انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دياگرام حبابي هتل با نگاهی جدید

دياگرام حبابي هتل با نگاهی جدید

#1
 دياگرام حبابي هتل یک اقامتگاه جدید در بلوک خانگی Gibbston Valley Wine شامل 34 ویلا، اسپا، سالن بدنسازی و یک ساختمان لژ مرکزی.
قصد؛ برای ایجاد فضاهایی که این حس را القا کند که ساختمان ها همیشه آنجا بوده اند. شراب‌سازی دره گیبستون، تاکستان‌های تک تاکستانی تولید می‌کند که نشان‌دهنده واقعی تکنیک‌ها و زمان شراب‌سازی سنتی تروآر است، دياگرام حبابي هتل و طراحی ما این جنبه‌ها را در تمام فضاها حمل می‌کند.
هتل و اقامتگاه های ماندارین شرقی در دوحه، طراحی شده توسط John McAslan + Partners، با طراحی داخلی توسط David Collins Studio و Jouin Manku، اولین هتلی است که در Msheireb Downtown دوحه افتتاح شده است.
آدرس هتل میدان البراها - بزرگترین میدان سرپوشیده در فضای باز خاورمیانه است و دارای 123 اتاق مهمان، 35 سوئیت و 91 اقامتگاه آپارتمانی است.
برخورد انبوه و ارتفاعی هتل و اقامتگاه ها با دقت در سلسله مراتب، دياگرام حبابي هتل مقیاس و ویژگی خیابان ها، خطوط، میدان ها و حیاط های تاریخی اطراف سایت ادغام شده است.
رویکرد طراحی هتل ماندارین اورینتال در این ایده اصلی گنجانده شده است که معماری قرن بیست و یکمی مجموعه ساختمان ها با ارجاعات کلیدی از گذشته و اشکال سنتی و جزئیات ساختمان های قطری غنی شده است. دياگرام حبابي هتل این سنگ‌های محک مهم با دقت تفسیر شده‌اند تا زبان معماری جدیدی را تعریف کنند که بدون رها کردن گذشته، جسورانه به آینده نگاه می‌کند.
ستون‌ها، یکی از ویژگی‌های سنتی معماری قطر، آستانه‌هایی را بین خیابان‌ها و ساختمان‌ها تشکیل می‌دهند که حس آرامی از نظم معماری، چشم‌انداز بصری بالاتر و سایه‌ای بسیار مورد نیاز برای عابران پیاده را ارائه می‌دهند. دياگرام حبابي هتل ستون هتل همچنین بر ماهیت حکاکی شده فرم های ساختمان تأکید می کند. بخش های پایه برای ایجاد بافت سطحی مخطط با دست تراشیده شده اند و بخش های بالایی صاف با جزئیات مفصل بسیار تصفیه شده هستند.
از نظر رویکرد معماری غریزی، نماهای ساختمان به عنوان فرم های جامد در نظر گرفته می شوند، که در آن روزنه ها و فرورفتگی ها بریده می شوند تا جرم، عمق و ویژگی مصالح را آشکار کنند. نما از سنگ آهک با رنگ گرم ساخته شده است که گوشه های توپر در سطح پایینی، و درزهای میله ای به نمایان و گوشه ها در سطوح بالایی دارد. این تضادها بر ماهیت حکاکی شده و استحکام نماها تأکید می کند که با جزئیات بسیار دستکاری شده برجسته شده است. و این، همراه با اتصالات پر از سنگ، یکنواختی از سطح و جزئیات ایجاد می کند که نمایانگر سنتی معماری قطری را به یاد می آورد.
میدان البراها به عنوان یک "اتاق شهری" در نظر گرفته شده است که توسط دو نشانگر مدنی قوی از نظر معماری لنگر انداخته شده است: هتل ماندارین اورینتال در غرب و تالار فرهنگی (همچنین توسط JMP طراحی شده است) در شرق. دياگرام حبابي هتل این هتل به خلیج غربی، سوق واصف، ال کورنیش و موزه‌های مشایرب برنده جایزه نزدیک است. فرم معماری و کیفیت فضایی Al Baraha مظهر اخلاق طرح اصلی است: ایجاد ساختمان‌ها و فضای شهری برجسته در یک توسعه پایدار که منعکس‌کننده تلفیقی هیجان‌انگیز و منسجم از سنت شهری و مدرنیته است. «جان مک‌آسلان + شرکا به خوبی به دیدگاه املاک Msheireb برای تقویت و جوان‌سازی مرکز شهر دوحه، ادغام اصول پایدار با فرهنگ و هویت قطری برای ایجاد ساختمان‌هایی که ریشه در سنت دارند، اما با اطمینان معاصر پاسخ داده‌اند.»
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان