انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوره آموزشی اسمارت مانی

دوره آموزشی اسمارت مانی

#1
اسمارت مانی یکی دیگر از الگوها و روش‌های درآمد زایی از بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد. این روش توسط بانک‌های مرکزی و موسسات مالی کنترل می‌شود و به طور کلی نظارت کاملی بر این موضوع دارند. اسمارت مانی توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای مدیریت می‌شود که می‌توانند روند بازار را تا حدودی پیش بینی کنند. این سرمایه‌گذاران با استفاده از الگوهای پرایس اکشن اسمارت مانی می‌توانند به چنین قابلیتی دست پیدا کنند. اگر شما هم می‌خواهید به جمع این افراد بیپوندید و از بازارارزهای دیجیتال بیشتر از هر شخص دیگری درآمدزایی کنید، سبک پرایس اکشن را به خوبی یاد بگیرید. چرا که اسمارت مانی به شما نقاط شکست و صعود را به خوبی نشان می‌دهد و پیش از برخوردن به این نقاط می‌توانید آن‌ا را شناسایی و سود زیادی کسب کنید. عموماً سرمایه‌گذارانی که از این روش برای کسب درآمد استفاده می‌کنند، درآمد بالایی دارند و نمی‌توان آن‌ها را سرمایه گذار معمولی خطاب کرد.
اسمارت مانی چیست؟
سرمایه‌ای که توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای سرمایه‌گذاری می‌شود را اسمارت مانی می‌گویند. به طور معمولی سرمایه‌گذاری هوشمندانه را اسمارت مانی می‌گویند. شما می‌توانید سرمایه خود را در اختیار شخصی قرار دهید تا برای شما ترید کند یا اینکه خود شما با استفاده از الگوهای پرایس اکشن درآمد خود را از بازار ارزهای دیجیتال را زیاد کنید. اگر هم با ابازار ارزهای دیجیتال آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنم که مقاله آموزش ارز دیجیتال را مطالعه کنید.
مقایس اسمارت مانی چیست؟
سرمایه گذاران با پیگیری های بزرگ ، مانند وارن بافت ، سرمایه گذاران پول هوشمند در نظر گرفته می شوند ، اما مقیاس فعالیت های آنها همیشه مورد توجه قرار نمی گیرد. هنگامی که ذخایر نقدی در شرکت بافت ، برکشایر هاتاوی ، جمع می شود و سرمایه گذاری نمی شود ، این قطعاً نشانه این است که بافت فرصت های ارزش زیادی را در بازار نمی بیند. با این حال ، بافت در مقیاس متفاوت عمل می کند. سرمایه گذاری 25000 دلاری در یک سبد میلیارد دلاری بسیار مهم نیست. پول هوشمند بافت به جای اینکه موقعیتی کسب کند ، شرکت ها را بدست می آورد. سرمایه گذاران نهادی از اندازه بافت برای تأثیر کلی نمونه کارها به مقیاس نیاز دارند. بنابراین ، حتی اگر پول هوشمند در شرایط فعلی بازار از ارزش ارزش خارج باشد ، به این معنی نیست که هیچ فرصتی وجود ندارد - به ویژه برای سهام با اندازه متوسط.

منبعhttps://famoorian.ir/
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان