انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نصب و رگلاژ درب ضد سرقت

نصب و رگلاژ درب ضد سرقت

#1
مهم ترین مساله در زمینه تعمیر درب ضد سرقت، بحث عدم توجه افراد به موضوع رفع ایرادهای درب است که در گذر زمان اسیب های جبران ناپذیری را ایجاد می کند که موجب می شود تا به جای تعمیرات مجبور به تعویض کامل درب ضد سرقت شوید که این مسئله هزینه های زیادی را به خانوار وارد می کند. به طور مثال می توان ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد را پس از امضا و مابقی را پس از تحویل کامل محموله درب ضد سرقت به فروشنده پرداخت کرد.

درب ضد سرقت پس از مدتی نیاز به تعمیر و رگلارژ دارد زیرا ایراداتی چون موارد زیر بر آن وارد می شود که به همین دلیل نیاز است شما با تماس گرفتن با یک کلیدساز سریعا درب را تعمیر کنید. پس از اتمام کار با استفاده از یک دستمال کاغذی یا پارچه ای، روغن های اضافی و سایر آلودگی ها را از روی لولا تمیز کنید.

قفل ضد سرقت گاوصندوقی: این مدل قفل ها به صورت انحصاری تولید شرکت کاله ترکیه است وبه علت استفاده نکردن از سیلندر باعث شده تا ایمنی بسیار بیشتری را نسب به قفل های ساده داشته باشد. قفل درب ضد سرقت داف نیز در بین قفل های مطرح قرار دارد و در تولیدی های درب ضدسرقت مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر کیفیت و ساختار همتراز قفل کاله است و تنها در جزئیات و مغزی قفل تفاوت دارند و متناسب با سلیقه های مختلف طراحی شده است و ظاهری شبیه به قفل های کاله دارد ولی از نظر ایمنی و الیاژ به کار رفته و نوع مغزی مورد تایید بوده و استانداردها و شاخص های لازم را دارا می باشد و نحوه تعویض قفل درب ضد سرقت در این مورد تفاوتی با قفل های دیگر ندارد.

کلیدسازی شبانه روزی تهران با داشتن بهترین کلید سازان در سطح کشور آمادگی تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت را دارد زیرا این نوع درب ها نیاز به مهارت و تخصص بالا می باشد. قیمت تعمیرات نیز براساس نوع درب، مقدار تعمیرات مورد نیاز و نوع قفل انتخابی متغیر است. نصب درب های ضد سرقت به دلیل محافظت بیشتر، آرامش شما را نیز افزایش می دهد.

یکی از مهمترین مزایایی که در صورت تغییر درب های قدیمی با درب های جدید برای خانه شما به وجود می آید این است که با توجه به متریالی که در ساخت آن استفاده شده است امنیت خانه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند. بعد از نصب درب ضد سرقت بدون تخریب مشکلی که پیش می آید این است که امکان دارد هنوز چهارچوب قدیمی در معرض دید باشد برای رفع این مشکل باید از MDF، چوب و پروفیل برای پوشاندن آن استفاده کرد.

در چه مواردی درب ضد سرقت احتیاج به روغن کاری دارد؟ اجزای مختلف درب ضد سرقت ازجمله لولاها، قفل، روکش، لنگه درب و همه اجزایی که در حرکت نقش دارند، میتواند منجر به خارج شدن درب از رگلاژ و در نتیجه نیاز به تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت گردند.

کار تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت امری بسیار مهم و پیچیده است و ممکن است در این زمینه با سوالاتی روبرو شوید. امر تعمیر و رگلاژ در ضد سرقت امری بسیار مهم و پیچیده است و ممکن است در این زمینه با سوالاتی روبرو شوید. یکی از سوالاتی که برای اغلب خریدارن درب ضد سرقت پیش می آید این است که آیا می توان درب های معمولی را با درب های ضد سرقت تعویض کرد؟در بین قفل های مختلفی که بر روی درب های ضد سرقت نصب می شوند. 

نصب درب ضد سرقت به صورت رول بوت: این روش نصب درب ضد سرقت نیازی به چهارچوب نیست و به دیوارهایی با مقاومت بالا و محکم احتیاج هست و درب مستقیم روی دیوار نصب میشود. این مرحله سخت نیست و فقط باید دقت کنید که این دو قسمت در هم به خوبی چفت شوند و بعد پیچها را ببندید.

با توجه به اینکه درب ضد سرقت تفاوت های زیادی با انواع درب های دیگر دارد و همچنین شخصی که برای تعمیر و سرویس درب میآید، تمامی قطعات آن را چک میکند، بهتر است رگلاژ درب ضد سرقت را به تعمیرکار ماهر بسپاریم.در صورت رگلاژ نادرست درب ممکن است درب ضد سرقت به کل قابلیت های خود را از دست بدهد.

از جمله استاندارد هایی که باید رعایت شود باید به عایق کردن درب به حرارت ، رطوبت و صدا اشاره کرد و همچنین در زمینه ی امنیت و ایمنی بالای قفل ، لولا ، دستگیره و بدنه ی درب های ضد سرقت باید به خوبی کار شود تا از خطراتی نظیر سرقت خود درب و یا سرقت اموال جلوگیری کرد . درب های ضد سرقت خود را باید به تیم متخصص درب بسپارید تا از آسیب و خراشدیدگی بر حزر بماند ما با تیم عالی خود و با تکیه بر دانش و ابزار آلات استاندارد کیفیت خدمات را برایتان به ارمغان می آوریم.

در این مرحله پس از درآوردن لولاها، اقدام به درآوردن میخ های درون آنها نیز کنید. در صورت رگلاژ اصولی و درست صدای درب نیز به طور کامل رفع خواهد شد فقط کافی است تعمیرکار همه ی نکات مربوط به تعمیر را به دقت و مو به مو رعایت کند. قفل کارتی؛ برای باز شدن آن فقط باید از کارتهای مخصوص آن استفاده کرد. زمانی که در بخش های درب ورودی ضد سرقت مانند لولاها، یراق آلات و یا دستگیره سرو صدا ایجاد می شود ممکن است دلیل آن ساییده شدن و یا پس زدن قطعات باشد.

منبع نوشته : نصب ضد سرقت تیم کاری هیراد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان