انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پارتیشن دوجداره شیشه ای را چه زمانی خریداری کنیم؟

پارتیشن دوجداره شیشه ای را چه زمانی خریداری کنیم؟

#1
در حالی که در سطح، پارتیشن شیشه ای دو جداره مانند شیشه های تک جداره به نظر می رسد، فریب نخورید.

افزایش عملکرد: پارتیشن شیشه ای دوجداره راه حلی عالی برای تقسیم مکان های نوآورانه با چالش های صوتی بیشتر است. شیشه‌های دوجداره با رتبه‌بندی آکوستیک پیشرفته، برای افزودن حریم خصوصی به دفاتر، نمایشگاه‌ها، طبقات نیم طبقه و موارد دیگر کاملاً مناسب است.



پارتیشن شیشه ای دوجداره  در مقابل پارتیشن شیشه ای تک جداره: تفاوت چیست؟

پارتیشن شیشه ای دو جداره و تک جداره ممکن است بسیار شبیه به هم به نظر برسند، هر دو ظاهری بدون قاب ایجاد می کنند که در هر محیط کاری هوشمند و حرفه ای به نظر می رسد. به طور مشابه، شفافیت شیشه‌ها تضمین می‌کند که برخلاف پارتیشن‌های جامد، نور همچنان می‌تواند به داخل یک اتاق برسد و مزیت های زیادی را در بر بگیرد.

بنابراین تفاوت بین پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره چیست؟ شیشه دوجداره از دو ورقه شیشه استفاده می‌کند که به هم چسبیده‌اند تا عایق بیشتری ایجاد کنند. این بدان معناست که دیوارهای شیشه ای دو جداره ثابت نسبت به سیستم های تک جداره ما عایق صدا را بهبود بخشیده اند.

علاوه بر این، با شیشه های دو جداره، حتی می توانید پرده های یکپارچه را بین شیشه ها نصب کنید. این یعنی خداحافظی با پرده های درهم و گرد و غبار! همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز، حریم خصوصی بصری داشته باشید، در حالی که با یک سبک تمیز و ظریف مطابقت دارید.


جزئیات مهم:
پارتیشن شیشه ای دو جداره با پیشرفت هایی مانند عایق صدا بهبود یافته، همان سبک براق و حرفه ای را نوید می دهد. سایر جزئیات کلیدی عبارتند از:
  • این دو شیشه در ضخامت 10 میلیمتر یا 12 میلی متر در دسترس هستند.
  • در حین نصب، پارتیشن‌های شیشه‌ای با رنگ‌های موجود از جمله سفید، نقره‌ای، خاکستری تیره و مشکی در مسیر قرار می‌گیرند.
  • شما می توانید پارتیشن های شیشه ای دو جداره خود را با جلوه های شیشه ای سفارشی کنید یا برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، پرده های یکپارچه بین شیشه های دوجداره نصب کنید.
  • پارتیشن شیشه ای دوجداره  ثابت می تواند محافظت از صدای 40-44dB را ارائه دهد . این حریم خصوصی اضافی به این معنی است که مکالمات به سختی قابل شنیدن هستند و صداهای بلند فقط قابل تفسیر هستند.
  • برای پردازش صدا حتی بیشتر، شیشه دو جداره با شیشه آکوستیک ما سازگار است . هنگامی که با هم ثابت می شوند، این می تواند رتبه بندی صدای 46-50dB را ارائه دهد .
  • تا 44 دسی بل مکالمات در سطح عادی به سختی شنیده می شود، صحبت های بلند فقط قابل تفسیر است.
  • اضافه کردن درب های شیشه ای دو جداره
ممکن است ندانید، اما در محیط‌هایی که از نظر صوتی به چالش کشیده می‌شوند، درب اغلب می‌تواند نقطه ضعفی باشد. سر و صدا می تواند از طریق مهر و موم های اطراف یک در شیشه ای فرار کند و به اتاق های مجاور منتقل شود.

درهای شیشه ای قاب دو جداره ما دو لایه شیشه را در حاشیه آلومینیومی محصور می کنند. درها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که باز و بسته شوند، در حالی که جلوگیری از خروج صدا از اتاق شیشه‌ای دشوار است، درب‌های شیشه‌ای قاب‌بندی شده با جلوگیری از خروج برخی صدا از درزگیرهای درب به بهبود عملکرد صوتی کمک می‌کنند.



دفتر دو جداره

پارتیشن شیشه ای دوجداره  راه حلی زیبا برای ایجاد مناطق جدید با حفاظت صوتی پیشرفته است. اگر این محصول عالی برای پروژه شیشه شما به نظر می رسد، همین امروز با مجموعه پارتیشن ساز تماس بگیرید.



نصب دیوار پارتیشن دوجداره شیشه ای


ملاحظات قبل از نصب دیوار جداکننده دوجداره:

دیوار پارتیشن از ترکیب شیشه و چوب در ساخت پروفیل آلومینیومی به طرق مختلف تشکیل شده است. به عنوان مثال: دو شیشه، ترکیب شیشه به شیشه. شیشه تمام پایین (چوبی) در بالای سیستم، پایین و بالا کامل، سیستم های شیشه ای در وسط. اگر بین مدیر و کارمندان بخش‌های اداری شکافی وجود داشته باشد، اگر مدیر بخواهد با کارمندان خود ارتباط چشمی داشته باشد و در عین حال بخواهد بدون حواس‌پرتی جلسه‌ای را در اتاقش برگزار کند، می‌تواند ارتباط چشمی نداشته باشد. با پایین آوردن/بستن پرده های خود تماس بگیرید. سیستم های پرده را می توان در سیستم های عمودی یا افقی ساخت. در اینجا، تعیین ساخت و ساز، ارتفاع سقفی است که دیوار جداکننده در آن ساخته می شود. اگر سقف بیش از حد بلند باشد (3.4-5 متر)، ممکن است بالا بردن دیوار جداکننده تا این ارتفاع مطلوب نباشد. در این مورد، گچ تخته تا ارتفاع (2.4-2.8 متر) از سقف پایین می آید. با این حال، ارتفاع 2.4-2.6 متر ممکن است برای دفتر کم باقی بماند.

سالها کار در یک مکان پایین ممکن است غیر ضروری باشد، به خصوص زمانی که در سقف اتاق وجود دارد. برای درک بهتر؛ بیایید دیوار جداکننده یک دفتر کار با سقف های بسیار بلند را با هم تصور کنیم. بیایید تصور کنیم که دفاتر بسیاری در کنار هم در منطقه ای وجود دارد که فضا وسیع و سقف آن بلند است. با توجه به موقعیت درب ورودی محل، فرض می کنیم که دفاتر را کنار هم و روبروی هم ردیف کنیم. ابتدا ارتفاع سقف را محاسبه می کنیم. برای این کار باید مسائل زیادی به خصوص هزینه های گرمایش و روشنایی را در نظر بگیریم. برای مثال در انتخاب ارتفاع سقف باید به گرمایش تهویه، روشنایی و آکوستیک صوتی داخل و خارج ادارات و ادارات جانبی توجه کنیم.

کانال های تهویه، خطوط برق (تابه)، لوله های آتش نشانی، لوله های گرمایش عمدتاً از سقف عبور می کنند. در این شرایط می توان ساخت سقف را با لعاب (قابل جابجایی و نصب) در نظر گرفت. ما می توانیم این مشکل را با پشم سنگ یا پوشش سقف کاذب فلزی حل کنیم. با محاسبه روشنایی با توجه به سایز دفتر می توان از وسایل روشنایی و وسایل تهویه در اندازه های معادل شبکه روی سقف (مانند 60*60 سانتی متر) استفاده کرد.

در صورت لزوم، درهای دسترسی به سقف نیز باید در نظر گرفته شوند تا به سقف برسند. برای جلوگیری از انتقال صدا بین ادارات باید دیوارهای اداری را با دیوار گیر صوتی ۱۰ سانتی متری تا سقف بالا ببریم. بنابراین، بیایید فرض کنیم که ما دفتر خود را با محاسبه گرما، صدا، تهویه نور طراحی می کنیم. باید به عرض و ارتفاع راهروها، زیبایی بصری راهرو و ظاهر دیوارهای پارتیشن اداری هنگام آستر بندی دفاتر در کنار هم و روبروی هم توجه کنیم. دفاتر ساید بای ساید باید بر اساس میزان ارتباط با یکدیگر و با بازدیدکنندگان از خارج فهرست شوند. به عنوان مثال، دسترسی به خرید و حسابداری در برخی موسسات آسان‌ترین راه است، در حالی که دفاتری باید محرمانه باشند مانند دفتر فنی تحقیق و پژوهش.

اتاق‌های جلسه باید برای ملاقات با شرکا که به بیرون باز هستند، نزدیک‌تر به بیرون قرار داشته باشند، در حالی که برای جلسات داخلی بیشتر در داخل باشند. ما طراحی کردیم که چگونه فضا را با خطوط کلی تقسیم کنیم.
انواع پارتیشن شیشه ای - پارتیشن ساز
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان