انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه تاثیرگذاری کرم تصحیح کننده رنگ صورت

نحوه تاثیرگذاری کرم تصحیح کننده رنگ صورت

#1
نحوه تاثیرگذاری کرم تصحیح کننده رنگ صورت
[عکس: d7-600x600.jpg]
مراقبت کردن پوست صورت در برابر اشعه خورشید یکی از مهمترین ویژگی های این کرم به شمار می‌رود. کرم تصحیح کننده رنگ صورت، قدرت آبرسانی بالایی دارد و روغن ماکادامیای موجود در این کرم با ، حس تازگی و طراوت به آن می بخشد. پروتئین ابریشم موجود در کرم، سبب افزایش نرمی و لطافت پوست می شود. در نهایت اینکه با این کرم شما حس تازه سبکی، پر مانند و ابریشمی را تجربه خواهید کرد.

وجود منبع غنی از آنتی اکسیدان ها در این کرم، پوست را در برابر آسیب ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. به دلیل وجود کلاژن و روغن آرگان، این کرم خاصیت ضد پیری داشته و در کاهش خطوط نازک و چین و چروک پوست صورت موثر است. در ضمن عصاره جو یکی از ترکیبات اصلی این کرم تصحیح کننده است. عصاره جو سرشار از ویتامین B می باشد که یک ترکیب آبرسان، ضد پیری و روشن کننده پوست محسوب می شود. همچنین ویتامین C موجود در کرم به کلاژن سازی پوست کمک کرده و بدین ترتیب خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست را بالا می‌برد.

توصیه می گردد که اگر دنبال کرمی کامل برای پوست روشن با خواص بالا هستید، CC کرم  لایت بهترین انتخاب است. این کرم، یک کرم همه کاره برای پوست روشن تا متوسط است که سازگاری بالایی با پوست دارد و به راحتی نیاز به استفاده از چندین کرم را برطرف می کند.

روش مصرف کرم تصحیح کننده رنگ صورت
برای داشتن بهترین تاثیر، ابتدا باید مقدار کافی از  را با براش و یا اسفنج آرایشی به آرامی و یکنواخت روی پوست صورت ماساژ داد. این کار باعث ایجاد پوشش مطلوبی در روی پوست می شود. البته بهتر است این کرم ۱۵ دقیقه قبل از مواجهه با آفتاب استفاده شود. در نهایت اینکه کرم تصحیح کننده رنگ صورت را هر ۲ تا ۴ ساعت یک بار تکرار کرد.
نقل قول:منبع: 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان