انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید پرفکت مانی به صورت آنی

خرید پرفکت مانی به صورت آنی

#1
خرید پرفکت مانی به صورت آنی
همانطور که بارها اشاره کرده ایم پرفکت مانی یکی از سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی است. با استفاده از پرفکت مانی شما می توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی و تحریم ها پول بفرستید. ثبت نام در سایت پرفکت مانی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. اول مانی یکی از صرافی های آنلاین معتبر و خوش سابقه برای رفاه حال کاربران گرامی اقدام به عرضه ووچرهای پرفکت مانی کرده است. خدمات خرید ووچر پرفکت مانی در اول مانی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
تمام مراحل صدور ووچر پرفکت مانی در اول مانی به صورت اتوماتیک انجام می شود.
شما می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی از طریق کارشناسان ما اقدام کنید. برای ارتباط با بخش پشتیبانی می توانید به تیکت پشتیبانی در پایین سایت مراجعه کنید.
خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت
همانطور که بارها گفته شده پرفکت مانی نوعی پول دجیتال به حساب می آید که ارزش آن همیشه بر اساس ارزش دلار، یورو و یا طلا مشخص می شود. در سال های اخیر ایرانیان استقبال زیادی از این سیستم پرداخت بین المللی کرده اند که دحتی موجب ترجمه این وب سایت به فارسی نیز شده است.
در حال حاضر خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت (خرید پرفکت مانی بدون ثبت نام) در بیشتر سایت ها به دلایل مشخصی غیرممکن می باشد. در صرافی اول مانی این مورد برای شما کمی آسان شده است. همکاران ما در صرافی اول مانی با بررسی اینکه برخی از کاربران بنا به دلایلی به تلفن ثابت دسترسی نداشته اند بنابراین با تکمیل بقیه فرآیند احراز هویت بدون تایید تلفن ثابت با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی امکان خرید پرفکت مانی بدون ثبت نام فراهم شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان