انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید قفل دیجیتال درب ضد سرقت

خرید قفل دیجیتال درب ضد سرقت

#1
[color=var(--h1_typography-color)]قفل دیجیتال | قفل الکترونیکی[/color]

قفل دیجیتال یا قفل الکترونیکی فناوری نسبتا نو ظهور می باشد که در جهت افزایش ایمنی تولید شده است. این نوع قفل ها را در گذشته بیشتر برای هتل ها استفاده میکردند که درب با کارت باز می شد ولی امروزه با پیشرفت روز افزونه تکنولوژی قفل های الکترونیکی برای درب منزل و حتی درب مغازه و فروشگاه ها هم ساخته شده است. قفل های دیجیتال تا 3 نوع دسترسی ( رمزی، کارتی و اثر انگشتی ) را در اختیارتان قرار می دهند؛
البته یکسری از قفل ها مجهز به کلید مکانیکی هم هستند. برندهای بسیار زیادی وجود دارند که به ساخت و تولید قفل دیجیتال مشغول می باشند 

چرا قفل دیجیتال
در کل فلسفه استفاده از تکنولوژی‌ها، افزایش راحتی و امنیت می‌باشد. قفل الکترونیکی نیز از این قضیه مستثا نیست. روش‌های دسترسی بدون کلید به این نوع قفل‌ها، راحتی در رفت و آمد را برای شما فراهم می‌کند. تنوع رنگ و طراحی منحصر به‌فرد قفل دیجیتالی، حس زیبایی شناسی فوق العاده‌ای به خانه شما می‌بخشد. و در نهایت ویژگی‌های امنیتی فوق العاده این محصولات امنیتی مانند قفل کودک، آلارم هشدار، سیستم حریم خصوصی (شب بند) و … امنیت درب ورودی را دو چندان می‌کند. مزیت‌هایی که در هیچ یک از انواع قفل‌های مکانیکی مشاهده نخواهید کرد.
دسترسی راحت و بدون کلید به درب ورودی
به وسیله روش‌های دسترسی امن و بدون کلید مانند رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه به راحتی می‌توانید درب ورودی را باز کنید. به این ترتیب دردسرهای دسته کلیدهای حجیم برای همیشه از بین می‌رود.
افزایش امنیت درب ورودی
با وجود ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده قفل الکترونیکی مانند قفل کودک، سیستم ضد سرقت، سیستم اعلام حریق و … نگران امنیت خانه و اعضای خانواده‌تان نباشید.
طراحی بسیار زیبا
قفل‌ دیجیتال با داشتن تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ، برای هر نوع سلیقه و معماری مناسب می‌باشد و طراحی بسیار زیبا و جذاب آن‌ها، حس زیبایی شناسی فوق العاده را به خانه شما می‌بخشد به طوری که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
کنترل از راه دور قفل دیجیتال
با خرید تجهیزات هوشمند مانند کیت، ارتباط دهنده و … می‌توانید قفل الکترونیکی و دستگیره دیجیتال را به تلفن همراه یا ریموت کنترل متصل و درب ورودی را به صورت بی‌سیم و از راه دور باز و بسته کرد.
سیستم های امنیتی پیشرفته‌ در قفل های دیجیتال بارمان
سیستم ضد شوک
در صورت وارد کردن ولتاژ غیر مجاز برای دسترسی غیر مجاز به قفل الکترونیکی امنیتی ، آلارم هشدار به صدا در می آید و سیستم الکترونیکی قفل برای دقایقی از کار می افتد.
سیستم اعلام حریق
در صورت بروز آتش‌سوزی و افزایش حرارت داخل ساختمان، آلارم قفل الکترونیکی به صدا در می آید و درب ورودی ساختمان به صورت خودکار باز می شود.
سیستم ضد سرقت
در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور به صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل الکترونیکی ، آلارم دستگاه به صدا در می‌آید.
سیستم حریم خصوصی
با فعال کردن سیستم حریم خصوصی از داخل خانه، دسترسی به قفل الکترونیکی حتی با داشتن پارامترهای دسترسی امکان پذیر نیست.
سیستم قفل کودک
این سیستم یکی از ویژگی های مهم قفل دیجیتال است که بدون آن امنیت خانه به خطر می افتد. این سیستم امنیتی از کودکان شما در برابر تهدیدات خارج از خانه محافظت می کند.

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان