰ ارز دیجیتال مختلف وجود دارد که می‌توانید در صرافی بیت هامب خرید، فروش و معامله کرد.
صرافی بیت‌هامب از اکثر ارزهای رمزپایه معروف مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند. همچنین صرافی Bithumb پشتیبانی از ارزهای کمرنگ‌تر و محبوب مانند اتوس، آگور و اترنیتی فراموش نکرده است.
جالب است که صرافی بیت هامب مانند اکثر صرافی‌های کره جنوبی، قیمت ارزهای معروف مانند بیت کوین را گران‌تر از صرافی‌های مستقر در کشورهای دیگر می‌فروشد. مردم فکر می‌کنند این به این دلیل است که صرافی‌های کره جنوبی بسیار حرفه‌ای تر از بقیه هستند.
همچنین، از آنجا که تجارت ارز رمزنگاری شده در چین اکنون ممنوع است، بسیاری از تجار چینی برای دور زدن قوانین از مبادلات در کره جنوبی استفاده می‌کنند.

گرچه صرافی بیت‌هامب یکی از بزرگترین صرافی‌های جهان است، اما مقدار ارزهای موجود در آن، در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار کمتر است. به عنوان مثال، صرافی‌هایی مانند بایننس و کریپتوپیا صدها ارز رمزنگاری شده مختلف دارند.


منبع: مجله ویکی
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان