انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري مرکز ملبورن منحصربه‌فردی را

دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري مرکز ملبورن منحصربه‌فردی را

#1
پاسخ الهام‌گرفته بوکان، دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري مرکز ملبورن منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کند که با اتصال پنج فضای خرده‌فروشی عمده شهر از طریق پل‌های عابر پیاده و تونل‌ها، شبکه معروف مسیرهای شهر را تکمیل می‌کند.
هر ظرافت و ظرافت زیبایی شناختی به کیفیت مقصد این مرکز کمک می کند.دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري این مرکز یک فضای عمودی هفت سطحی است که به طور یکپارچه نماهای میراث موجود را با ساختمان های جدید و ویژگی های لعاب گسترده ادغام می کند.
کاربران در هسته اصلی طراحی قرار دارند. اصول خرده‌فروشی برای ردپای ساختمان اعمال می‌شود و ورودی‌های تعریف‌شده و قرار دارند تا مسیر موجود گردش عابر پیاده را دنبال کنند.دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري موفقیت طرح به لطف اجرای یک "پیست مسابقه" خرده فروشی سنتی در ابعاد غیر سنتی است که عمق مورد نیاز اجاره ها و الزامات برند بین المللی را در نظر می گیرد و در عین حال تنوع برندهای موجود را تامین می کند. خطوط دید واضح مردم را به همه سطوح می کشاند که با در نظر گرفتن اتصالات پل موجود و افزودن اتصالات جدید به مراکز و فروشگاه های مجاور امکان پذیر می شود.
نتیجه تعادل خوبی بین ناوبری مناسب عابر پیاده و مقیاس دراماتیک ایجاد می کند. فضای حجیم و سبک، احساس بسته بودن و فشردگی اغلب مربوط به مراکز داخلی را از بین می برد.دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري مراکز خرید بزرگ و پر از سالن‌های معاصر هستند که با مادیات غنی، پرداخت‌های باکیفیت و جزئیات منحصربه‌فرد لبه‌های خالی برجسته شده‌اند.این پروژه در تقاطع خیابان پینگشان و جاده ورزشی، منطقه جدید پینگشان، شنژن واقع شده است. این یک مجموعه با کاربری ترکیبی شهری است که شامل ساختمان‌های اداری با استاندارد بالا، یک هتل پنج ستاره، یک هتل بوتیک، منطقه تجاری، امکانات فرهنگی و یک ایستگاه اتوبوس است. مرکز فرهنگی واقع در مرکز ساختمان های تریبون به دلیل شکل غیر متعارف و متریال نما خاص خود به جاذبه ای چشم نواز تبدیل خواهد شد.
طراحی RMJM بر دو مفهوم در کنار هم «باز بودن» و «محفظه» تمرکز دارد.
فضاهای باز پشت به ساختمان ها را به مردم عزیز خوش آمدید به آنها. RMJM از طریق مفهوم "چشم های پینگشان" یک ویژگی بصری منحصر به فرد را در پروژه ایجاد کرد. تزیینات به شکل چشم حک شده در قسمت بالایی و میانی برج اصلی 300 متری، بصری غیرعادی ایجاد می کند و در عین حال به نظر می رسد که نما را عقب می کشد تا ساختمان داخل آن نمایان شود.دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري اشاره دیگری به سمت موضوع "باز بودن".
"محفظه" با قرار دادن فضاهای باز و بیرونی چندین طبقه بالاتر از سطح خیابان، ایجاد حس ایمنی و محافظت از دنیای شلوغ خارج از مجموعه به دست می آید.
فضاهای خرده فروشی در حال تبدیل شدن به مجتمع های سبک زندگی هستند که الهام بخش، متنوع و غوطه ور هستند تا بازدیدکنندگان را با تجربه ای منسجم برای برآوردن سبک زندگی و نیازهای اجتماعی مختلف احاطه کنند. پیاده‌روی بهشت شیچن چنگدو در چین، طراحی شده توسط LWK + PARTNERS، تعامل اجتماعی و زندگی اجتماعی را با شفافیت و دسترسی بالا تشویق می‌کند تا مردم، محله‌ها و طبیعت آنها را گرد هم آورد. این پروژه آزمایشی نسل سوم برند Paradise Walk است که معیار جدیدی را برای پروژه های آینده
Xichen Paradise Walk جزء خرده‌فروشی یک مجتمع یکپارچه در قلب غرب چنگدو است که توسط یک برج اداری و یک برج آپارتمان سرویس‌دهی شده نیز توسط LWK + PARTNERS طراحی شده و در مجاورت بخش مسکونی رزرو شده است.دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري فرم معماری دارای اثر متقابل اشکال هندسی است که نمای نمادینی مانند فانوس دریایی را ایجاد می کند. خطاب به یک تقاطع ترافیکی مهم در جنوب غربی، ارتفاع مربوطه دارای یک ویترین مغازه در مقیاس شهری است که برای تأسیسات دائمی در حال تغییر و مقیاس بزرگ و محتویات فصلی طراحی شده است.
دسترسی و شفافیت زیربنای مفهوم معماری است. مفهوم چند طبقه همکف اجازه ورود از سطوح مختلف را می دهد، نقاط مختلف را برای جذب بازدیدکنندگان و دسترسی بالاتر به ویژه به سطوح بالاتر، و همچنین محو کردن مرزهای بین مرکز خرید و محله اطراف. اکثر طبقات خرده فروشی از ورودی اصلی برای حداکثر دید قابل مشاهده هستند. گردش به هم پیوسته کاربران را با انعطاف پذیری فراوان قادر می سازد تا تجربه بازدید خود را شخصی سازی کنند.
"تجربه" یک کالای معاصر است،دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري در حالی که الهام گرفتن و ارتباط با افراد دیگر و فضای سبز ارزش تجربه را افزایش می دهد. در Xichen Paradise Walk، یک میدان روباز روی پشت بام، امکان تعاملات اجتماعی، رویدادهای عمومی یا صرفاً مکانی برای استراحت را فراهم می‌کند، با تراس‌های روباز قابل دسترسی از مناطق مختلف خرده‌فروشی، که نه تنها فضاهای بیرونی-داخلی را به هم متصل می‌کند، بلکه سطوح مختلف را از سطح زمین به هم متصل می‌کند.
عناصر طبیعت در سراسر مرکز خرید پخش می شوند تا حس طراوت و آرامش را ایجاد کنند. علاوه بر استفاده گسترده از فضای سبز - از گیاهان گلدانی گرفته تا چمنزارهای بزرگ - این آتریوم بزرگ به طور برجسته دارای نصب غلاف های گل بزرگ است که موضوع گل را برجسته می کند، با نور طبیعی فراوان که از نمای شیشه ای به یک باغ زمستانی دلپذیر برای محله جاری می شود.دياگرام ارتباطي مجتمع تجاري این مرکز خرید با سه دهلیز سرپوشیده، فضاهای متعددی را برای رویدادها، نمایشگاه ها، آثار هنری در مقیاس بزرگ یا ویترین های تجاری ارائه می دهد.
امکانات مختلفی برای ارائه تجربه خرید و سرگرمی جامع برای خانواده ها طراحی شده است، از جمله منطقه کودکان با امکانات آموزشی، رستوران های مناسب برای خانواده و اتاق پرستاری.
مجتمع‌های سبک زندگی کاملاً یکپارچه با ایجاد امکان رشد و همزیستی ارزش‌های متنوع، محله‌ها را تغییر می‌دهند. Xichen Paradise Walk طراحی کاربر محور را در پاسخ به تغییر ارزش ها، اولویت ها و شیوه زندگی در طول زمان به نمایش می گذارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان