انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت

#1


بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت در ایران قطعا PHP است چراکه حدود 80% کل وبسایت های جهان از PHP استفاده میکنند بخش زیادی از این آمار مربوط به سایت های وردپرسی است که البته وردپرس هم با PHP کار میکند بنابراین اگر هدف تان برنامه نویسی وب و طراحی سایت است قطعا PHP بهترین انتخاب است. پیشنهاد میکنم حتما ویدیو بالا را که یکی از ویدیو های رایگان سایت با دقت ببینید تا متوجه شوید از کجا شروع کنید و چه مسیری را طی کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت
میخواهید در حوزه طراحی سایت متخصص شوید؟ انتخاب بسیار هوشمندانه ای کردید چرا که در یکی دوسال گذشته بخاطر تمایل جامعه به کسب و کار اینترنتی بازار طراحی سایت و برنامه نویسی وب رشد زیادی داشته و این رشد تا 5-6 سال آینده چندین برابر میشود. بنابراین کسب تخصص در برنامه نویسی وب و طراحی سایت یک سرمایه گذاری عالی محسوب میشود. شاید فکر کنید همین الان باید بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت را پیدا کنید و یادگیری را آغاز کنید اما اصلا اینطور نیست!
مهمترین چیزی که در ابتدای کار به آن نیاز دارید داشتن یک نقشه راه بر اساس هدف تان است! اینکه از کجا شروع کنید و چه مراحلی را در مسیر یادگیری باید طی کنید تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید در غیر این صورت ممکن است خیلی زود از یادگیری برنامه نویسی خسته شوید یا اینکه سالها مشغول یادگیری باشید و درنهایت به آنچه هدفتان است نرسید! بنابراین مهمترین مسئله داشتن نقشه راه است.


مسیر یادگیری برنامه نویسی وب و طراحی سایت
اگر هدف تان برنامه نویسی وب و طراحی سایت است مسیر یادگیری شما از وردپرس میگذرد، وردپرس بخاطر ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه وب دارد امروزه تبدیل به انتخاب اول افراد برای طراحی سایت شده و با توجه به اینکه زبان برنامه نویسی وردپرس هم  PHP است فرصت های درآمدزایی فوق العادی را برای برنامه نویسان PHP فراهم میکند بنابراین یکی از دلایلی که ما PHP را بعنوان بهترین زبان برنامه نویسی وب معرفی میکنیم استفاده از ظرفیت های وردپرس است اما نکته مهم مسیر و نقشه راه یادگیری است که در ادامه مرحله به مرحله به آن میپردازیم.
مرحله اول – یادگیری وردپرس
مرحله دوم – طراحی سایت بدون کدنویسی با وردپرس
مرحله سوم – آموزش html css بصورت کامل
مرحله چهارم – آموزش PHP برای وردپرس
مرحله پنجم – برنامه نویسی وردپرس و طراحی قالب وردپرس


منبع :
https://websoft3.com/php-best-language-programming/
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان