انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمای خوب برای نوشیدن یک قهوه که برای سلامتی شما مفید باشد:

راهنمای خوب برای نوشیدن یک قهوه که برای سلامتی شما مفید باشد:

#1
قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است. بسیاری از متخصصان سلامت معتقدند که قهوه یکی از سالم ترین نوشیدنی ها نیز هست. برای برخی از افراد، این تنها بزرگترین منبع آنتی اکسیدان در رژیم غذایی است، که از میوه ها و سبزیجات هم بالاتر است. در اینجا چند نکته برای نوشیدن قهوه که به سلامتی شما ضرر نزند آورده شده است. قهوه آریا یک فروشگاه اینترنتی قهوه است که بهترین محصولات و باکیفیت ترین ها را به مشتریان خود عرضه می کند.

بعد از ساعت 2 بعد از ظهر قهوه کافئین دار ننوشید.
قهوه یکی از غنی ترین منابع طبیعی کافئین در رژیم غذایی است. کافئین یک محرک است که یکی از دلایل اصلی محبوبیت قهوه نیز هست. قهوه کافئین دار به شما انرژی می دهد و به شما کمک می کند وقتی احساس خستگی می کنید بیدار بمانید. اما اگر در اواخر روز قهوه بنوشید، می تواند خواب شما را مختل کند. خواب ضعیف نیز با انواع مشکلات سلامتی مرتبط است.
به همین دلیل، مهم است که قهوه را در اواخر روز ننوشید. اگر مجبورید، قهوه بدون کافئین را انتخاب کنید یا به جای آن یک فنجان چای را انتخاب کنید که حاوی کافئین بسیار کمتری نسبت به قهوه است. پرهیز از قهوه بعد از ساعت 2 تا 3 بعد از ظهر راهنمای خوبی است با این حال، همه افراد به یک اندازه به کافئین حساس نیستند و برخی از افراد حتی اگر در اواخر روز قهوه بخورند، ممکن است خوب بخوابند. با این وجود، اگر احساس می کنید در شب نمی توانید خوب بخوابید، اجتناب از قهوه در اواخر روز می تواند یک استراتژی موثر باشد.

قهوه خود را با شکر ننوشید.
اگرچه قهوه به خودی خود سالم است، اما به راحتی می توانید آن را به چیزی مضر تبدیل کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که یک قاشق کامل شکر را در آن بریزید. شکر اضافه شده مسلماً یکی از بدترین مواد در رژیم غذایی مدرن است. شکر، عمدتاً به دلیل میزان بالای فروکتوز آن، با انواع بیماری های جدی مانند چاقی و دیابت مرتبط است. اگر نمی توانید زندگی خود را بدون شیرین کننده در قهوه خود تصور کنید، از یک شیرین کننده طبیعی استفاده کنید. در ضمن راه های زیادی وجود دارد که می توانید مصرف شکر را کاهش دهید.

از یک نام تجاری با کیفیت، ترجیحا ارگانیک قهوه بخرید.
کیفیت قهوه بسته به روش پردازش و نحوه رشد دانه های قهوه می تواند بسیار متفاوت باشد. دانه‌های قهوه معمولاً با آفت‌کش‌های مصنوعی و سایر مواد شیمیایی که برای مصرف انسان مضر هستند اسپری می‌شوند. با این حال، اثرات بهداشتی آفت کش ها در مواد غذایی بحث برانگیز است. در حال حاضر شواهد نشان می‌دهند وقتی آنها در سطوح پایین در محصولات یافت می‌شوند باعث آسیب می‌شوند. با این وجود، اگر در مورد محتوای آفت کش قهوه خود نگران هستید، به خرید دانه های قهوه ارگانیک فکر کنید. آنها باید حاوی مقادیر بسیار کمتری از آفت کش های مصنوعی باشند.

از نوشیدن بیش از حد قهوه خودداری کنید.
در حالی که مصرف متوسط قهوه سالم است، نوشیدن بیش از حد آن ممکن است مزایای آن را کاهش دهد. مصرف بیش از حد کافئین ممکن است عوارض جانبی مختلفی داشته باشد، اگرچه حساسیت افراد متفاوت است. با توجه به اینکه یک فنجان قهوه به طور متوسط ممکن است حاوی حدود 95 میلی گرم کافئین باشد، این معادل حدود دو فنجان قهوه در روز برای فردی با وزن 176 پوند (80 کیلوگرم) است. با این حال، مقادیر بالای کافئین (400-600 میلی گرم) در روز (حدود 4-6 فنجان) هیچ گونه عوارض جانبی نامطلوب در اکثر افراد ندارد. نوشیدن قهوه به منظور متعادل کردن خطرات و فواید آن است. به بدن خود گوش دهید و بیش از آن چیزی که تحمل نمی کند مصرف نکنید.

مقداری دارچین به قهوه خود اضافه کنید.
دارچین یک ادویه خوش طعم است که به خوبی با طعم قهوه ترکیب می شود. مطالعات نشان می دهد که دارچین می تواند گلوکز، کلسترول و تری گلیسیرید خون را در بیماران دیابتی کاهش دهد. اگر به طعمی نیاز دارید، کمی دارچین اضافه کنید. اینکار به طرز شگفت انگیزی خوب است.

مقداری کاکائو به قهوه خود اضافه کنید.
کاکائو سرشار از آنتی اکسیدان است و با انواع فواید سلامتی، از جمله کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است. سعی کنید مقداری پودر کاکائو را به قهوه خود اضافه کنید تا طعم بیشتری داشته باشد. کافه موکا، نسخه ای با طعم شکلات از کافه لاته، در بسیاری از کافه ها ا سرو می شود. با این حال، کافه موکا معمولاً با شکر شیرین می شود. می توانید به راحتی خودتان در خانه درست کنید و شکر اضافه شده را حذف کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان