انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لدورا چیست؟

لدورا چیست؟

#1
برند لدورا (L’DORA) مجموعه ای متنوع و گسترده از محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، آرایشی، زیبایی وهمچنین انواع عطر و بادی اسپلش است. این محصولات ویژه و تخصصی متناسب با استانداردهای بهداشتی و آرایشی روز دنیا تولید می شود. 
مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ محصولات برند لدورا از کشورهای سوئیس، فرانسه و ژاپن تهیه شده و در ایران با تلاش محققان و متخصصان مجرب شرکت پارلاق ارک تبریز که به عنوان تولید کننده برتر آرایشی و بهداشتی و بهره مندی از فن آوریهای روز دنیا تولید و در بسته بندیهایی با طراحی لوکس، زیبا و با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. شرکت پارلاق ارک با تولید این محصولات بی نظیر و منحصر به فرد گامی بسیار مهم و ارزنده در جهت دست یابی به خودکفایی ملی در زمینۀ تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برداشته تا حدی که این برند قابلیت رقابت با برترین برندهای جهانی را دارد.
در سال 1397 طبق قراردادی، انحصار این برند به شرکت بازار یابی شبکه ای مروارید پنبه ریز واگذار شد. بنابراین قرارداد،فروش محصولات لدورا در ایران، فقط در شبکه فروش این شرکت امکان پذیراست.اما انحصارِ فروش کلیۀ محصولات لدورا در خارج ازایران دراختیار شرکت پارلاق ارک تبریز به مدیریت آقای سیاوش حمیدی قرار دارد.
 
 
 
 
a href=" https://b2n.ir/s29982">تولید کننده برتر آرایشی و بهداشتی</a>
a href=" https://b2n.ir/p97068 ">شرکت پارلاق ارک تبریز</a>
a href=" https://b2n.ir/p97068">لدورا</a>
a href=" https://siavashfarthamidi.com/ ">سیاوش حمیدی</a>
 
 
تولید کننده برتر آرایشی و بهداشتی, شرکت پارلاق ارک تبریز, لدورا, سیاوش حمیدی,
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان