انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دلیل اهمیت اطلاع از وزن میلگرد

دلیل اهمیت اطلاع از وزن میلگرد

#1
دلیل اهمیت اطلاع از وزن میلگرد
به دلیل اینکه کشور ما در منطقه‌ ای زلزله خیز قرار دارد، باید سازه‌ های مختلف مانند ساختمان‌ های مسکونی، تجاری و ... از ایمنی و مقاومت بالا در برابر زلزله و هرگونه فشاری برخوردار باشند. از این رو اطلاع از وزن میلگرد ساده و وزن میلگرد آجدار برای محاسبه مقاومت و تحمل فشار سازه ضروری است. زیرا این محصول بیشترین میزان مصرف را در میان متریال‌ های مورد نیاز برای ساخت یک ساختمان دارد و مقاومت آن در مقاومت کلی سازه نقش اساسی ایفا می‌ کند.

از آنجایی که  در قسمت‌ های مختلف سازه و مخصوصا برای بتن ریزی و همچنین ساخت اسکلت در ساختمان سازی استفاده می‌ شود، باید دارای وزن متعادل و مناسبی باشد تا بتواند بار دیگر بخش‌ های ساختمان را تحمل نماید.

اگر میلگرد وزن بیشتری داشته باشد از کیفیت بهتری برخوردار است و می‌ تواند فشار بیشتری را نیز متحمل شود. همچنین اطلاع از وزن میلگرد در زمان خرید نیز می‌ تواند از سوء استفاده افراد مختلف جلوگیری کند. در صورتی‌که اطلاعات کافی در رابطه با و بازرسی بار کالای خود نداشته باشید، ممکن است برای مغایر را از دلالان و فروشندگان سوء استفاده گر خریداری نمایید.

کم بودن وزن میلگرد پایینتر از حد استاندارد ناشی از کوچک بودن سطح مقطع آن بوده و این امر موجب کم شدن قطر میلگرد می‌شود. در طراحی سازه محاسباتی برای استحکام در نظر گرفته می‌شوند که سطح مقطع میلگرد در میزان بار قابل تحمل تاثیر مستقیم دارد. حال اگر وزن میلگرد کم و سطح مقطع آن کوچک باشد، سبب خطاهای محاسباتی و در نتیجه مقاومت کم سازه می‌ گردد.
نقل قول:منبع: آهن فروش (مجموعه بزرگ تولید و عرضه میلگرد و تیرآهن در ایران)
[عکس: logo.png]
مجموعه آهن فروشان
 معتبر و حرفه ایی در فروش انواع آهن
https://ahanfurush.ir
پاسخ

دلیل اهمیت اطلاع از وزن میلگرد

#2
قیمت میلگرد؛ در دو نوع آجدار و ساده در لیست زیر قابل مشاهده است. میلگرد A1 یا ساده برای عملیات آهنگری و جوشکاری و میلگردهای آجدار A2 و A3 برای عملیات خاموت‌زنی و سیویل صنعتی و ساختمانی مناسب هستند.
مجموعه فولاد صنعت زمانی قیمت روز میلگرد را در برندها و کارخانه‌های تولیدی معتبر ارائه و عرضه می‌کند. تعدادی از کارخانه‌هایی که قیمت محصولات آن‌ها را می‌توانید در لیست زیر جستجو کنید، به شرح زیر است:
میلگرد اهواز، میانه، نیشابور، شاهرود، ذوب آهن، میلگرد ابهر، نطنز، کاشان، راد همدان، بافق یزد، نورد گرم میلگرد سمنان، ظفر بناب و آناهیتا گیلان.
طبق نظرات کارشناسان فولاد صنعت زمانی:
دلایل مختلفی باعث نوسان در قیمت میلگرد می‌شود، میلگرد یا به‌طور دقیق‌تر میلگرد تقویتی یک نوع پروفیل است که به دلیل حجم مصرف بالا در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی محبوب است، تغییر ناگهانی قیمت مواد اولیه تاثیر مستقیم بر قیمت میلگرد دارد. میلگرد فولادی است که به شکل میله یا مش است و یکی از دلایل مصرف میلگردهای فولادی، بهبود مقاومت کششی بتن است.
فولاد صنعت زمانی این امکان را برای شما فراهم آورده تا میلگرد مورد نظر خود را در استانداردها و سایزهای مختلف از کارخانه و یا بنگاه بارگیری کنید.
فولاد صنعت زمانی امکان محاسبه آنلاین وزن میلگرد آجدار، ساده، شفت و بولت را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است. از دیگر جزئیات موجود در لیست قیمت میلگرد می‌توان به تاریخ و ساعت آخرین به‌روزرسانی اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید با کلیک بر روی آیکون موجود در ستون آخر مرتبط به هر محصول، نوسانات قیمت را مشاهده کنید. جدول وزن و اشتال میلگرد نیز در سایت موجود است.
بهترین کیفیت میلگرد را برند ذوب آهن اصفهان تولید می‌کند. از آن‌جا که میلگرد باعث مقاوم شدن بتن در برابر نیروهای کششی و چرخشی شده و در زمان اعمال نیروهای کششی به بتن، مانع ترک خوردن و شکستن می‌شود، پس کیفیت میلگرد اثر بسیار زیادی در مقاومت ساختمان دارد. قیمت میلگرد اصفهان در سایت فولاد صنعت زمانی موجود است و قیمت‌ها به صورت روزانه آپدیت می‌شوند.
برای اطلاع از قیمت میلگرد امروز و ثبت سفارش می‌توانید با کارشناسان مجرب فولاد صنعت زمانی در تماس باشید.
 سوالات متداول
هزینه حمل و نقل چقدر است؟
بسته به نوع ماشین و محل تخلیه متفاوت است. ولی به‌طور کلی کمترین کرایه تریلر برای جابجایی بار از انباری به انبار مجاور مبلغی در حدود ۴۰۰ هزار تومان است.
 زمان تحویل کالاها چقدر است؟
چنانچه کالا نیاز به تولید نداشته باشد، بین ۱ الی ۲ روز زمان خواهد برد.
محل بارگیری کالاهایتان کجاست؟
چنانچه کارخانه باشد از درب کارخانه و چنانچه بنگاه باشد، از انبارهای جنوب غربی تهران.
قیمت ها با ارزش افزوده است؟ خیر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان