انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود قانونی جیران

دانلود قانونی جیران

#1
پخش سریال «جیران» به نویسندگی احسان جوانمرد و به کارگردانی حسن فتحی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه به صورت اختصاصی از فیلیمو آغاز شده است.اینطور که پیداست اغلب نقش های محوری این سریال بر دوش خانم ها است. پریناز ایزدیار که پیش از این در سریال های زمانه و شهرزاد به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشته است این بار هم در جیران ایفاگر یکی از شخصیت های اصلی داستان است و قرار است نقش شخصیت جیران که همسری ناصرالدین شاه است را بازی کند.

در خلاصه داستان این قصه عاشقانه-تاریخی آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس.

کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادرکه انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ.

آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌ خواهد. قلعه‌ ای می‌ خواهد که جان‌ پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ ای محکم‌ تر از عشق نیست. بدهید همه‌ جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

بهرام رادان:بهرام رادان در ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ (۲۸ آوریل ۱۹۷۹)، در تهران متولد شد. دوخواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است، مادرش خانه دار و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب اصالتاً اهل اصفهان است. بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران حضور دارد

پریناز ایزد یار:پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌ باشد.وی در سریال شهرزاد حسن فتحی حضور داشته و در جیران نیز در نقش جیران حضور دارد.

امیر حسین فتحی:امیرحسین فتحی متولد ۱۰ مهر ۱۳۷۲ بازیگر ایرانی است. وی پسر حسن فتحی است. این دومین همکاری این پدر و پسر بعد از سریال “شهرزاد” است. امیر حسین فتحی بعد از ایفای نقش در «کیفر» و «شهرزاد» در سریال «جیران» به کارگردانی حسن فتحی پدرش در نقش سیاوش نیز حضور دارد.

امیر جعفری:

امیر جعفری متولد ۱۳۵۳ تهران، لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است و همچنین دوره دو ساله بازیگری را در کلاس های آزاد سال ۱۳۷۱ گذراند. وی فعالیت سینمایی خودرا از سال ۱۳۷۵ با فیلم راز مینا آغاز کرد. وی در نقش میرزا آقاخان نوری در سریال شهرزاد حضور دارد.

مهدی پاکدل:مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان، بازیگر است. او در رشته گرافیک تحصیل و بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. وی در سریال های شبکه نمایش خانگی شام ایرانی , وقت خواب , هم گناه و در سریال جیران در نقش سلمان حضور دارد.

رعنا آزادی ور:رعنا آزادی ور زاده ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است و در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی هم چون پرویز پرستویی هم‌ بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. وی در سریال شبکه نمایش خانگی جیران و زخم کاری حضور دارد.

هومن برق نورد:هومن برق نورد زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. او در آثار بسیاری از جمله سریال های پرده نشین، دودکش، دزد و پلیس، زمانه، در مسیر زاینده رود، ساختمان پزشکان و فیلم های سینمایی لونه زنبور، آرایش غلیظ، جیب بر خیابان جنوبی و آدم آهنی حضور داشته است.

ستاره پسیانی:ستاره پسیانی متولد شهریور ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.وی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون هلن، لانتوری و کوچه بی نام حضور داشته استو در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برایفیلم یدو شد. وی در شبکه نمایش خانگی در سریال های کرگدن , نهنگ آبی ,شوخی کردم و اکنون از بازیگران سریال جیران می باشد.

مریلا زارعی:مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ بازیگر ایرانی است. او فارغ التحصیل مهندسی علوم صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. فعالیت هنری او از سال ۱۳۷۳ با سریال تلویزیونی «کارآگاه علوی» (حسن هدایت) آغاز شد. مریلا زارعی خواهر بزرگتر ملیکا زارعی است. وی در نقش مهدعلیا، مادر ناصرالدین شاه در سریال جیران حضور دارد.

غزل شاکری:غزل شاکری متولد ۱۳۵۷ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه و لباس است و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی آغاز کرد. غزل شاکری دختر فرشته طائرپور از تهیه کنندگان شناخته شده سینما ایران است.

سیاوش چراغی پور:سیاوش چراغی پور متولد سال ۱۳۴۲ در قصرشیرین، بازیگر ایرانی است. او فارغ التحصیل آموزشگاه آناهیتا است. وی بعد از سریال های سال‌های دور از خانه و رقص روی شیشهسوکین حضور خود را در شبکه نماتیش خانگی با سریال جیران دارد.

سمیرا حسن پور:سمیرا حسن پور متولد آذرماه سال ۱۳۶۳ در تهران می‌باشد، او فارغ التحصیل رشته نمایش و بازیگر سینما و تلویزیون می‌ باشد. وی در اولین کار سینمایی خود در فیلم «تمشک» سامان سالور همسرش کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

مهدی کوشکی:مهدی کوشکی متولد مرداد ۱۳۶۰ در خرم‌آباد، بازیگر، نمایش نامه‌نویس و کارگردان است.او فارغ‌ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما – تئاتر دانشگاه هنر است. وی با دو سریال نمایش خانگی «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و «کرگردن»به کارگردانی کیارش اسدی زاده حضور داشته و سریال جیران سومین تجربه وی می باشد.

دیگر عوامل سریال جیران
دیگر عوامل سریال عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: احسان جوانمرد و حسن فتحی، مدیر هنریو طراح لباس: ملک جهان خزاعی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تصویربرداران:مرتضی درویش‌ خانی و شهروز کاووسی، نور پرداز: میلاد واعظی مجد، طراح صحنه:حسن روح پروری، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی،تدوین: بابک رضاخانی، صداگذاری: آرش قاسمی، مدیر جلوه‌های بصری: امیر ولیخانی، عکاس صحنه:نازلی هروی، سرپرست گروه کارگردانی: محمد رستمی، مدیر برنامه ریزی:حامد تصدیق مقدم، مدیر تدارکات: ناصر هادیان فر، مدیر تولید:عزیز علیزاده، سرمایه گذار :فیلیمو

جهت دانلود قانونی جیران به سایت مووی بازار مراجعه نمایید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان