انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
از چه روش هایی می توانم خانه خود را در ونکوور سریعتر و به بالاترین قیمت بفروشم؟

از چه روش هایی می توانم خانه خود را در ونکوور سریعتر و به بالاترین قیمت بفروشم؟

#1
حذف وسایل اضافه و شخصی: همه‌ی ما وسایل شخصی و اضافه‌ی زیادی داریم که حواس خریداران بالقوه را پرت می‌کند. خریداران بالقوه می‌خواهند زندگی خود را در فضای خانه‌ی شما تصور کنند و هرچه خانه‌ی شما خلوت‌تر باشد آن‌ها راحت‌تر انتخاب می‌کنند. پس هنگام آماده‌سازی خانه برای فروش، تا حد امکان وسایل اضافی (مانند کتاب، پوشاک فصل‌های دیگر، کلکسیون کفش‌ها و غیره) و شخصی (تصاویر خانوادگی و یادگاری‌ها) را از خانه‌ی خود خارج کنید.

پیش از فروش خانه در کانادا، لوازم اضافه را حذف کنید.

نظافت: شما از اتاق‌های یک هتل سوپر لوکس چه انتظاراتی دارید؟ خانه‌ی شما باید دقیقا به اندازه‌ی اتاق‌های یک هتل و بلکه بیشتر تمیز باشد. پس از افزودن خانه‌ی شما به فهرست فروش، نباید نظافت خانه را متوقف کنید. زیرا شما باید در هر لحظه آماده باشید تا خانه‌ی خود را به خریداران نشان دهید. بنابراین، هر روز تخت‌خواب خود را مرتب کرده، ظرف‌ها را شسته و کف خانه را تمیز کنید.

برای فروش سریعتر خانه ونکوور آن را تمییز کنید.

استیجینگ یا تزئین (staging): استیجینگ به معنی بهینه‌سازی نما، حس و کاربری تمام اتاق‌ها است. منظور از بهینه‌سازی این است که اتاق کار خود را به اتاق خواب سوم تبدیل کنید، تعداد مبلمان را کم و زیاد کنید و یا ترتیب قرارگیری آن‌ها را تغییر دهید، دیوارها را رنگ‌آمیزی کنید، محل قرارگیری لامپ‌ها را تغییر دهید و یا برای توالت مهمانان حوله‌های جدیدی خریداری کنید. شاید تصور کنید استیجینگ خانه به زمان زیادی نیاز دارد. اما این نکته را بدانید که اقدامات شما برای تغییر ظاهر خانه بر روی زمان لازم برای فروش خانه در ونکوور (و درنتیجه زمانی که پول به دست شما می‌رسد) اثر می‌گذارد و خانه‌ی شما سریع‌تر و به قیمت بالاتری فروخته می‌شود.

تعمیر و بازسازی (repair and renovation): همه‌ی ما تمایل داریم برخی تعمیرات کوچک (مانند چکه کردن آب از شیر، پارگی کاغذ دیواری، و شل بودن ناودان‌ها) را به تاخیر بیندازیم. حتما بازسازی و تعمیر این موارد جزئی را به یک متخصص بسپارید. زیرا با این کار خریداران بالقوه مطمئن می‌شوند که از خانه‌ی شما به خوبی نگهداری شده است. در ضمن، حتما از سالم بودن همه‌ی لامپ‌ها مطمئن شوید.

تجسم خریدار ایده‌آل: یک بازاریابی موثر باید مخاطبان ویژه‌ای را مورد هدف قرار دهد. هرچه اطلاعات بیشتری درباره‌ی خریدار ایده‌آل خود داشته باشید، شانس شما برای فروش خانه در بازار رقابتی ملک کانادا بیشتر می‌شود. به نظر شما چه شخصی خانه‌ی شما را خریداری می‌کند؟ این شخص مجرد است یا فرزندانی دارد؟ این شخص اکنون در کجا زندگی می‌کنند؟ چه ویژگی‌ها و مزایایی برای او مهم است؟ یک مشاور خبره با کسب چنین اطلاعاتی به بازاریابی هدفمند پرداخته و افرادی را مورد هدف قرار می‌دهد که تمایل بیشتری برای خرید خانه‌ی شما دارند. 

استفاده از روش‌های گوناگون بازاریابی: استفاده از فقط یک روش برای بازاریابی و فروش خانه در ونکوور مناسب نیست؛ زیرا همه‌ی خریداران فقط به یک روش بازاریابی واکنش نشان نمی‌دهند. خریداران هدف باید روش بازاریابی شما را بپسندند. آیا خریدار هدف شما کارت‌های پستی‌‌ای که در صندوق پست او گذاشته می‌شود را می‌خواند؟ یا بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذراند؟ ما با در نظر گرفتن این شرایط از روش‌های مختلفی برای بازاریابی استفاده می‌کنیم تا افراد بیشتری را به خرید خانه‌ی شما ترغیب کنیم.

زیبایی و حضور در اینترنت: 96% از خریداران به صورت آنلاین به بازدید خانه‌ها می‌پردازند. اگر این افراد نتوانند در فضای اینترنت خانه‌ی شما را پیدا کنند، شاید نتوانید به اهداف خود برسید. ما نه تنها به اقدامات اولیه‌ای مانند قراردادن خانه‌ی شما در فهرست فروش خانه در ونکوور می‌پردازیم، بلکه آن را در وب‌سایت realtor.ca نیز قرار می‌دهیم. همچنین برای جلب توجه مشتریان، تصاویر زیبا و با کیفیتی از خانه‌ی شما تهیه می‌کنیم. در نظر داشته باشید که ما برای عکس‌برداری از گوشی خود و یا دوربین‌های متداول استفاده نمی‌کنیم، بلکه عکس‌برداری را به افراد حرفه‌ای و متخصص با بهترین تجهیزات می‌سپاریم. برنامه‌های بازاریابی جامع ما باعث می‌شود خریداران خانه‌ی شما را آنطور که شایسته است در فضای اینترنت پیدا کنند.


منبع: فروش ملک در ونکوور
پاسخ

از چه روش هایی می توانم خانه خود را در ونکوور سریعتر و به بالاترین قیمت بفروشم؟

#2
ممنون بابت اطلاعات مفیدتون
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان