انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انواع فن کویل ها در ظاهر

انواع فن کویل ها در ظاهر

#1
این فالوورها عمدتاً بر اساس ظاهر، موقعیت مکانی و نوع کارایی آنها به چند دسته تقسیم می شوند و بهتر است با مشورت با متخصصان تقریباً این شاخص ها، بتوانید سیستم دقیق منطقه خود را انتخاب کنید.

این روش ها عمدتاً بر اساس علائمی که قبلاً در مورد آنها صحبت شد به تعدادی کلاس تقسیم می شوند که عبارتند از:

فن کویل دیواری
مانکن کوتاه
مانکن طبقه زنانه یا بالاتر
مانکن سقفی ساخته شده
مانکن سقفی کف
فن کویل دیواری
مدهای دیواری شبیه به شکاف های دیواری هستند. و در حال حاضر مشخص شده است که آنها برخی از روش های سرمایش و گرمایش گسترده در ساختمان ها هستند.

یکی از دلایلی که مدهای دیواری مورد استقبال قرار می‌گیرد این است که معمولاً در مناطق کوچک استفاده می‌شوند، در حجم کاری کم مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین می‌توانند جایگزین مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای محیط‌های کوچک باشند.

فن کویل های دیواری در ظرفیت های بین 200 تا 800 CFM (CFM) و به صورت زنانه تولید می شوند.
مشخصات فن کویل دیواری
این نوع ظاهری فوق العاده زیبا نسبت به مدهای قبلی دارد و بر روی دیوار نصب می شود.

وقتی صحبت از شکوه به میان می‌آید، تفاوت چندانی با شکاف‌های دیواری ندارد، صرفاً مقیاس لوله‌های کویل آنها کاملاً متفاوت است. در فن کویل های دیواری قطر لوله های مسی بیشتر است. توضیح این تمایز در نتیجه نوعی سرد شدن است. در هنگام شکستن، سوخت موجود در کویل برای خنک کردن توزیع می شود، اما در داخل مانکن دیوار، آب موجود در کویل ها جریان می یابد.

سهولت در راه اندازی می تواند یکی از گزینه های متعدد این فن کویل باشد که به سادگی با کشیدن لوله تخلیه و لوله های ورودی و خروجی آب روی دیوار قرار می گیرد.

فن کویل کاست
فن کویل های کاست از جمله مدهای فریبنده موجود در بازار هستند که در نتیجه المان های این دستگاه در زیر سقف کاذب قرار گرفته و گزینه های دیگری معادل حفاظت یک طرفه و چهار طرفه ایجاد می کند. این دستگاه در دو مدل دو لوله ای و 4 لوله ای به بازار عرضه می شود.


منبع: فن کویل
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان