انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید ماینر آکبند

خرید ماینر آکبند

#1
خرید ماینر آکبند
خرید ماینر آکبند استخراج ارز رمزنگاری شده ؛ در کلی ترین تعریف آن ، می توان آن را به عنوان دستگاه هایی با سخت افزار و نرم افزار خاص ، حل مشکلات پیچیده ، تأیید تراکنش های انتقال پول رمزنگاری و در نتیجه پاداش با پول  تازه تولید شده تعریف کرد. از لحاظ تئوری ، هر کس دارای اینترنت و رایانه است و  می تواند ماین کند.
خرید ماینر آکبند
با استخراج رمز ارز ایجا شده توسط دستگاهای ماینر(دستگاه های ASIC ) نیز  میشود این نوع دستگاه ها دارای دارای ویژگی های مختلفی وجود دارند در این مقاله سعی بر این داریم که در مورد دستگاه های ماینر و کارت های گرافیک اصلاعاتی برای شمات بدهیم
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/Fresh-miner-device.jpg[/img]
خرید ماینر آکبند

انتقال ارز دیجیتال چگونه میباشد
انتقال بین کیف پول بدون تأیید در بسیاری از بلاک چین ها به یک  معاملاتی منتقل می شود. سپس این معاملات ترکیب شده و یک بلوک ایجاد می شود. این بلوک های ایجاد شده بلافاصله پس از تأیید و تأیید از نظر دستگاه های متصل به شبکه ، برای بلاک چین نوشته می شوند.
استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده ؛ تراکنش های انتقال را تأیید و تأیید کنید و یک کپی از بلاک چین  ذخیره میکنید و با استفاده کیف پول های دیجیتال ارز خود را انتقال و یا پس انداز میکنید
چرا استخراج رمزنگاری بیت کوین انجام شده است؟
استخراج بیت کوین برای تأیید معاملات مالی انجام شده در بخش بیت کوین ، برای ارائه  و تولید بیت کوین جدید است. با استفاده از بلاک چین و سیستم غیرمتمرکز ، استخراج بیت کوین به کسانی که سریعترین بلاک تولید می کنند و تراکنش ها را تأیید می کنند پاداش می دهد.
چگونه می توان با کارت گرافیک ماین کرد؟
برای ارزهای رمزنگاری شده ، که نام آنها را در سالهای اخیر مکرراً  ایم ، هر کاربر که در روزهای اولیه مشغول فعالیت های ماینینگ با کارت های گرافیک بود ، به دنبال پاسخی برای این سال بود که آیا استخراج با کارت گرافیک بعد از از اواسط سال ۲۰۲۰ معاملات دشوار شد. افزایش ارزش بیت کوین که در بین ارزهای رمزنگاری شده در رتبه اول قرار دارد ، استخراج با کارت گرافیک را دشوار کرده است.
استخراج ارز رمزنگاری شده ، که جایگزینی برای بیت کوین است و ارزش کمتری دارد ، همچنان با کارت های ویدئویی قابل انجام است. با این حال ، استخراج ارز با ارزش عظیمی مانند بیت کوین یک روش بسیار توصیه نمی شود ، زیرا شبیه تخلیه استخر بزرگ با قاشق است.
بررسی استخراج کارت گرافیک
استخراج بیت کوین با کارت گرافیک به شما امکان می دهد تا تراکنش های مکرر را به سرعت انجام دهید. از آنجا که ساختار پردازنده ها برای انجام عملیات متعدد و متفاوت مناسب است ، استفاده از کارت های گرافیک در استخراج ایده آل است. زیرا عملیات استخراج فرآیندی است که در آن محاسبات تکراری و مشابه انجام می شود. در طول فرآیند استخراج ، کارت گرافیک رایانه تلاش برای رمزگشایی را انجام می دهد.
واحدهای محاسبه بر روی کارت های گرافیک نیز یک راه حل سریع برای عملیات ریاضی ارائه می دهند. در چارچوب دلایل فوق ، خرید ماینر آکبند استخراج بیت کوین با کارت گرافیک بیشتر از پردازنده ترجیح داده می شود.
درآمد ماینینگ ارز رمزنگاری شده چقدر است؟
بسته به نوع ماینینگ ترجیحی ، قیمت و واحد رمزنگاری ، زمان لازم است تا از استخراج ارز رمزنگاری شده سود ببرید. مهم است که منتظر بمانیم تا سخت افزار با خرید یک قطعه سخت افزاری هزینه خود را جبران کند یا هزینه هایی که از طرف استخراج ابری پرداخت می شود .
خرید ماینر آکبند اگرچه احتمال افزایش درآمد با افزایش قدرت پردازنده افزایش می یابد ، اما مصرف برق افزایش می یابد و کارکردن بیشتر دستگاه ها در کنار هم و خنک کردن این دستگاه ها دشوار می شود. با افزایش تعداد دستگاه ها ، زمان صرف شده برای کار ، نگهداری و کنترل دستگاه ها افزایش می یابد.
بهترین شرایط استخراج ارز دیجیتال
برای بهره مندی از استخراج ارزهای رمزنگاری شده ، داشتن فضای خنک کننده دستگاه ها و فضای نگهداری آنها ، داشتن زیرساخت ها و تجهیزات کافی و داشتن دانش فنی برای عملکرد دستگاه ها بسیار مهم است. هنگام استخراج اثبات کار ، باید توجه داشت که هرچه سختی بیشتر باشد ، درآمد کمتر است.
خرید ماینر آکبند  استخراج اثبات کار مستلزم سرمایه گذاری مداوم در سخت افزار و تجدید دستگاه هایی است که عملکرد ضعیفی دارند ، به منظور حفظ درآمد.
بررسی دستگاه های ماینر (استخراج ارز دیجیتال )
دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ریگ ماینر) ممکن است گیج کننده به نظر برسند چگونه استخراج میشود این نوع ارز اما وقتی بدانید چه چیزی است ، متوجه می شوید که کار چندان سختی نیست. راهنمای نصب دستگاه های ماینر و  برخی اطلاعات اساسی در مورد دکل های معدن را در اختیار شما قرار میدهیم: قطعات (و برترین تولید کنندگان قطعات) ، نحوه عملکرد آنها ، بهترین روش های استقرار و غیره.
انواع دستگاه های استخراج ارز دیجیتال
CPU
خرید ماینر آکبند  CPU از پردازنده ها برای “استخراج” داده ها در بلاک چین استفاده می کنند. این تجهیزات نسبتاً ساده و ارزان هستند. وقتی اکثر مردم در مورد استخراج CPU صحبت می کنند ، منظور آنها استخراج از رایانه های خود است. این مزایا و معایب خاص خود را دارد (بسیار بیشتر معایب).
بررسی استخراج رمز ارز از GPU
استخراج CPU در طول سالها محبوبیت خود را از دست داده است. یکی از دلایل اصلی این امر قیمت است. استخراج CPU بسیار پرهزینه و ناخوشایند است. قبض برق به طرز باورنکردنی بالا است. ناگفته نماند که اگر خنک کننده را به درستی انجام ندهید ، کامپیوتر شما دائماً می سوزد. خوبی در مورد استخراج CPU این است که می توان آن را فورا انجام داد. می توانید با بارگیری چند برنامه بر روی رایانه یا لپ تاپ خود ، استخراج را فوراً شروع کنید
خرید ماینر آکبند (توصیه نمی شود از لپ تاپ برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده استفاده کنید). افرادی که نمی خواهند سرمایه زیادی (یا هیچ چیز) سرمایه گذاری کنند ، ماینینگ CPU را ترجیح می دهند.
پردازنده گرافیکی (GPU)
به دکل های استخراج ارز رمزنگاری GPU انتخاب مورد علاقه برای کسانی است که می خواهند دکل های استخراج راه اندازی کنند. این یکی از محبوب ترین روش های استخراج ارز رمزنگاری شده است. از استخراج شخصی گرفته تا شرکت ها ، بسیاری از مردم از خرید ماینر آکبند دستگاه های GPU استفاده می کنند.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-GPU.jpg[/img]
پردازنده گرافیکی (GPU)

 دستگاه های ماینینگ GPU
خرید ماینر آکبند  از GPU برای داده کاوی در بلاک چین استفاده می کنند. این می تواند استخراج کنندگان  ساده یا دستگاه های خاص باشد. راه اندازی GPU سفارشی  فقط برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده است. از سوی دیگر ،استخراج کنندگان ساده برای اهداف مختلفی از جمله استخراج رمزنگاری (به عنوان مثال رایانه های رومیزی) ایجاد می شوند.
مردم عاشق دستگاه های استخراج GPU هستند زیرا مفید میباشند و حداکثر استفاده از GPU ها برای به دست آوردن بهترین خرید ماینر آکبند نتایج مورد نیازمیباشد
بررسی دستگاه های GPU
حتی در ساده ترین دکل ها ، نتایج فوراً قابل توجه ارائه میدهد . برای کسانی که می خواهند دکل های ماینینگ نصب کنند ، دکل های ماینینگ GPU دارای معایبی هستند. بزرگترین نقطه ضعف قیمت آنها میباشد . کارت های گرافیک بسیار گران هستند (یا اگر به دنبال بهترین ها هستید بسیار گران هستند) ، بنابراین ممکن است مجبور به سرمایه گذاری اولیه قابل توجهی شوید. همچنین نیاز به نگهداری دارد ؛ خنک کننده خوب ، برق زیاد ، تعمیر و نگهداری عمومی و غیره
ASIC
خرید ماینر آکبند به ASIC ها (مدارهای مجتمع مخصوص کاربردها) دستگاه های تخصصی هستند که فقط برای یک منظور طراحی شده اند. این دستگاه ها در زمینه ایتخراج ارز دیجیتال بهترین دستگاه ها میباشند
بررسی  دستگاه های ASIC
خرید ماینر آکبند  برای کسی که می خواهد یک دکل استخراج راه اندازی کند ، ASIC ها دستگاه های تخصصی هستند که می توانید برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده خریداری و نصب کنید. بدست آوردن آنها دشوار میباشند  زیرا بسیار محبوب هستند. اگر تنها هدف شما کسب درآمد از ارزهای رمزنگاری شده است ، انتخاب ASIC بسیارعالی است
چرا ASIC
. اما اگر به اکوسیستم دنیای رمزنگاری اهمیت می دهید ، قبل از خرید دوبار فکر کنید. از آنجا که آنها بسیار قدرتمند هستند ، عدم تعادل بین استخراج ارز  ایجاد می کند. به همین دلیل است که ASIC مدتی پیش در جامعه استخراج اتریوم جنجال ایجاد کرد. خرید ماینر آکبند بحث ها در سراسر جهان رمزنگاری ادامه دارد.
نکات مهم :
خرید ماینر آکبند اگر قصد داریداز یک سیستم ارز ماینینگ استفاده کنید  ، باید ابتدا در مورد قطعاتی که انتخاب می کنید فکر کنید. البته چند نکته را باید در نظر گرفت ، اما اصلی ترین مواردی که باید به آنها توجه کنید میزان هش و مصرف انرژی است.
برسی نرخ هش
نرخ هش تعیین می کند که دکل شما چقدر قوی است. این راهی برای پیدا کردن تعداد محاسبات است که دستگاه شما می تواند در یک ثانیه انجام دهد. هرچه این نسبت بیشتر باشد ، قدرت بیشتری خواهید داشت. به طور طبیعی ، نرخ هش بالا نیاز به قدرت زیادی دارد.
خرید ماینر آکبند این امر باعث افزایش قبض برق می شود. برای کسانی که می خواهند دستگاه ماینر راهاندازی کنند  ، این یک عامل مهم است که باید در نظر گرفته شود.
بررسی مصرف انرژی در دستگاه ماینر
خرید ماینر آکبند مسئله دیگری که برای راه اندازی دستگاه ماینر در نظر گرفته شود مصرف انرژی است. ممکن است مردم اهمیتی ندهند. دچار این توهم نشوید که “هزینه ای برای دستگاه ماینر انجام شده هیچ هینه دیگری نخواهد شد “.
هزینه های انرژی صرف شده برای استخراج ارز دیجیتال  ممکن است با درآمد شما مطابقت نداشته باشد و ممکن است باعث از دست دادن پول و بدهی شما شود.هنگام انتخاب سخت افزار ، همیشه سعی کنید بین قدرت قطعات و مصرف انرژی تعادل کاملی برقرار کنید.
خرید دستگاه ماینر آکبند
سرانجام ، هنگامی که “بهترین تجهیزات برای تجهیزات معدنکاری” را در Google جستجو می کنید ، به اولین سایتی که می آید نروید و بدون فکر خرید خود را انجام دهید. اگر تحقیقات خود را انجام دهید ، می توانید اجزای مشابه را بسیار ارزان تر بیابید. استخراج ارزهای رمزنگاری شده بازار رقابتی است ، هر دلار ارزش آن را دارد
اجزاء
اجزای مورد نیاز برای نصب دکل معدن معمولاً به شرح زیر است:
مادربرد
این یکی از اجزای اصلی ماینر شما است. مادربرد معمولاً بقیه اجزای دیگر ماینر شما را تعیین می کند (یا به عبارت دیگر سازگاری ماینر  شما را تعیین می کند). خرید ماینر آکبند هنگام انتخاب مادربرد ، کارت های گرافیکی را که به خوبی با هم کار می کنند ، بررسی کنید.
[img=0x0]https://asratrade.com/mag/wp-content/uploads/2021/09/%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-1.jpg[/img]
مادربرد

کارت گرافیک
خرید ماینر آکبند  پردازنده های گرافیکی از جمله قسمت های اصلی دستگاه شما هستند. عملکرد دستگاه ماینر  شما را تعیین می کند. انویدیا و AMD دو شرکت تولید کننده و فروش مادربردهای درجه یک هستند. هنگام انتخاب کارت های خود ، بررسی کنید که آیا آنها برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده آنلاین سازگار هستند یا خیر. یاد آوردن؛ یک ماینر خوب  باید بیش از یک GPU داشته باشد. هنگام نصب ماینر هزینه های خود را بر این اساس تنظیم کنید.
منبع نیرو
منبع تغذیه ای که خریداری می کنید باید با سایر اجزای دستگاه ماینر شما سازگار باشد. اگر می خواهید یک دستگاه ماینر معدنی هاردکور و توربو راه اندازی کنید ، منبع تغذیه شما باید بتواند از عهده آن برآید. بیشتر اوقات یک منبع تغذیه متوسط کار می کند.
خنک کننده
خرید ماینر آکبند خنک کننده این یک عامل بسیار مهم در هر نوع  دستگاه ماینر است. دستگاه خنک کننده شما را بدون مشکل کار می کند و از گرم شدن احتمالی جلوگیری می کند. ارزان نخرید ، روی بهترین سرمایش سرمایه گذاری کنید. فقط در صورت.
نکته :
خرید ماینر آکبند CPU یک پردازنده خوب کلید عملکرد روان و بدون خطای ماینر می باشد .
قاب چارچوب
قاب چارچوب استخراج معدن آخرین جزء اصلی مورد نیاز شما (حداقل برای دستگاه ماینر های استخراج GPU) است. قاب بدنه دستگاه شما را تشکیل می دهد. انواع زیادی وجود دارد و می تواند بسته به سلیقه متفاوت باشد.خرید ماینر آکبند  شما باید فریمی را انتخاب کنید که محکم باشد و بتواند دستگاه ماینر دستگاه شما را در کنار هم نگه دارد.
فرآیند نصب
  • صادقانه بگویم ، مراحل نصب بسیار ساده است. ابتدا مادربرد را در داخل قاب دستگاه ماینر قرار دهید. اگر محل دستگاه ماینر را انتخاب کنید ، نصب دستگاه ماینر آسان تر خواهد بود.

  • بعد از نصب مادربرد کابل های CPU را وصل کنید. کارت گرافیک را نصب کرده و بقیه سخت افزار را نصب کنید ، کابل های لازم را وصل کنید.

  • اکنون که سخت افزار شما مونتاژ شده است ، بررسی کنید که آیا کابل ها به درستی وصل شده اند یا خیر. نوبت نرم افزار فرا رسیده است.

  • بسته به نرم افزاری که انتخاب می کنید ، دستگاه ماینر شما می تواند شیک یا کاملاً ساده باشد. شیک بودن همیشه به معنای خوب نیست ، بنابراین نرم افزاری را انتخاب کنید که ایمن ، معتبر و خوب کار کند. انجمن های رمزنگاری آنلاین مکان مناسبی برای بررسی نرم افزارهای استخراج هستند.

  • هنگام نصب دستگاه ماینر ، نرم افزار نیز باید در تصویر بزرگ باشد. نرم افزار خوب می تواند همه چیز را تغییر دهد.

  • پس از نصب نرم افزار ، تنظیمات را مطابق اولویت خود پیکربندی کنید. ممکن است لازم باشد دستگاه خود را چندین بار راه اندازی مجدد کنید.

  • پس از انجام همه اینها ، می توانید به طور رسمی استخراج حرفه ای ارز رمزنگاری شده را شروع کنید!
در نتیجه
با ورود افراد بیشتری به دنیای ارزهای رمزنگاری شده ، تعداد متخصصان این حوزه در حال افزایش است. کسانی که می دانند چگونه یک معدن استخراج  ارز دیجیتال را راه اندازی کنند در خط مقدم بازی رمزنگاری هستند. شما باید نه تنها خود دستگاه ماینر ، بلکه نرم افزار مورد نیاز  خرید ماینر آکبند ، نحوه عملکرد رمزنگاری و نحوه استفاده از آنها در بازار را بیاموزید.
چرا دستگاه مانیر
اکنون اطلاعات زیادی در مورد دستگاه ماینر دارید. سخت افزار ، نرم افزار ، نحوه انتخاب موارد خاص ، چه معیارهایی را باید مورد توجه قرار داد ، خرید ماینر آکبند چه مواردی را نادیده گرفت ، نحوه نصب ماینر و غیره. مطمئن شوید که از این اطلاعات به درستی استفاده می کنید.
در انتخاب تجهیزات مناسب ، اعم از سخت افزاری و نرم افزاری دقت کنید. به جای ارزان قیمت ، در صورت لزوم سرمایه گذاری کنید و کسب و کار خود را ایمن کنید.
بررسی ارز دیجیتال (استخراج ماینر )
اول از همه ، استخراج ارز رمزنگاری شده چیست؟ دارایی های مجازی تولید شده با استفاده از رمزنگاری ، یعنی رمزنگاری ، پول رمزنگاری نامیده می شود ، در حالی که فناوری Blockchain در تولید پول رمزنگاری شده استفاده می شود. یکی دیگر از روشهای تولید ارز رمزنگاری شده که با رمزگذاری روی زنجیره بلوکی تولید می شود ، سیستم استخراج به نام mining است.
خرید ماینر آکبند به کاربرانی که در تولید پول رمزنگاری شده با استخراج شرکت می کنند ، ماینر نیز گفته می شود. تجزیه و تحلیل فرایندهای تأیید ریاضی در بلاک های فناوری بلاک چین با تکنیک های مختلف ، استخراج رمزنگاری نامیده می شود.
چرا خرید ماینر آکبند
از دستگاههای مختلف فنی و سخت افزاری برای ایجاد این فرآیند استخراج کاربر محور استفاده می شود. کاربران معدن با تأیید تراکنش های جدید در بلاک چین به تداوم ارز رمزنگاری شده کمک می کنند. به منظور افزودن بلوک های جدید به سیستم بلاک چین ، خرید ماینر آکبند ماینرها با حل معماهای رمزگذاری به سیستم کمک می کنند. این کمک به سیستم همچنین منجر به پاداش کاربران می شود.
برای ایجاد بلاک چین چه مراحتی را باید طی کنبم
به منظور ایجاد بلاک چین ، برخی اطلاعات جدید نیز باید به سیستم اضافه شوند. برای رمزگذاری داده های اطلاعات موجود در بلوک ، مسائل ریاضی باید حل شوند. کاربری که بلاک جدید را با حل مشکل رمزگذاری می کند ، به دلیل ایمن سازی توزیع اطلاعات از طریق اینترنت ،خرید ماینر آکبند  پول رمزنگاری دریافت می کند. یک کیف پول مجازی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نیاز است.
عملکرد کیف پول مجازی
کاربرانی که کیف پول مجازی دارند می توانند بین کیف پول ها جابجا شوند و این انتقال ها قبل از تایید شدن جمع می شوند. یک بلوک زمانی ایجاد می شود که معاملات جمع آوری شده در مجموعه جمع شوند. این بلوک ها پس از تأیید توسط رایانه های کاربران متصل به شبکه Blockchain در زنجیره گنجانده می شوند و فرآیند تأیید بر اساس استخراج کاربران انجام می شود.
خرید ماینر آکبند با تأیید انتقال توسط کاربران معدن که تراکنش ها را تأیید می کنند ، اطلاعات با ایجاد یک بلوک روی بلوک نوشته می شود. (ممکن است به مقاله ما با عنوان کیف پول رمزنگاری شده چیست؟)
انواع دستکاه های میانر
بنابراین استخراج ارز رمزنگاری شده چگونه انجام می شود؟ انواع مختلفی از استخراج وجود دارد؟ روش های متعددی برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد که یک ارز دیجیتال به نام کشف مجدد پول است. بسیاری از روش ها به طور فعال مورد استفاده قرار می گیرند ، مانند استخراج ASIC ، استخراج GPU ، استخراج CPU ، استخراج ابر.
نحوه استخراج ارز دیجیتال
برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده ، تجهیزات فنی مانند کارت گرافیک ، هارد دیسک ، پردازنده مورد نیاز است. انواع پردازنده خرید ماینر آکبند های CPU ، GPU ، FPGA سخت افزاری هستند که برای استخراج طراحی شده اند.
استخراج CPU بررسی آن
ترجیح دستگاه هایی با سرعت معاملات بالا در تولید پول رمزنگاری شده امکان انجام معاملات را در زمان کوتاه تری می دهد. با رایانه ای با پردازنده بالا ، استخراج CPU برای کاربران بسیار آسان است. چیزی که برای کارکردن این نرم افزار مورد نیاز است ،
استخراج CPU
داشتن مقدار مشخصی پول رمزنگاری شده در کیف پول رمزنگاری مجازی است. در حالی که روش اثبات کار در استخراج بسیاری از ارزها استفاده می شود ،خرید ماینر آکبند  روش اثبات سهام در استخراج CPU استفاده می شود.
استخراج ASIC
در استخراج ASIC ، همچنین به عنوان مدارهای مجتمع خاص کاربرد ، از تجهیزات فنی پیشرفته استفاده می شود. در این روش استخراج بسیار محبوب ،خرید ماینر آکبند  مشکلات ریاضی ادغام شده بر روی بلوک ها در زمان کوتاهتری حل می شود و استخراج ارز رمزنگاری شده انجام می شود.
بیت کوین و لایت کوین که با سرعت محاسبه بالا تولید می شوند ، با روش اثبات کار کار می کنند و استخراج ASIC ظرفیت تولید را برآورده می کند. واحد پردازشگر گرافیکی ،خرید ماینر آکبند  یعنی مهمترین تجهیزات مورد نیاز در استخراج GPU کارت گرافیک است و استخراج با کارت های گرافیک با سرعت پردازش بالا آسان تر است.
استخراج ابری
یکی دیگر از ترجیحات کاربران برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده ، استخراج ابری است. ماینینگ ابری عموماً توسط کاربرانی با تجهیزات فنی و زمان محدود ترجیح داده می شود. کاربرانی که می خواهند ماینینگ ابری را انجام دهند با اجاره قدرت پردازشی ارائه شده برای فروش توسط برخی از شرکت ها ، کمیسیون را با نرخ مشخصی پرداخت می کنند و این شرکت به نمایندگی از کاربران به کاوش رمزنگاری می پردازد.
خرید ماینر آکبند استخراج ابری با قراردادهایی با حداقل مدت ۱۲ ماه تضمین می شود و این روش اغلب در استخراج ارزهای رمزنگاری ترجیح داده می شود.
هزینه ای که ماشین های استخراج بیت کوین در سال 2019 هنگام رمزگشایی هر بلوک بیت کوین به دست آوردند. 878،782.75 TL تعیین شد. در استخراج بیت کوین ، که به آن استخراج بیت کوین گفته می شود ، باید از ماشین های مختلفی برای رمزگشایی رمز ارز بیت کوین استفاده کرد. پاسخ به این سوال که دستگاه بیت کوین چقدر درآمد دارد برای هر دوره متفاوت است زیرا تغییرات دوره ای در ارزش بیت کوین وجود دارد.
ماشین های مورد استفاده در استخراج بیت کوین جزئیات مشخص شده برای ماشین های بیت کوین و عملیات رمزگشایی بیت کوین را می توان به شرح زیر لیست کرد:
  • همانطور که ماشین ها کار می کنند ، BTC پاداش را دریافت می کند.

  • پاداش های BTC به دست آمده بر اساس دوره متفاوت است.

  • از آنجا که ارزش BTC بر اساس دوره یا عوامل مختلف متفاوت است ، نمی توان اطلاعات دقیقی در مورد سود خالص ماشین های بیت کوین بیان کرد.

  • در حالی که ارزش 1 سهم BTC در سال 2010 0.08 دلار بود ، ارزش 1 BTC در سال 2017 به دلیل پیشرفت در بیت کوین به 1474 دلار افزایش یافت.

  • ماشین های بیت کوین در ازای بلاک رمزنگاری شده بیت کوین که خراب می شوند ، پاداش های BTC دریافت می کنند.

  • در حالی که مقدار لیر ترکیه برای ارزش BTC در سال 2019 برای هر بلوک 70،302.62 TL تعیین شده است ، قیمت خالص نمایه شده به دلار آمریکا 12،330.98 USD است.

  • ارزش بیت کوین به دست آمده توسط ماشین های بیت کوین در هر بلوک ۱۲.۵ بیت کوین است.

  • در حالی که ارزش پاداش بیت کوین به ازای هر بلاک بیت کوین در سال 2013 50 بیت کوین بود ، پاداشی که پس از 210 هزار بلاک بیت کوین به نصف کاهش یافت و 25 بیت کوین شد. با کاهش بعدی ، پاداش بیت کوین برای امروز 12.5 BTC تعیین شد.

  • در دوره های بعدی ، تخمین زده می شود که هزینه ای که ماشین های بیت کوین دریافت می کنند زیرا هر 1 بلوک را بشکنند به 6.25 BTC کاهش می یابد.

  • شرایطی که باید برای سود ماشین های بیت کوین در نظر گرفته شود شرایطی که باید در ماشین های بیت کوین در نظر گرفته شود به شرح زیر است:

  • میزان پاداش هایی که در ابتدای استخراج بیت کوین داده می شود توجه ها را به خود جلب می کند.

  • با این حال ، پاداش هر ۲۱۰،۰۰۰ بلاک بیت کوین نصف می شود.

  • هزینه ماشین آلات مورد استفاده در استخراج بیت کوین ؛ برق ، سیستم تعادل حرارتی ، اینترنت ، ژنراتور ، تهویه مطبوع و برنامه های مختلف باید به طور منظم پرداخت شود.

  • خرید ماینر آکبندپاداش های BTC برای تأمین این هزینه ها باید مبادله و به پول نقد تبدیل شود.
با این حال ، ارزش BTC همیشه بالا نیست و ممکن است مردم فکر کنند که می توانند ضرر کنند. خرید ماینر آکبندبه همین دلیل ، آنها ممکن است ترجیح دهند محدودیت های BTC خود را حفظ کنند.
در صورتی که ارزش BTC خراب نشود ، هزینه های دستگاه بیت کوین باید از جیب شخص تامین شود.
خرید ماینر آکبند ماشین های بیت کوین باید دارای چه ویژگی هایی باشندخرید ماینر آکبند ؟ جزئیات ماشین های استخراج بیت کوین و آنچه باید انجام شود به شرح زیر است:
توسعه مداوم فناوری بیت کوین مستلزم هوشیاری و به روز رسانی ماشین ها در هر زمان است.
با افزایش رقبا ، باید از ماشینهای مجهز تری استفاده کرد. خرید ماینر آکبند اگرچه در ابتدا فناوری های GPU و CPU کافی بود ، اما اکنون تغییر فناوری ASIC ضروری شده است.
با توجه به به روزرسانی مداوم طرح و نرم افزار بیت کوین ،خرید ماینر آکبند  امکان کسب سود برای ماینرهای بیت کوین که خود را بهبود نمی دهند ، از بین رفته است.
افزایش رقابت در استخراج بیت کوین باعث می شود بلوک های بیت کوین بیشتری حل و در بازار پراکنده شوند. خرید ماینر آکبند در آینده ، درآمد ماشین های بیت کوین کاهش می یابد و کاهش ارزش BTC مشاهده می شود.
ASIC چیست؟ ASIC Miner چیست؟
ASIC مخفف کلمه “یکپارچه ویژه برنامه کاربردی” است. خرید ماینر آکبند مدارهای مجتمع کاربردی دستگاههایی هستند که به طور خاص برای اهداف خاصی طراحی شده اند.
بررسی دستگاه های ASIC
ASIC که برای استخراج طراحی شده است احتمالاً بسیار بهتر از یک مدار قابل برنامه ریزی استاندارد عمل می کند. این توانایی به این دلیل است که مدار طوری طراحی شده است که فقط کارهای مورد نظر را انجام دهد.
چرا ASIC
ASIC ها عموماً به گونه ای تولید می شوند که انرژی کمتری مصرف می کنند و در اندازه های کوچکتر. خرید ماینر آکبند بزرگترین عیب این است که آنها برای کاربران بسیار گران هستند.
رایانه های شخصی برای طراحی برای استخراج ارزهای رمزنگاری شده مناسب نیستند. با توجه به ساختار آن ، دشواری زمان استخراج ارزهای رمزنگاری شده روز به روز دشوارتر می شود. اگرچه معدنچیان با استفاده از تجهیزات رایانه ای استاندارد انرژی زیادی مصرف می کنند ، خرید ماینر آکبنداما قادر به کار با ماشین آلات در دست خود نیستند.
مراحل استخراج در دستگاه ASIC
در این مرحله ، ASIC هایی که مخصوص استخراج استخراج می شوند وارد عمل می شوند. ASIC هایی که برای اهداف معدنی طراحی شده اند نه تنها با مصرف انرژی بسیار اندک در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند ، بلکه فرآیند را نیز آسانتر می کنند.
خرید و فروش و انتقال تراکنش ارز دیجیتال
خرید ، فروش و انتقال تراکنش ها در سوابق بلاک چین که بیت کوین به آن متصل است ثبت می شود. سپس انتظار می رود معاملات مورد تأیید اعضا قرار گیرد. خرید ماینر آکبند پس از تأیید ، مبلغ مربوطه از کیف پول شما کسر شده و به طرف مقابل اضافه می شود.
برررسی تراکنش در دستگاه ASIC
این تراکنش های انتقال توسط بلاک چین توسط ماینرها پردازش می شود. رکوردهای بلاک چین ، که در آن تمام معاملات بیت کوین انجام شده و قرار است ثبت شوند ، داده هایی هستند که برای هر کسی قابل مشاهده است. ماینر مقدار مشخصی بیت کوین به عنوان پاداش برای تکمیل بلاک در پایان این معامله به دست می آورد. ASIC چیست؟ ASIC Miner چیست؟ ASIC در معدن؟


منبع : وارد کننده دستگاه های ماینر
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان