انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع اسلایسر اوماس

انواع اسلایسر اوماس

#1
 که در گروه کالباسبر خانگی نیز جای دارد، مناسب برای استفاده در خرده فروشی ها، سوپرمارکت ها و در کنار آن منازل خواهد بود. در دسته بندی این نمونه از تولیدات omas محصولی به نام IRA25 جای میگرد که دارای عملکرد دستی هست، یعنی برای اینکه برش با استفاده از این دستگاه انجام شود، نیاز دارید تا شخصی در کنار دستگاه حضور یابد و پس از قرار دادن کالباس با تکان دادن دسته صندلی به سمت تیغه کار برش را انجام دهد. این کالباس بر رومیزی ابعاد جمع و جوری داشته و کمترین فضا را برای قرار گیری در محیط اشغال می کند.  
در گروه بعدی از دستگاه های برش ژامبون اوماس، سایز 27 سانتی متر قرار می گیرد که در یک نمونه و مدل وارد بازار شده که با داشتن عملکرد دستی و قدرت موتور 150 الی 270 وات می تواند منجر به ارائه بازدهی مناسب برای فروشگاه های پروتئینی کوچک و رستوران ها باشد. این گروه از دستگاه های اسلایسر اوماس را با نام کالباس بر فروشگاهی می شناسند. 
و اما دسته ای دیگر از اوماس هستند که معروف به کالباس بر صنعتی با سایز تیغه 30 سانتی متر بوده که مناسب شده اند برای استفاده در فروشگاه های پروتئینی بزرگ و کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس که می توانند بازدهی قابل توجهی را برای کاربر نشان دهد. این دستگاه ها در 4 مدل متنوع در بازار ارائه شده اند که می توان به نمونه های GL300، GL300 اتوماتیک، VS 300 و IRA اشاره کرد. 
این دستگاه ها در نوع دستی موجودند به غیر از مدل GL300 اتوماتیک که عملکرد کاملاً خودکاری داشته که بدون دخالت دست و نیروی انسانی می تواند عملیات برش را به صورت اتومات انجام دهد. یعنی بعد از این که کالباس و یا ژامبون را بر روی دستگاه قرار دادید، دیگر نیازی به تکان دادن دسته صندلی نیست بلکه این کار به صورت کاملاً خودکار توسط خود محصول انجام می گیرد که البته این ویژگی در قیمت این دستگاه نیز بی تأثیر نخواهد بود. 
ابعاد این گروه از اسلایسرها به نسبت سایرین بزرگ تر و موتور آن ها پرقدرت تر است تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران با حجم کاری بالا باشد. 
بر روی تمامی این تجهیزات تیز کن سرخود قرار داده اند تا در مواقعی که تیغه کند شده، بتوان با تیز کردن آن دوباره تیغ را به حالت اول بازگرداند. 
انتخاب مدل های دستی و اتوماتیک و یا سایز نیز برحسب نیاز حیطه کاری شما خواهد بود. برای مثال چنانچه حجم کاری بالا و سرعت کار برای شما شرط است بهتر است که دستگاهی با سایز تیغه 300 میلیمتر و عملکرد اتومات انتخاب داشته باشید.
نقل قول:
حتما بخوانید : 
[عکس: meat-slicer-on-Italian-300x150.jpg]
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان