انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید ماینر اتریوم

خرید ماینر اتریوم

#1
خرید ماینر اتریوم
خرید ماینر اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۰ ، فناوری بلاک چین به بازار جهانی به ارزش ۹۹۰ میلیارد دلار تبدیل شده است. اگرچه بیت کوین همچنان محبوب ترین ارز رمزنگاری شده است ، صدها ارز رمزنگاری شده جدید ظاهر شده  که در بین آنها اتریوم بیشترین اهمیت را دارد.
خرید ماینر اتریوم
در  ، بیت کوین یکی از مهم ترین ارز دیجیتال شناخته میشد و   هرکسی می تواند با GPU استخراج کند ، اما وقتی ASIC ها (مدارهای مجتمع خاص برنامه) وارد شدند ، استخراج بیت کوین و دیگر سکه های ارز دیجیتال  با GPU تقریباً بی معنی شد.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%88%D9%85.jpg[/img]
خرید ماینر اتریوم

مقاوم بودن بعضی از ارز های دیجیتال در برابر دستگاه ماینینگ
برخی از ارزهای رمزنگاری شده مانند Ethereum و Monero در برابر استخراج ASIC مقاوم هستند زیرا از الگوریتم های کاملاً متفاوتی استفاده می کنند که برای GPU ها بهینه شده است. با این  ، این امر اغلب باعث کمبود شدید GPU می شود ، زیرا مصرف کنندگان و ماینرها برای کارت های گرافیکی موجود رقابت می کنند.
خرید ماینر اتریوم  اداره یک کسب و کار سودآور در استخراج رمز ارزناتوان می ماند ، زیرا عرضه نمی تواند تقاضا را برآورده کند ، و شما مجبورید سودهای بالقوه را به دلیل تعداد محدود ابزارهای ماینینگ موجود از دست بدهید.
بررسی دستگاه ماینینگ در استخراج رمز ارز
از سوی دیگر ، استخراج ASIC چنین مشکلاتی ندارد. معدنچیان  ASIC همیشه برای خرید در دسترس هستند و می توان آنها را به راحتی در بازارهای عمده آنلاین مانند آمازون ، نیوگ یا Coin Mining Central یافت. علاوه بر بیت کوین ، استخراج کنندگان ASIC همچنین به شما امکان می دهند ارزهای رمزنگاری شده مانند Litecoin ، Dash و ZCash را به راحتی استخراج کنید و اغلب سودآورتر از GPU ها هستند (بسته به قیمت بیت کوین).
خرید ماینر اتریوم در سالهای اخیر ASIC های جدیدی (FPGA) نیز  شده اند که دارای اجزای GPU هستند و بنابراین شما را قادر می سازد حتی Ethereum و Monero را استخراج کنید.
در این مقاله ما بهترین ماینرهای ASIC را که در حال حاضر در بازار موجود است به شما نشان می دهیم. هنگام انتخاب ماینر مناسب برای تنظیم ماینینگ خود ، باید به هش ریت ماینر (عملکرد استخراج) ، مصرف برق ، الگوریتم استخراج پشتیبانی شده و قیمت توجه کنید. معدنچیان گران قیمت معمولاً هزینه زیادی دارند ، اما می توانند عملکرد معدنی عالی و درآمد مالی ثابتی را ارائه دهند.
خرید ماینر اتریوم  ماینرهای ارزان ASIC معمولاً برای مبتدیان ماینینگ خوب هستند ، زیرا می توانند درآمد روزانه مناسبی را در کنار بهره وری توان رضایت بخش ارائه دهند. برخی از ماینرهای ASIC حتی برای الگوریتم های خاصی مانند Kadena ، Equihash یا Blake256 بهینه شده اند ، بنابراین اگر در حال استخراج ارزهای رمزنگاری شده خاصی هستید که از چنین الگوریتم هایی استفاده می کنند ،خرید ماینر اتریوم  آنها را حتماً بررسی کنید.
  • یهترین دستگاه : Bitmain Antminer S9

  • بهترین رده بالا برای بیت کوین: Bitmain Antminer S19 PRO

  • بهترین میان رده برای اتریوم: Innosilicon A10 PRO+ 6GB ETH MINER

  • بهترین میان رده برای بیت کوین: MicroBT Whatsminer M31S

  • بهترین بودجه برای بیت کوین: Innosilicon T2 Turbo 37T

  • بهترین استخراج کننده کادنا: iBeLink BM-K1

  • بهترین استخراج کننده Equihash: Bitmain Antminer Z15

  • بهترین معدنچی Blake256R14: StrongU STU-U1 ++

  • بهترین استخراج کننده X11: StrongU STU-U6ظ

  • بهترین معدنچیEaglesong: iBeLink BM-N1
بهترین در مجموع: Bitmain Antminer S9
اگرچه اکنون تقریباً چهار سال از عمر آن می گذرد ، Bitmain Antminer S9 یکی از بهترین و محبوب ترین ماینرهای بیت کوین (BTC) در خارج از کشور است و دلیل خوبی نیز دارد. Antminer S9 که این روزها نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه است ، هنوز هم می تواند یک هش معدن مناسب و همچنین درآمد روزانه ارائه دهد. این دستگاه به اندازه جانشین خود ، Antminer S19 کارآمد نیست ، با این حال ، با کل توان مصرفی 1300 وات ، هنوز یک معدنچی ارز دیجیتال نسبتاً اقتصادی است.
بررسی Bitmain Antminer S9
Antminer S9 در سال 2017 پرچمدار ماینر Bitmain بود ، بنابراین تعجب آور نیست که در مقایسه با سایر ماینرها دارای ویژگی های اضافی باشد. نگهداری Antminer S9 به لطف فن آوری خنک کننده هوا و طراحی زیبا بسیار آسان است. نکته جالب دیگر این است که این ماینر دارای منبع تغذیه مخصوص به خود است ،خرید ماینر اتریوم بنابراین نیازی نیست نگران هزینه اضافی برای تقویت آن باشید.
بهترین رده بالا برای بیت کوین: Bitmain Antminer S19 PRO
Antminer S19 PRO یک ماینر معروف بیت کوین با کارایی بالا است. با وجود مصرف برق نسبتاً زیاد 3250 وات ، این معدنچی قادر است تا 15 تا 25 دلار از درآمد روزانه خود را به دلیل هشیت بسیار بالای 110 Th/s خود ایجاد کند. Antminer S19 PRO همچنین می تواند دارای قابلیت اطمینان بالا ،خرید ماینر اتریوم خروجی نویز رضایت بخش و عملکرد معدنی ثابت باشد.
خرید ماینر اتریوم همچنین لازم به ذکر است که Antminer S19 PRO دارای اجزایی است که بر اساس فرایند تولید 7 نانومتری TSMC ساخته شده اند ، به همین دلیل این معدنچی از نظر انرژی نیز بسیار کارآمد است. به طور کلی ، Antminer S19 PRO هنوز ارزش خرید دارد ، خرید ماینر اتریوم زیرا می تواند تا 7000 دلار درآمد سالانه ایجاد کند ، به شرط اینکه قیمت بیت کوین در 35000 دلار باقی بماند.
بهترین میان رده برای اتریوم: Innosilicon A10 PRO+ 6GB ETH MINER
Innosilicon A10 PRO+ 6GB ETH MINER شبیه برادر قدرتمندتر A10 PRO+ 7GB است ، با این تفاوت که مصرف برق کمتری دارد و هش ریت استخراج کمی کمتر است.خرید ماینر اتریوم در مقایسه با مدل A10 PRO+ 7 گیگابایت ، این یکی دارای مصرف انرژی در حدود 950 وات است و دارای 500 مگاهرتز بر ثانیه هشرت می باشد.
خرید ماینر اتریوم این معدنچی همچنین می تواند دارای ابعاد نسبتاً جمع و جور و آکوستیک مطلوب باشد که برای ساخت استخرهای معدنی پیشرفته مناسب است. در ماه های اخیر ، سودآوری این معدنچی بطور قابل توجهی افزایش یافته است ، زیرا اکنون می تواند تا ۵۰ دلار درآمد روزانه و تا ۱۵۰۰۰ دلار درآمد سالانه ایجاد کند.
بهترین میان رده برای بیت کوین: MicroBT Whatsminer M31S
MicroBT Whatsminer M31S یکی از بهترین ماینرهای میان رده بیت کوین است که در حال حاضر در بازار موجود است.خرید ماینر اتریوم این معدنچی نسبتاً مقرون به صرفه قادر به ارائه هشریت معدن 76 Th/s است که می تواند به 10 دلار درآمد روزانه یا 4000 دلار درآمد سالانه تبدیل شود.
خرید ماینر اتریوم  این بدان معناست که این ماینر می تواند ظرف 8 تا 9 ماه خود را بازپرداخت کند ، مشروط بر اینکه قیمت بیت کوین به زیر 30 هزار دلار نرسد. راه اندازی و راه اندازی Whatsminer M31S بسیار آسان است ، به همین دلیل برای مبتدیان استخراج بیت کوین و سایر استخراج کنندگان با تجربه بسیار مناسب است.
بهترین بودجه برای بیت کوین: Innosilicon T2 Turbo 37T
Innosilicon T2 Turbo T37 یکی از بهترین استخراج کنندگان بیت کوین مقرون به صرفه است. علیرغم اینکه در سپتامبر 2019 منتشر شد ، این معدنچی به دلیل هزینه کم و عملکرد خوب معدن ، می تواند نسبت قیمت به عملکرد عالی را ارائه دهد. T2 Turbo T37 شما را یک شبه ثروتمند نمی کند ، با این حال ،خرید ماینر اتریوم این استخراج کننده زیر 1000 دلار شما را خوشحال می کند ، زیرا می تواند بین 1 تا 4 دلار از درآمد روزانه یا حداکثر 1400 دلار سود در یک سال ایجاد کند.
خرید ماینر اتریوم تنها نقص عمده این معدنچی مصرف بالای انرژی آن است ، با این حال ، حتی با وجود این ، می تواند درآمد ثابتی و ثابتی از پول ارائه دهد. به طور کلی ، Innosilicon T2 Turbo T37 یک استخراج کننده خوب بیت کوین است که برای مبتدیان استخراج بسیار جالب خواهد بود.
بهترین استخراج کننده کادنا: IBeLink BM-K1
Kadena (KDA) یک شبکه بلاکچین ترکیبی نسبتاً جدید است که از طریق یک مکانیسم اجمالی بافته شده PoW عمل می کند و اولین پروتکل برای حل تکه تکه شدن و سه گانه مقیاس پذیری است. بر خلاف سایر شبکه های بلاک چین که می توانند به طور کارآمد با CPU یا ASIC استخراج شوند ، Kadena تنها با GPU ها و ماینرهای FPGA موئثر است.
خرید ماینر اتریوم iBeLink BM-K1 احتمالاً بهترین معدنچی برای استخراج کادنا است ، زیرا قادر است هش ریت 5.3 Th/s را ارائه دهد و بین 15 تا 30 دلار درآمد روزانه ایجاد کند. نکته جالب در مورد این معدنکار این است که از قدرت بسیار کمی برخوردار است و می تواند در مدت نیم سال خود را جبران کند.
بهترین استخراج کننده Equihash: Bitmain Antminer Z15
Bitmain Antminer Z15 بهترین استخراج کننده بهینه شده برای الگوریتم Equihash را ارائه می دهد. با هش ریت 420 ksol/s ، برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده مانند ZCash ، Aion و Hush مناسب است. وزن این معدنچی حدود 9 کیلوگرم است و میزان سر و صدا را در حدود 72 دسی بل تولید می کند.
خرید ماینر اتریوم  Antminer Z15 می تواند حدود 15 دلار درآمد روزانه و حدود 5000 تا 5500 دلار درآمد سالانه ایجاد کند. خوبی این معدنچی این است که انرژی معقولی مصرف می کند ، این بدان معناست که قبض برق شما نباید به اندازه ای باشد که از استخراج کننده بیت کوین استفاده می کنید.
بهترین معدنچی Blake256R14: StrongU STU-U1 ++
STU-U1 ++ یک معدنچی است که مخصوص استخراج با الگوریتم Blake256R14 بهینه شده است. این بدان معناست که این ماینر برای استخراج رمزنگاری Decred (DCR) بسیار مناسب است. با وجود مصرف برق نسبتاً بالای 2200 وات ، این معدنچی قادر به ارائه هش ریت بسیار خوب معدن 52 Th/s است.
خرید ماینر اتریوم وقتی این عملکرد را به نتایج واقعی تبدیل می کنید ، STU-U1 ++ می تواند تا 20 دلار درآمد روزانه و حداکثر 6000 دلار درآمد سالانه ایجاد کند. بهترین چیز در مورد این ماینر قیمت بسیار ارزان آن است ، به این معنی که می تواند ظرف 4 تا 5 ماه خود را بازپرداخت کند ، به شرطی که قیمت بیت کوین به زیر 30،000 دلار نرسد.
بهترین X11 Miner: StrongU STU-U6
StrongU STU-U6 معدنچی بسیار کم مصرفی نیست و نمی تواند با هش ریت بالا به رخ بکشد ، اما ارزان است و با الگوریتم X11 بسیار خوب کار می کند. با مصرف برق 2200 وات و هش ریت 440 گیگاهرتز در ساعت ، این معدنچی می تواند تا 10 دلار درآمد روزانه و حداکثر 3600 دلار درآمد سالانه ایجاد کند.
خرید ماینر اتریوم با وجود مشخصات نسبتاً متوسط ، این ماده معدنی جامد است ، زیرا بسیار ارزان است و می تواند ظرف چهار ماه خود را جبران کند ، که بسیار چشمگیر است. به شرطی که با استفاده از الگوریتم X11 ارزهای رمزپایه را استخراج کنید ، این یکی از بهترین معدنچیان برای چنین اهدافی است.
بهترین استخراج کننده عقاب: IBeLink BM-N1
آخرین و مهمترین نکته این است که BM-N1 یکی دیگر از معدنچیان بسیار خوب ASIC است که توسط شرکت iBeLink تولید شده است. این ماینر به طور خاص برای استخراج ارز Nervos CKB با استفاده از الگوریتم ایگلسونگ بهینه شده است. این دستگاه دارای هش ریت 6.6 Th/s و مصرف برق 2400 وات است.
خرید ماینر اتریوم  اگرچه معدنچی قدرتمند است ، اما بسیار کارآمد است و سودآوری خوبی را ارائه می دهد. iBeLink BM-N1 می تواند تا 10 دلار سود خالص روزانه و حداکثر 6000 دلار درآمد در سال ایجاد کند. این معدن کمی گرانتر است ، با این حال ، به دلیل عملکرد معدنی مداوم و ثبات خوب ارز Nervos CKB ،خرید ماینر اتریوم  سود خوبی می دهد
نتیجه
استخراج ارزهای رمزنگاری شده همیشه مستلزم این نیست که شما دارای GPU رده بالا باشید. در حقیقت ، استخراج با معدنچیان ASIC بسیار قابل پیش بینی و ثمربخش است ، زیرا معدنچیان ASIC به طور گسترده ای برای خرید در دسترس هستند و می توانند نتایج بسیار خوبی را ارائه دهند. سودآورترین معدنچیان ASIC هزینه زیادی دارند ،خرید ماینر اتریوم  اما درآمد زیادی نیز به همراه دارند و قادرند در مدت نیم سال خود را جبران کنند.
ماینرهای ارزان تر ASIC همچنین می توانند نتایج مطلوبی را ارائه دهند ، به همین دلیل برای مبتدیان استخراج ارزهای رمزنگاری شده خوب است. امیدواریم راهنمای خرید ما به شما در جستجوی اطلاعات مورد نظر شما کمک کرده باشد. اگر هنوز احساس سردرگمی می کنید و در مورد خرید نیاز به مشاوره دارید ،خرید ماینر اتریوم  می توانید نظر خود را در زیر بنویسید. ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم.
بهترین GPU برای استخراج ارز رمزنگاری شده در سال 2021
در سه ماهه پایانی سال 2020 ، ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) رشد قیمتی جدی را تجربه کردند. این امر بار دیگر استخراج ارزهای رمزنگاری شده را به یک تجارت سودآور تبدیل کرد و باعث افزایش تقاضا برای سخت افزار استخراج رمزنگاری شد. در این راهنمای سریع ، ما بهترین کارت های گرافیک را برای استخراج رمزنگاری در سال 2021 بررسی می کنیم.
بررسی کارت گرافیک در استخراج ارز دیجیتال
برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین یا اتریوم ، نیازی به داشتن یک کارت گرافیک رده بالا ندارید. البته داشتن قدرت بیشتر به این معنی است که می توانید سریعتر پول تولید کنید ، اما اگر یک کارت گرافیک دارای برچسب قیمت بالایی باشد خرید ماینر اتریوم ، لزوماً به این معنی نیست که هنگام استخراج رمزنگاری ، عملکرد خوبی خواهد داشت.
همه پردازنده های گرافیکی ماینینگ خوب باید قدرت و حافظه کافی برای انجام همزمان محاسبات متعدد داشته باشند ، در حالی که در عین حال تا حد امکان از نظر مصرف انرژی کارآمد هستند تا سودآور باشند. برخی از معیارهای کلیدی که تعیین می کند GPU برای استخراج مناسب است ،خرید ماینر اتریوم عملکرد محاسباتی و هش ریت آن است. هرچه این دو مقدار بالاتر باشد ، کارت در استخراج رمزنگاری بهتر خواهد بود.
چرا کارت گرافیک برای استخراج ارز دیجیتال
در چند ماه گذشته ۲۰۲۱ ، استخراج ارزهای رمزنگاری شده به یک تجارت بسیار سودآور تبدیل شده است. به همین دلیل است که یافتن کارت های گرافیک جدید در انبار بسیار مشکل شده است ، زیرا تقاضا برای آنها فوق العاده زیاد است. با این حال ، این بدان معنا نیست که برای شروع معدن دیر است ،خرید ماینر اتریوم در حقیقت ، شما هنوز شانس زیادی برای کسب سود جدی در این تجارت دارید.
به شرطی که خرید ماینر اتریوم استخراج را امروز شروع کنید ، در آینده نزدیک اگر قیمت سکه های رمزنگاری شده همچنان در حال رشد باشد ، می توانید ثروت اندکی به دست آورید. با این حال ، برای انجام این کار ، باید روی یک کارت گرافیک قوی سرمایه گذاری کنید. در اینجا بهترین گزینه های ما برای بهترین پردازنده های گرافیکی استخراج ارز رمزنگاری شده در سال ۲۰۲۱ آورده شده است.
  • بهترین در مجموع: PowerColor Radeon RX 6800 XT Red Devil

  • سریعترین ROI: ZOTAC Gaming GeForce GTX 1660 SUPER

  • بهترین برای Altcoins: EVGA GeForce RTX 3060 XC Gaming (LHR)

  • عملکرد نهایی و بالا : EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA Gaming

  • کارت گرافیک مقرون به صرفه : XFX Radeon RX 580 GTS نسخه XXX

  • بیشترین مصرف انرژی: MSI Radeon RX 6600 XT Gaming X 8G

  • بهترین در مجموع: PowerColor Radeon RX 6800 XT Red Devil
عملکرد مثبت
  • عملکرد فوق العاده استخراج اتریوم

  • بهره وری قدرت خوب

  • دارای 16 گیگابایت GDDR6 VRAM

  • پتانسیل اورکلاک حافظه خوب
عملکرد منفی
  • عرضه محدود

  • عملکرد متوسط ردیابی اشعه
بررسی محصول
تا همین اواخر ، پردازنده های گرافیکی سری NVIDIA RTX 30 به دلیل هش بسیار زیاد و مصرف کم انرژی ، قهرمان استخراج اتریوم بودند. با این حال ، NVIDIA تصمیم گرفته است که محدود کننده استخراج ارزهای رمزنگاری شده را روی همه پردازنده های گرافیکی سری جدید RTX 30 خود نصب کند. به همین دلیل است که اکثر آنها با برچسب “LHR” (hashrate low) عرضه می شوند و به همین دلیل دیگر برای استخراج اتریوم چندان امکان پذیر نیست.
چرا NVIDIA RTX 30
کارت های گرافیک AMD هیچ محدودیت استخراج داخلی ندارند و حتی برخی از آنها در مورد استخراج اتریوم از GPU های NVIDIA بهتر عمل می کنند. یکی از این پردازنده های گرافیکی Radeon RX 6800 XT جدید است که دارای 4608 پردازنده جریان قوی و 16 گیگابایت GDDR6 VRAM است و می تواند 64 مگاهرتز بر ثانیه بر اساس الگوریتم Ethash ،
خرید ماینر اتریوم  با مصرف برق تنها 150 وات ، ارائه دهد. این بدان معناست که RX 6800 XT می تواند 426 کیلوگرم در هر وات را ارائه دهد ، که آن را به یکی از کم مصرف ترین و سودآورترین پردازنده های گرافیکی برای استخراج اتریوم تبدیل می کند.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%DA%86%D8%B1%D8%A7-NVIDIA-RTX-30.jpg[/img]
چرا NVIDIA RTX 30

سریعترین ROI: ZOTAC Gaming GeForce GTX 1660 SUPER
عملکرد مثبت
  • قیمت مناسب

  • کشش قدرت کم

  • آرام و خنک کار می کند
عملکرد منفی
  • از ردیابی اشعه پشتیبانی نمی کند

  • فقط برای استخراج اتریوم مناسب است
بررسی محصول
اگر پول زیادی برای سرمایه گذاری در استخراج ارزهای رمزنگاری شده ندارید و چیزی با بازگشت سریع سرمایه (ROI) می خواهید ، ممکن است NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER بسیار جذاب باشد. این کارت گرافیک به اندازه سایر برادران خود از سری NVIDIA RTX قدرتمند نیست ،خرید ماینر اتریوم  با این حال ، از کارآیی قدرت بسیار خوبی برخوردار است
دارای یک hashrate استخراج مناسب است. تنها یک GTX 1660 SUPER می تواند 30 مگا بر ساعت بر ثانیه بر اساس الگوریتم Ethash برای قدرت کلی 90 وات یا 4.30 ساعت بر ثانیه بر اساس الگوریتم CuckooCyle ارائه دهد. دو تا از این کارت ها می توانند عملکرد معدنی مشابه یک RTX 3060 Ti را با تقریباً یک مقدار پول ارائه دهند. اما GTX 1660 SUPER علاوه بر اینکه مقرون به صرفه تر است ، بسیار راحت تر در انبار یافت می شود ، که یک مزیت دیگر است.
بهترین برای Altcoins: EVGA GeForce RTX 3060 XC Gaming (LHR)
عملکرد مثبت
  • برای استخراج altcoins عالی است

  • مصرف برق کم

  • پتانسیل اورکلاک عالی

  • 12 گیگابایت GDDR6 VRAM
عملکرد منفی
  • همراه با محدود کننده استخراج اتریوم

  • کارت EVGA کمی سر و صدا دارد
بررسی محصول
با وجود این واقعیت که GeForce RTX 3060 دارای محدودیت استخراج اتریوم داخلی است ، اما همچنان یک کارت گرافیک عالی برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده است. اگر به دنبال کارتی هستید که بتواند سکه هایی مانند Ergo (ERG) ، RavenCoin (RVN) یا Conflux (CFX) را به طورموثر استخراج کند ، این یک GPU مناسب برای شما است. یک RTX 3060 می تواند با الگوریتم هشت پا 50 MH/s یا با الگوریتم KawPow 25 MH/s برای مصرف برق کلی 150 وات ارائه دهد.
خرید ماینر اتریوم  همچنین می تواند با سرعت 112 MH/s بر اساس الگوریتم Autolykos در حالی که تنها 110 وات مصرف می کند ، معدن کاوی کند ،خرید ماینر اتریوم به این معنی که می تواند 1 MH کامل در هر وات را هنگام استخراج Ergo ارائه دهد.
GeForce RTX 3060 چرا
GeForce RTX 3060 حتی برای استخراج اتریوم مناسب است. با اصلاحات مناسب و نرم افزار مناسب ، GeForce RTX 3060 می تواند حتی 32.5 MH/s را بر اساس الگوریتم Ethash ارائه دهد ، با وجود اینکه توسط محدود کننده استخراج تعبیه شده است.خرید ماینر اتریوم  این کارت همچنین عملکرد فوق العاده بازی 1080p و 1440p را ارائه می دهد
همچنین عملکرد قابل توجهی در ردیابی اشعه نیز دارد. مزیت بزرگ دیگر این واقعیت است که این کارت دارای 12 گیگابایت VRAM است ،خرید ماینر اتریوم که حتی برخی از پردازنده های گرافیکی سری RTX 30 از آن برخوردار نیستند.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/GeForce-RTX-3060-%DA%86%D8%B1%D8%A7.jpg[/img]
GeForce RTX 3060 چرا

عملکرد نهایی: EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA Gaming
عملکرد مثبت
  • فوق العاده بالا hashrate

  • عملکرد رندر کاملاً حیرت انگیز با وضوح 4K

  • برای مدل سازی سه بعدی و ارائه ویدئو عالی است

  • 35 درصد سریعتر از GeForce RTX 2080 Ti
عملکرد منفی
  • به منبع تغذیه ۷۵۰ وات نیاز دارد

  • طراحی اسلات سه گانه
بررسی محصول
NVIDIA GeForce RTX 3090 بدون شک بهترین GPU ماینینگ در حال حاضر است. این کارت با داشتن 10،496 هسته CUDA ، 328 هسته تنسور و 24 گیگابایت GDDR6X VRAM فوق سریع ، می تواند 114.00 مگاهرتز بر ثانیه بر روی الگوریتم Ethash (ققنوس) یا 240 MH/s بر اساس الگوریتم Autolykos ارائه دهد. این کارت همچنین دارای محدودیت های استخراج رمزنگاری داخلی نیست ، به این معنی که پتانسیل استخراج آن به طور کامل باز شده است.
خرید ماینر اتریوم  اما GeForce RTX 3090 علاوه بر اینکه یک GPU فوق العاده برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده است ، برای بازی های 4K ، مدل سازی سه بعدی ، پردازش ویدئو و رندر ردیابی اشعه نیز عالی است. به شرطی که بتوانید از پس هزینه خود بربیایید ، اگر می خواهید با استخراج ارزهای رمزنگاری شده پول زیادی به دست آورید ، گرفتن RTX 3090 بسیار مهم نیست.
Bargain Powerhouse: XFX Radeon RX 580 GTS XXX Edition
عملکرد مثبت
  • عملکرد معدن بسیار خوب

  • مناسب برای استخراج انواع سکه های رمزنگاری شده

  • اورکلاک و زیر ولتاژ آسان است

  • بسیاری از حالت های BIOS

  • 8 گیگابایت VRAM
عملکرد منفی
  • افزایش قیمت به دلیل تقاضای بالا

  • دیگر برای بازی های 1080p در تنظیمات بالا مناسب نیست
بررسی محصول
AMD Radeon RX 580 قدیمی است ، اما طلا است. از استخراج اتریوم و RavenCoin گرفته تا Ergo و Metaverse ، RX 580 یکی از محبوب ترین کارت ها در بین استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده برای سال ها بوده است. خرید ماینر اتریوم و چگونه نمی شود؟
این کارت دارای 8 گیگابایت GDDR5 VRAM ، یک تراشه گرافیکی بسیار محاسباتی مبتنی بر معماری GCN 4.0 (Polaris) و TDP 185 وات ،خرید ماینر اتریوم همه چیز را برای استخراج موثر رمزنگاری تا سال 2017 در اختیار داشت. بله ، بازی 1080p آن عملکرد چندان چشمگیر نبود ، اما برای بسیاری از معدنچیان حتی اهمیتی نداشت.
چرا AMD Radeon RX 580
حتی امروز ، RX 580 هنوز یک GPU نسبتاً مناسب برای استخراج است. با تغییراتی خاص و حالت های BIOS سفارشی ، می توان کارت را مجبور به ارائه 31 MH/s بر اساس الگوریتم Ethash برای مصرف برق 75 تا 95 وات کرد.خرید ماینر اتریوم نکته فوق العاده در مورد RX 580 این است که این کارت دوست دارد تحت فشار قرار نگیرد
به این معنی که بهینه سازی نسبت قیمت به عملکرد آن را می توان به راحتی با ترفندهای ساده نرم افزاری به دست آورد. به دلیل تقاضای بسیار زیاد ،خرید ماینر اتریوم  قیمت RX 580 این روزها بسیار گران است ، اما با توجه به کیفیت خوب این کارت ، خرید یکی از اینها هنوز یک سرمایه گذاری سودآور است.
کم مصرف ترین: MSI Radeon RX 6600 XT Gaming X 8G
  • خرید ماینر اتریوم عملکرد خوب

  • بهره وری قدرت عالی

  • عملکرد معدن مناسب

  • خنک و بی سر و صدا اجرا می شود

  • عملکرد بد

  • hashrate متوسط معدنکاری

  • هزینه بیش از 3060 RTX

  • عملکرد ضعیف در ردیابی اشعه
بررسی محصول
کارت گرافیک جدید Radeon RX 6600 XT سریعترین کارت گرافیک برای استخراج رمزنگاری نیست ، اما وقتی صحبت از کارآیی می شود ، یک قهرمان مطلق است. RX 6600 XT می تواند 32.5 MH/s را با الگوریتم Ethash برای مصرف برق تنها 80 وات ارائه دهد. خرید ماینر اتریوم این عملکرد 406.25 کیلو هرت بر هر وات است که RX 6600 XT را در راس کارآمدترین پردازنده های گرافیکی برای استخراج اتریوم در جهان قرار می دهد.
چرا RX 6600 XT
RX 6600 XT همچنین برای استخراج آلت کوین هایی مانند Ergo بسیار مناسب است ، زیرا می تواند 62 MH/s hashrate را در حالی که 79 وات برق مصرف می کند ، ارائه دهد. اگرچه RX 6600 XT بسیار کم مصرف است ، اما ROI آن بسیار بدتر از RTX 3060 است که کمی کمتر هزینه دارد و می تواند رمزنگاری را سریعتر استخراج کند. به طور کلی ، این یک پردازنده گرافیکی مناسب برای استخراج است که شاید برای کاربرانی که کارت گرافیک خنک ، بی صدا و کم مصرف می خواهند جذاب ترین باشد.
 در نتیجه
استخراج اتریوم و سایر ارزهای رمزنگاری شده هرگز از محبوبیت بیشتری برخوردار نبوده است. این امر باعث کمبود GPU بزرگی شده است که اکنون شاهد آن هستیم. با این حال ، این بدان معنا نیست که استخراج دیگر سودآور نیست. به شرطی که خود را مجهز به کارت های گرافیک با کارایی بالا کنید ،خرید ماینر اتریوم  هنوز شانس زیادی برای کسب مبالغ چشمگیر با استخراج بیت کوین و اتریوم دارید.
امیدواریم راهنمای خرید ما به شما در جستجوی اطلاعات مورد نظر شما کمک کرده باشد. اگر هنوز احساس سردرگمی می کنید و در مورد خرید نیاز به مشاوره دارید ،خرید ماینر اتریوم  می توانید نظر خود را در زیر بنویسید. ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کنیم.


منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان