انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان بازار | استوک بخریم یا نو؟

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان بازار | استوک بخریم یا نو؟

#1
بهترین لپ تاپ استوک گیمینگ یا بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت بازی می‌توانند عملکرد خوبی را با بودجه ارائه دهند، اما پیدا کردن آنها می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد. با این حال، ترساندن به معنای غیرممکن نیست، گزینه های قابل قبول زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. و با وجود قیمت‌هایشان، این لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت می‌توانند تقریباً هر کاری را که برادران قدرتمندترشان می‌توانند انجام دهند، از جمله پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی و اجرای بازی‌های AAA با نرخ فریم بالا.
 
و در حالی که آخرین لپ‌تاپ‌ها با اجزای قدرتمندتر ممکن است از بودجه شما خارج باشند، این بدان معنا نیست که نمی‌توانید یک لپ‌تاپ بازی با آخرین مشخصات که هنوز به اندازه کافی قدرتمند است با قیمت مناسب تهیه کنید.
 
ما فهرستی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان را گردآوری کرده‌ایم، زیرا می‌دانیم که بازی یک سرگرمی گران قیمت است. با همه بازی ها و تجهیزات جانبی، این می تواند خیلی سریع قیمت آن افزایش یابد.
 
ما بیش از 100 لپ‌تاپ را در طول سال بررسی می‌کنیم که تمام نقاط قیمت و موارد استفاده را پوشش می‌دهد. وقتی صحبت از لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان می‌شود، ما طیف وسیعی از معیارها را ارزیابی می‌کنیم، از جمله بازی و عملکرد کلی، نمایشگر، عمر باتری و البته هزینه.
 
چه به دنبال هدیه ای برای گیمر زندگی خود باشید و چه به دنبال راهی ارزان برای بازی در حال حرکت هستید، در اینجا بهترین لپ تاپ های بازی ارزان قیمت زیر 1000 دلار هستند.
 
بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان در حال حاضر
Dell G5 15 SE در حال حاضر بهترین انتخاب ما برای بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان در سال 2022 است. به دنبال استقامت قابل اعتماد هستید؟ در تست باتری ما، G3 15 بیش از 7 ساعت عمر باتری به شما می دهد. سیستم کاملاً توسعه یافته AMD همچنین عملکرد بالایی را در سراسر صفحه ارائه می دهد.
 
HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr ترکیبی عالی از سبک، قدرت و استقامت است. علاوه بر این، هزینه آن بسیار کمتر از 1000 دلار است. ما به خصوص تحت تأثیر SSD انعطاف پذیر آن قرار گرفتیم که در حین بازی خنک می ماند و تقریباً 6 ساعت با یک بار شارژ دوام می آورد.
 
MSI Alpha 15 و Lenovo IdeaPad Gaming 3i (15 اینچ) شایسته تقدیر افتخارآمیز ما هستند. اولی دارای پردازنده و کارت گرافیک AMD است که نشان دهنده بازگشت سازنده تراشه به لپ تاپ های بازی است. در حالی که دیگری مجهز به پردازنده Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650 است. هر دو گزینه عالی هستند، اما با سیستم های موجود در این لیست مطابقت ندارند.
 
انتخاب های ما از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان 2022 را در زیر مشاهده کنید. این موارد از بهترین موارد هستند، اما قیمت آنها شاید باز هم بالا باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به خرید لپ تاپ استوک گیمینگ از کامپیوتر صفر یک بپردازید.
 
1. Dell G5 15 SE (2020)
عملکرد عالی و نرم افزار مفید
 
 
Dell G5 15 SE (2020) به دلیل عملکرد سریع پردازنده، عمر باتری شگفت‌انگیز و نمایشگر 15.6 اینچی پر جنب و جوش، یک لپ‌تاپ گیمینگ اصلی عالی است. به لطف پردازنده AMD، این سیستم به طور مداوم از رقبا بهتر بود. این لپ تاپ همچنین با عمر باتری خود که بیش از 7 ساعت است تحت تأثیر قرار گرفت. یک کارت گرافیک AMD اضافه کنید که می تواند حتی سخت ترین بازی های AAA را تحمل کند و برنده تایید شده ای خواهید داشت.
 
علاوه بر این، لپ تاپ دارای صفحه نمایشی است که به همان اندازه روشن و پر جنب و جوش است و همچنین صفحه کلید بسیار راحتی دارد. و ما طرفداران رنگ نقره‌ای رنگین کمانی هستیم که روی کاپوت و پورت مفیدی که به شما امکان می‌دهد تمام لوازم جانبی مورد نیاز خود را وصل کنید. Dell G5 15 SE (2020) یکی از بهترین لپ تاپ های بازی است که می توانید با این قیمت خریداری کنید.
 
2. HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr
عملکرد عالی و عمر باتری با بودجه کم
HP Gaming Pavilion 15-dk0046nr یک لپ تاپ گیمینگ سطح پایه با پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce، SSD منعطف و عمر باتری عالی است که همگی دارای طراحی روشن و نسبتا قابل حمل هستند. ترکیبی از مشخصات، قدرت و استقامت باعث شد لپ‌تاپ در لیست ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازی کمتر از 1000 دلار قرار بگیرد.
 
شما نمی توانید در غرفه 15 بخوابید فقط به این دلیل که یک سیستم بودجه است. این لپ تاپ دارای برخی مشخصات قدرتمند است که به این معنی است که لپ تاپ می تواند بازی ها را با نرخ فریم خوب انجام دهد. و با تقریباً 6 ساعت عمر باتری، دارای حاشیه ایمنی است. او همچنین موفق می شود حتی در حین بازی نیز بسیار خونسرد بماند. همانطور که گفته شد، اگر به دنبال یک سیستم شگفت‌انگیز قدرتمند سطح پایه با قیمت عالی هستید، HP Pavilion 15 باید در صدر لیست شما باشد.
 
3. MSI GF63 8RB
عملکرد بالا نسبت به قیمت
 
MSI GF63 برای افرادی است که می‌خواهند بازی کنند اما نمی‌خواهند پول زیادی برای آن خرج کنند. با پردازنده Core i7 اینتل و گرافیک انویدیا عملکرد بالایی خواهید داشت. این عملکرد عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به شما امکان می دهد اکثر بازی های مدرن را با تنظیمات پایین انجام دهید. این یک انتخاب عالی برای یک بازیکن است
سطح ورودی
 
اما نخوابید، MSI به لطف پردازنده گرافیکی داخلی Nvidia GeForce 1050 Ti می تواند بیشتر بازی های امروزی را بازی کند. با این حال، نقطه قوت آن پردازنده Core i7 است که آن را یک درجه بالاتر از رقبای بیشتر رقبا قرار می دهد. GF63 یک لپ تاپ محکم است که عملکرد عالی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. با این حال، این یک لپ تاپ برای گیمرهای معمولی تر است. مصرف کنندگانی که به دنبال عملکرد مطمئن تر هستند باید به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ ارزان با مشخصات کمی قدرتمندتر باشند.
 
4. ایسر نیترو 5
لپ تاپ گیمینگ با بیش از 11 ساعت عمر باتری
 
اگر به دنبال یک لپ‌تاپ مخصوص بازی با قیمت بسیار پایین هستید، Acer Nitro 5 (AMD، 2020) را بررسی کنید. با تنها 700 دلار، Nitro 5 بهترین عمر باتری در کلاس، پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 5-4600H و صفحه کلید راحت را ارائه می دهد. اما ادعای واقعی این لپ تاپ برای شهرت، مانند اکثر لپ تاپ های مدرن مجهز به AMD، عمر باتری است. Nitro 5 دارای زمان اجرا 11 ساعت و 9 دقیقه است که قبلا برای یک لپ تاپ گیمینگ بی سابقه بود.
 
با پردازنده AMD، Nitro 5 عملکرد جدی را به خصوص برای لپ‌تاپ‌هایی در محدوده قیمتی خود ارائه می‌کند. پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1650 به این معنی است که باید بازی‌های AAA خود را با تنظیمات پایین‌تر انجام دهید تا نرخ فریم مناسبی داشته باشید. شما چند مصالحه خواهید داشت، مانند یک صفحه نمایش کم نور، اما برای یک سیستم بازی کمتر از 700 دلار، تعداد بازدیدها بیشتر از شکست ها است.
 
5. Asus TUF Gaming FX705
عملکرد بالا، صفحه نمایش روشن، قیمت عالی
 
TUF Gaming FX705 انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند یک لپ تاپ گیمینگ بزرگ، متوسط اما ارزان قیمت داشته باشند. صفحه نمایش 17.3 اینچی FX705 با فرکانس 144 هرتز روشن و با جزئیات است، در حالی که پردازنده Core i7 و GTX 1060 GPU آن عملکرد همه جانبه عالی را ارائه می دهند. این لپ تاپ همچنین دارای یک صفحه کلید راحت با نور پس زمینه قابل تنظیم، پورت های فراوان و بیش از 4 ساعت عمر باتری است که برای یک لپ تاپ گیمینگ با هر قیمتی قابل توجه است.
 
نمایشگر 17.3 اینچی این لپ تاپ با رزولوشن 1920 در 1080 و نرخ تازه سازی 144 هرتز کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتیم. این لپ‌تاپ نه تنها فیلم‌های فوق‌العاده صاف ارائه می‌کند، بلکه روشن و پر جنب و جوش است. برای تماشای فیلم و بازی بسیار عالی است. به طور کلی، لپ‌تاپ Asus TUF Gaming FX705 یک لپ‌تاپ گیمینگ میان رده است که عملکرد عالی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند.
 
چگونه لپ تاپ های بازی را آزمایش می کنیم
هنگامی که ما یک لپ تاپ را به آزمایشگاه خود می آوریم، هدف ما این است که ببینیم اگر آن را به خانه یا محل کار خود بیاورید چگونه کار می کند. در حالی که ما از تعدادی معیار استاندارد صنعتی مانند Geekbench و 3DMark استفاده می کنیم، تاکید زیادی بر معیارهای واقعی داریم که در داخل خود ایجاد کرده ایم. اما در مورد لپ‌تاپ‌های بازی، ما همچنین مطمئن می‌شویم که یک سری تست بازی مصنوعی را با استفاده از تست‌های عناوین یکپارچه انتخابی خود اجرا کنیم. ما همچنین ساعت ها بازی می کنیم تا نتایج واقعی بگیریم.
 
برای تست استقامت، تست باتری Mag Laptop با روشنایی 150 نیت در وب گشت و گذار می کند تا زمانی که شارژ سیستم تمام شود. برای سنجش قدرت پردازش خام، از یک ماکرو صفحه گسترده غول‌پیکر که 65000 نام را با آدرس‌هایشان مطابقت می‌دهد، یک رمزگذار ویدیویی که ویدیوی 4K را به 1080p تبدیل می‌کند و یک معیار مصنوعی Geekbench 4 استفاده می‌کنیم. قدرت گرافیکی را با هر دو 3DMark Ice Storm/Fire Strike می‌سنجیم. و از طریق یک سری عناوین واقعی بازی.
 
ما از یک رنگ سنج برای اندازه گیری روشنایی صفحه نمایش و وسعت رنگ استفاده می کنیم، در حالی که ابزارهای دیگر به ما کمک می کنند تا حرکت کلید لپ تاپ و دمای محیط را تعیین کنیم. برای جزئیات بیشتر در مورد رویه های بنچمارک، این صفحه را در مورد نحوه آزمایش لپ تاپ ها مشاهده کنید.
 
چگونه لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت مناسب را پیدا کنیم
هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید به نکات زیادی توجه کرد. برای کمک به شما در انتخاب یک سیستم، در اینجا پنج نکته کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک سیستم در نظر داشته باشید.
 
بودجه: برای پول چه چیزی به دست می آورید.
 
می‌توانید لپ‌تاپ‌های بازی ارزان قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار پیدا کنید. با این حال، لپ‌تاپ‌های بازی معمولی قوی‌تر اغلب بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار قیمت دارند. سیستم های پریمیوم
آنها معمولاً بیش از 2000 دلار قیمت دارند و دارای مزایای قدرتمند زیادی مانند مشخصات قدرتمند و نرم افزارهای فانتزی هستند.
 
اندازه صفحه نمایش: 15 اینچ مناسب است
 
این روزها به ندرت می توان لپ تاپ های بازی 13 یا 14 اینچی را پیدا کرد، زیرا حاشیه های کوچکتر و حاشیه های سبک تر راه را برای لپ تاپ های بازی واقعاً نازک و سبک هموار کرده است. این بدان معناست که دوران لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی عظیم که در پشت آن سنگینی می‌کردند (تقریبا) گذشته است.
 
از آنجا، شما جایگزین های دسکتاپ 17.3 اینچی دارید که مانند همتایان کوچکتر خود، بسیار باریک هستند. اما هنوز هم غول های بزرگی وجود دارند که در مورد مشخصات آن کوتاهی نمی کنند. با این حال، این پسران بزرگ با وزن بیش از 8 پوند برای ایستگاه بازی خانگی شما ساخته شده اند.
 
سخن پایانی

شما حالا با تعدادی از لپ تاپ های گیمینگ ارزان در بازار آشنا هستید، پیشنهاد برای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ از کامپیوتر صفر یک را هرگز فراموش نکنید! زیرا بسیار برای شما مفید خواهد بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان