انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید از چین

خرید از چین

#1
[b]خرید از چین[/b]
خرید از چین به عنوان یکی از بایدها در تجارت تبدیل شده  زیرا هم کالاهای بسیار زیادی تولید می شود و هم در قیمت های کاملا خوب به دیگران ارائه می شود.
[/b]
خرید از چین می تواند برای بسیاری از کسب و کارها سودآور باشد. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها اغلب به فکر تامین مواد اولیه و یا محصولات  هستند.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/10/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%DB%8C%D9%86-300x169.jpg[/img]
خرید از چین

[b]تجارت از طریق خرید از چین[/b]
خرید از چین و ارائه  برای فروش در بازار داخلی یکی از محبوب ترین مشاغل دوره گذشته است. اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک و متوسط هستید و می خواهید یک تجارت نسبتاً سودآوری داشته باشید ، می توانید با خرید از چین هر محصول ارزان و جذابی که فکر می کنید را به دست آورید.
[b]چه راهی برای خرید از چین انتخاب می کنید؟[/b]
هیچ پاسخ واحدی به این سوال وجود ندارد که چرا خرید از چین بسیار محبوب است و چه راهی بهتر است. بسیاری از مردم ترجیح می دهند از چین  کنند زیرا آوردن محصولات از چین ارزان تر از سایر کشورها است و هر محصولی که به ذهنتان برسد ، به راحتی در دسترس است.
[b]محصولاتی که می توان از چین تهیه کرد[/b]
شما می توانید هر محصولی را که فکر کنید ، از چین بیاورید. ما گفتیم  هیچ چیزی وجود ندارد که در چین وجود نداشته باشد. از مواد تزئینی ، شیشه های نشکن و قاب گوشی که از تلفن های ما در برابر ضربه محافظت می کند ، وسایل الکترونیکی ، اسباب بازی ، لیوان ، جواهرات ، کفش های ورزشی ، کابل های شارژ ، لوازم التحریر ، ساعت ، کفش ، محصولات نساجی ، لوازم جانبی و بسیاری دیگر.
وظیفه شما این است که محصول مناسب را در بین همه این گزینه ها پیدا کرده و آن را از چین خریداری کنید. هنگامی که این محصولات ارزان را می آورید ، سود خود را به قیمت خریداری شده اضافه کنید و آنها را به فروش بگذارید ، اگر محصول مناسب را پیدا کرده اید ، دیگر هیچ کس نمی تواند مانع شما شود.
[b]نکات ضروری هنگام خرید از چین[/b]
  • محصولات سبک وزن باید به گونه ای انتخاب شوند که بتوان آنها را به راحتی حمل کرد.

  • باید محصولاتی وجود داشته باشد که مرتباً دست به دست شوند تا فروش آنها بالا باشد.

  • محصولاتی داشته باشید که در کشور ما نیستند یا نسبت به ایران بسیار ارزان هستند.

  • هیچ محصولی نباید قدیمی و دمده باشد.

  • هیچ محصولی که در هنگام حمل و نقل خطر ایجاد کند، خریداری نشود.
[b]نحوه یافتن محصول در چین[/b]
برای یافتن محصول مناسب هنگام خرید از چین ، باید در بازار تحقیقات انجام دهید و از افرادی که محصول را از آنها خریداری می کنید ، نمونه درخواست کنید. در نهایت ، قبل از آمدن به کشور ، قطعاً باید کانال های فروش را راه اندازی کنید تا بتوانید به راحتی محصول خود را بفروشید.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/10/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%86-300x135.png[/img]
نحوه یافتن محصول در چین

[b]نکات کلیدی درباره محصولاتی که باید از آنها دوری کنید[/b]
قبل از ورود به این تجارت ، باید درک کنید که کار واردات از چین ، ریسک دارد. خرید از چین و یا هر کشور آسیایی دیگری بسیار دشوارتر از تجارت با فروشنده های کشور خودتان است. اگر مراقب باشید ، بدانید چه کار می کنید و بدانید از چه چیزی باید اجتناب کنید ، می توانید با کمی کار سودهای زیادی به دست آورید.
[b]بفهمید چه کار می کنید[/b]
درست مانند هر پروژه دیگری که امتحان کرده اید ، باید بدانید که می خواهید چه کار کنید و به کجا برسید. اگر مراقب نباشید ، ممکن است سراغ خرید محصولاتی بروید که بی ارزش هستند و هرگز نمی توانید بفروشید.
آنچه باید انجام دهید:
  1. یک محصول خوب پیدا کنید: برای یافتن اولین محصول ، باید تحقیق کنید و برای آن تلاش کنید. بسیاری از مردم این مرحله را بسیار چالش برانگیز می دانند و به تعویق می اندازند. آنها با این کار اشتباه بزرگی می کنند زیرا انتخاب یک محصول مناسب بین میلیون ها محصول بسیار گیج کننده است.

  2. یک تامین کننده خوب پیدا کنید: هر محصولی تأمین کنندگان زیادی دارد. برای پیدا کردن آنها باید وقت صرف کنید ، اما سعی کنید حرفه ای باشید تا از کلاهبرداران اجتناب کنید و شانس خود را برای یافتن یک تامین کننده خوب افزایش دهید.

  3. خرید و ساخت: پس از یافتن یک محصول خوب و یک تامین کننده خوب ، زمان فروش محصولات فرا رسیده است. اگر من جای شما بودم ، کانال های فروش موجود خود را تقویت می کردم تا هم محصولات را بفروشم و هم پایگاه مشتری ایجاد کنم.
[b]ابتدا از محصول و تامین کننده مطمئن شوید[/b]
  • تا زمانی که نمونه ها را دریافت نکرده اید و محصولات را دوست ندارید ، از کارخانه عمده فروشی نکنید.

  • وقتی عرضه کننده ها می گویند ما نمی توانیم یک نمونه ارسال کنیم ، باور نکنید. آنها در حال تلاش برای کلاهبرداری از شما هستند.

  • در شش ماه اول از هیچ سیستم پرداخت دیگری به جز سیستم های پرداخت قابل اعتماد مانند Payooner استفاده نکنید. این روش پرداخت ، ریسک های زیادی را از بین می برد.

  • اجناس جعلی نخرید. با این روش نمی توانید درآمد کسب کنید و در عوض کسب و کار بدی ایجاد کرده اید.

  • در ابتدا کالاهای زیادی نخرید. ابتدا بین ۱-۵ واحد خرید کنید. با شروع کسب درآمد ، سرمایه گذاری خود را افزایش دهید.

  • ایمیل شخصی خود را به تامین کنندگان ندهید. ایمیل شما به مرور غیر قابل استفاده خواهد شد.
[b]مراحل خرید از چین[/b]
[b]مرحله ۱: یک محصول خوب و تامین کننده بالقوه پیدا کنید[/b]
این مرحله از همه مهمتر است. در این مرحله ، شما باید از فرصت ها استفاده کنید و روابط خوبی ایجاد کنید. من می توانم به شما بگویم که چگونه محصولات خوب و تامین کنندگان خوب پیدا کنید ، اما ابتدا اجازه دهید درباره نحوه غلبه بر موانع صحبت کنیم.
  • به همین دلیل باید از کالاهای تقلبی دوری کنید. من نمی گویم که کالاهای تقلبی به شما پول و سود نمی رسانند ولی در آینده شما را با مشکلات زیادی مواجه خواهند کرد.

  • با هر محصولی که درآمد کسب کنید ، هدف شما باید یک تامین کننده خوب باشد. به این ترتیب ، می توانید به جای تمرکز روی خدمات و یا ارائه خدمات به مشتریان ، بر افزایش فروش تمرکز کنید.
[b]مرحله ۲: محصول را از طریق کانال های فروش موجود بفروشید[/b]
در این مرحله ، شما باید در مورد موجودی خود تصمیم بگیرید. اگر من به جای شما بودم ، چند صد دلار سرمایه گذاری می کردم و ۵ تا ۱۰ قطعه از محصولاتی را که می خواهم با آنها شروع کنم ، می خریدم. البته ، می توانید با خرید یک دستگاه نیز شروع کنید ، اما شروع کندی خواهد بود. بهتر است چند کانال فروش داشته باشید تا بتوانید از طریق آنها محصولات خریداری شده را بفروشید.
[b]محدودیت های محصولات هنگام خرید از چین[/b]
  • باید کوچک و سبک باشد: در این مورد به من اعتماد کنید. مطمئنا شما دوست ندارید که دردسرهای حمل اثاثیه یا تجهیزات آشپزخانه سنگین را به دوش بکشید. توصیه می کنم محصولی را پیدا کنید که حمل و نقل آن آسان و ارزان باشد زیرا هزینه حمل و نقل ، حاشیه سود شما را کاهش می دهد.

  • این باید یک محصول ساده باشد: آنچه می خواهم بگویم این است که تولید محصول ساده است و حاشیه خطا در مقایسه با سایر محصولات کمتر است. اکثر این کارخانه ها بهترین کیفیت را ندارند ، بنابراین اگر می خواهید رضایت مشتریان خود را جلب کنید ، باید محصولاتی را با خطای کم انتخاب کنید.

  • محصولاتی را انتخاب کنید که در محدوده ۱۰ تا ۲۰۰ دلار هستند: هر چیزی که بالاتر از این اعداد باشد ، به سرمایه بیشتری نیاز دارد و در نتیجه ریسک بیشتری دارد. حمل و نقل محصولات گران قیمت همیشه دشوارتر است ، نیاز به کنترل کیفیت بالاتر دارد و بیشتر خطاهای شما را نشان می دهد.

  • محصول مناسب را برای بازار کنونی پیدا کنید: بسیاری از تاجران ، لوازم الکترونیکی ، لباس ، غذا و غیره خریداری می کنند. بنابراین شما نمی توانید با این بازارها رقابت کنید مگر اینکه بسیار حرفه ای باشید. باید محصولی را پیدا کنید که جدید باشد و بتواند در بازار به خوبی رقابت کند.

  • محصولات فصلی را به فروش نرسانید: سعی کنید محصولاتی را پیدا کنید که بتوان آنها را به صورت پایدار به فروش رساند.
[b]تحقیق در مورد کارخانه ها[/b]
چین یک بازار بزرگ با تولید کنندگان زیاد است. قبل از خرید از چین ، انجام تحقیقات دقیق در مورد تولید کنندگان و حتی بازدید از آنها در صورت امکان بسیار مهم است.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/10/%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7-300x159.jpg[/img]
تحقیق در مورد کارخانه ها

[b]واردات از چین[/b]
قبل از شروع فرآیندهای واردات از چین ، باید تصمیم بگیریم که کدام محصول را از کدام تولید کننده خریداری کنید. به منظور اتخاذ این تصمیم ، انجام تحقیقات دقیق بازار در چین بسیار مهم است. یافتن محصول و شرکت مناسب برای خرید از چین مانند ایجاد یک پایه محکم است.
قیمت رقابتی و کیفیت محصول قبل از خرید از چین ، منجر به همکاری طولانی مدت می شود. در این فرایند ، پس از تعیین خواسته هایی مانند کیفیت مطلوب و قیمت مورد نظر برای محصول ، می توان نسبت به وارد کردن محصول به کشور خودتان اقدام کنید.
[b]جمع بندی[/b]
با توجه به این که این روزها خیلی از مردم به فکر خرید از چین هستند ، بهتر است شما به دنبال پیدا کردن اطلاعات دقیق باشید تا بتوانید در این کار موفق شوید.

منبع: وارد کننده دستگاه های ماینر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان