انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مانیکور و پدیکور را به راحتی در خانه انجام دهید!

مانیکور و پدیکور را به راحتی در خانه انجام دهید!

#1
بسیاری از ما سفر به سالن را دوست داریم تا نوک و انگشتان پا را تازه کنیم. با این حال، گاهی اوقات لازم نیست پول نقد بپردازید، یا حتی خانه خود را برای آن احساس فوق العاده آبگرم ترک کنید.
یک راه عالی برای گذراندن یک شب در خانه برای نوازش کردن خود، انجام یک جلسه مانیکور و پدیکور است! ما به شما کمک می کنیم تا مراحل، نکات و ترفندها را برای تجربه عالی آبگرم در خانه به شما ارائه دهیم.


مانیکور و پدیکور به چه معناست؟
مانیکور یک درمان زیبایی است که اغلب شامل فرم دادن، کوتاه کردن، رنگ کردن و تمیز کردن ناخن است. همچنین درمان هایی وجود دارد که می تواند به سلامت و قوی ماندن ناخن ها کمک کند و البته به زیبایی دست های شما کمک می کند!
مانیکور همچنین شامل فواید سلامت جسمی از طریق ماساژ دست است که باعث افزایش جریان خون و گردش خون در دست ها می شود. و مهمتر از همه، درمان هایی که بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن انجام می شود، ناخن ها را از ضعیف شدن و شکننده شدن محافظت می کند.

پدیکور تقریباً همان مانیکور است، اما روی پاهای شما. همان قوانین در اینجا اعمال می شود که در آن ماساژ به افزایش گردش خون کمک می کند، و در پایان روتین پدیکور، تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که صندل های خود را بپوشید زیرا انگشتان پا بسیار زیبا به نظر می رسند!



مراحل مانیکور و پدیکور در خانه
در منزل و با خیال راحت مانیکور و پدیکور کنید.


مانیکور در خانه

  1. اگر لاک قبلی روی ناخن های خود دارید، از یک پاک کننده ناخن طبیعی استفاده کنید تا یک بوم خالی به خودتان بدهید.
  2. جلسه نوازش خود را با خیس کردن دستان خود در یک کاسه آب گرم شروع کنید. این به نرم شدن کوتیکول ها کمک می کند. از یک برس ناخن برای تمیز کردن زیر و اطراف ناخن و بستر ناخن خود استفاده کنید. ناحیه کوتیکول را با اسکراب لایه برداری کنید. ما یک اسکراب شکر را با یک اسانس با طراوت مانند اسطوخودوس انتخاب می کنیم!
  3. در مرحله بعد، کوتیکول ها را به آرامی با فشار دهنده کوتیکول به عقب فشار دهید. روش دیگر، یک پارچه شستشوی نرم می تواند این کار را انجام دهد. بهتر است کوتیکول ها را کوتاه نکنید زیرا به محافظت از ناخن در برابر باکتری ها و عفونت ها کمک می کنند.
  4. برای حفظ سلامت کوتیکول ها، روغن آرگان یا روغن نارگیل را به هر کوتیکول بمالید و روی پوست ماساژ دهید. این کاری است که می توانید روزانه برای محافظت از کوتیکول های خود و جلوگیری از ایجاد ناخن های بد انجام دهید.
  5. ناخن ها را به طول و شکل دلخواه خود کوتاه کنید.
  6. بعد ناخن های خود را سوهان بزنید، اما مطمئن شوید که سوهان را به جلو و عقب سوهان نزنید. این در واقع می تواند باعث ضعیف شدن، ترک خوردن یا گیرکردن ناخن ها شود. در عوض، از یک طرف به مرکز و سپس از طرف دیگر به مرکز پرونده کنید. پیشنهاد می کنیم از سوهان برقی استفاده کنید.
  7. کرم کره دست مورد علاقه خود را بمالید و دست و ساعد خود را کاملا ماساژ دهید. آن گردش خون را به حرکت درآورید! این مرحله را اکنون به جای پایان مانیکور و پدیکور خود انجام دهید تا خطر خراب کردن رنگ خود را نداشته باشید.
  8. با از بین بردن لوسیون یا روغن باقی مانده روی ناخن خود را برای نقاشی آماده کنید. اگر این مرحله را رها کنید، لاک شما به سختی به ناخن هایتان می چسبد. می توانید این کار را با استفاده از کمی فندق جادوگر روی یک سواب پنبه ای انجام دهید و ناخن ها را یکی یکی پاک کنید.
  9. برای ماندگاری طولانی مانیکور و براق ماندن مانیکور خود، لاک روکش شیشه ای بمالید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه خشک شود.

پدیکور در خانه

  1. برای خود یک لگن بزرگ پیدا کنید که بتوانید چمدان های خود را در آن جا دهید. آن را با آب گرم و مقداری حمام سم زدایی پر کنید. این آی
  2. یک راه فوق‌العاده برای آرام کردن پاها، تحریک گردش خون و دادن یک خیساندن خوب و آرام‌بخش به آن‌ها است.
  3. از انگشتان پا تا ساق پا را با یک اسفنج حمام یا برس نرم تمیز کنید تا لایه برداری خوبی به آنها بدهید. اگر شما صاحب سنگ پا هستید، می توانید نواحی زبر پاهای خود را لایه برداری کنید. با این حال مطمئن شوید که با آن ملایم هستید. نباید دردناک باشد انگشتان پا را با یک برس ناخن بشویید تا ناخن هایتان به صورت جیر جیر تمیز شود.
  4. در مرحله بعد، کوتیکول ها را مانند مانیکور به عقب فشار دهید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، برای جلوگیری از عفونت، بهتر است کوتیکول ها را کوتاه نکنید. در اینجا نیز از روغن نارگیل یا آرگان استفاده کنید تا نواحی اطراف انگشتان پا را مرطوب نگه دارید.
  5. ناخن ها را به طول دلخواه خود کوتاه کنید. مراقب باشید که آنها را خیلی کوتاه نکنید زیرا باعث رشد ناخن های دردناک می شود.
  6. سپس ناخن های پای خود را از یک طرف به مرکز سوهان بزنید و سپس از سمت دیگر به مرکز سوهان بزنید.
  7. کرم پا مورد علاقه خود را روی پاهایتان بمالید تا احساس نرمی کودک داشته باشید. سپس اطمینان حاصل کنید که قبل از رنگ کردن، هر گونه باقی مانده از ناخن ها را پاک کنید.
  8. جدا نگه داشتن انگشتان پا به سهولت کار رنگ کمک می کند. می‌توانید بین انگشتانتان پنبه یا دستمال ببافید، یا می‌توانید جداکننده‌های ظریف پنجه را که از فوم ساخته شده‌اند بخرید!
  9. پس از استفاده از تاپ کات، اجازه دهید ناخن ها حدود 15 دقیقه قبل از راه رفتن خشک شوند.
فروشگاه عطر و ادکلن آرانیکا
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان