انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در اصفهان ساخته خواهد شد

سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در اصفهان ساخته خواهد شد

#1
معاون عمرانی استانداری اصفهان: هم اکنون خانه‌های خالی بسیاری در سطح استان وجود دارد که بدلیل خلاء‌های قانونی رها شده و بلااستفاده مانده است.
[عکس: %DB%B5%DB%B0-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D...00x491.jpg]
به گزارش «مجله ملکی دلتا» و به نقل از مهران زینلیان معاون عمرانی استانداری اصفهان، سالانه ۵۰ هزار واحد مسکونی در اصفهان ساخته خواهد شد.
معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: مطابق نیاز استان و در راستای ساخت مسکن برای محرومان، ۵۰ هزار واحد مسکونی در سال تولید می‌شود. در همین راستا از ظرفیت شهر‌های جدید و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری و بافت‌های میانی نیز استفاده خواهد شد.
زینلیان گفت: هنوز مصوبات قانونی برای احصاء واحد‌های خالی در اختیار نداریم و از تعداد افراد ثبت نام شده حدود ۱۰ هزار نفر در استان واجد شرایط دریافته مسکن هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز گفت: در چهار سال آینده ساخت ۲۰ هزار و ۵۲ مسکن استیجاری، ۴۵ هزار و ۹۷۹ مسکن توسط بخش خصوصی و ۳۴ هزار و ۴۸۴ واحد مسکونی در محلات با هدف بازآفرینی در دستور کار ماست.
علیرضا قاری القران گفت: از آنجایی که متقاضیان مسکن ملی شهر اصفهان باید واحد خود را از بهارستان و شاهین شهر انتخاب می‌کردند بنابراین ۱۴۸ هکتار زمین به شاهین شهر ملحق شده که تاکنون ۱۱ هزار نفر برای آن ثبت نام کرده اند و برای بهارستان نیز الحاق ۳۰۰ هکتاری زمین را در برنامه خود داریم.
طرح بزرگ و ملی تولید مسکن با هدف ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کل کشور در دست اجراست که سهم استان اصفهان از آن ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است.
پیشنهاد مطالعه: مطلب «اقساط طرح نهضت ملی مسکن متناسب با تورم است» از مجله ملکی دلتا بخوانید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان