انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع درب های ضد سرقت به نظر کشور سازنده

انواع درب های ضد سرقت به نظر کشور سازنده

#1
درب ضد سرقت در حال حاضر در بازار هستند  بر اساس کشور سازنده به 3 دسته درب ضد سرقت ایرانی، درب ترکی و درب چینی تقسیم می شود. این محصولات از نظر جنس بدنه، مواد اولیه مورد استفاده برای کلاف، پوشش، لوازم جانبی و حتی برند تولیدی با هم تفاوت دارند. بنابراین، مشتریان گاهی اوقات در انتخاب خود احساس سردرگمی می کنند.

نکته ای که می تواند این معما را حل کند. با انواع درب های ضد سرقت آشنا شوید و تمام نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را بررسی کنید. با بررسی دقیق مواد بدنه و استراکچر ، اتصالات و کشور سازنده، می توانید مطمئن شوید که محصول مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری می کنید.

همانطور که گفتیم؛ یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید در نظر گرفت؛ کشور تولید کننده است. در زیر به بررسی محصولات سه کشور مختلف پرداخته ایم تا شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا کنیم و اطلاعات مهم آنها را در اختیار شما قرار دهیم.

درب ضد سرقت ایران
درب های ضد سرقت ایرانی موجود در بازار یا از محصولات مونتاژ ترکیه و یا ساخت چند شرکت معتبر داخلی مانند سهند درب می باشد. درب های ایرانی مونتاژ شده معمولا از کیفیت پایین تری نسبت به درب های تولید شده توسط شرکت های معتبر ایرانی برخوردار هستند.

در کارخانه های تولیدی مانند سهند درب از راش و بلوط برای ساخت درب استفاده می شود. بنابراین ساختار این درب ها بسیار مستحکم بوده و در برابر شرایط مختلف محیطی بسیار مقاوم است.

این درب ها معمولا دارای 4 لولا قابل تنظیم هستند. برخی از درب های ضد سرقت ایرانی برای افزایش دوام با PVC روکش می شوند. درب های ایرانی عموما از نظر کیفیت هم سطح درب های ترکیه ای هستند و کیفیت و قیمت آن ها از درب های چینی بالاتر است.

درب ضد سرقت چینی
اکثر درب های فلزی ضد سرقت موجود در بازار ساخت کشور چین هستند. اگرچه این محصولات باید از ورق فولادی ساخته شوند. اما به طور کلی از این مواد در تولید آنها استفاده نمی شود. به همین دلیل درب های چینی به طور کلی از نظر کیفیت نسبت به درب های ایرانی پایین تر هستند.

این نوع درب ها عموما به عنوان درب های ضد سرقت ارزان در بازار شناخته می شوند و دارای چشمی و 4 لولا قابل تنظیم می باشند. مقاومت در برابر رطوبت و آتش از مهمترین ویژگی هایی است که در مورد درب های ضد سرقت چینی می توان گفت.

اگر به دنبال نازلترین قیمت درب ضد سرقت در تهران به طور کلی هستید; ما خرید این محصولات را توصیه می کنیم.

درب ترکی با محافظ ضد سرقت
درب ها در بازاری به فروش می رسند که اجناس ترکی به دو دسته تقسیم می شوند. برخی از این درب ها به طور کامل از ترکیه وارد می شود و برخی نیز در کارگاه های تولید داخلی و همچنین جداسازی و مونتاژ وارد می شود.

به طور کلی این محصولات از نظر استحکام و دوام در رده محصولات ایرانی قرار می گیرند و تنها تفاوت این دو نوع درب، بست های به کار رفته در آنها است.

درب های ترکیه ای وارداتی عموما سخت افزار با کیفیت تری نسبت به درب های تولید شده در کارخانه های مونتاژ دارند. البته شرکت های معتبر داخلی مانند سهند درب با استفاده از مواد اولیه درجه یک و تولید محصولاتی در حد درب های وارداتی ترکیه توانسته اند این کمبود را برطرف کنند.

نکته مهم دیگری که محصولات ترکیه را از محصولات ایرانی متمایز می کند، ذهنیتی است که درهای وارداتی از ترکیه در سال های اخیر در بازار ایجاد کرده است. نسبت به گیت های ایرانی مشابه گرانتر است.

این درست است اگرچه به گفته بسیاری از کارشناسان، کیفیت مواد اولیه و یراق آلات استفاده شده در هر دو محصول گاهی یکسان است. بنابراین، آنچه مشتریان را بیشتر به سمت خرید درب های لوکس ضد سرقت ترک سوق می دهد، در واقع طرز فکر غیر واقعی آنها در مورد کیفیت محصولات ترکیه است.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان