انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کفش‌های طبی چه ویژگی‌هایی دارند

کفش‌های طبی چه ویژگی‌هایی دارند

#1
اگر با مشکلات و بیماری های پا درگیر هستید، احتمالا توصیه استفاده از کفش‌های طبی و یا صندل طبی را به شما توصیه کرده است. کفش طبی به دلیل ساختار خاصی که دارد از درد های ناحیه پا جلوگیری کرده و بسیاری از آن ها را برطرف می‌کند. همانطور که در تمام صنعت ها محصولات تقلبی و غیراستاندارد در بازار مشاهده می‌شود، این دسته از کفش ها نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

[عکس: png-transparent-heel-foot-orthopedic-sho...e_m41c.png]
به همین جهت همواره به خاطر بسپارید که در انتخاب کفش طبی و یا انتخاب صندل طبی دقت کنید. یک سری نکات در کفش‌های‌طبی استاندارد باید رعایت شوند و بهتر است قبل از خرید این گونه از کفش ها این نکات را بررسی نمایید. 
اول از همه بخاطر بسپارید که یک کفش مخصوص باید کاملا مناسب با نوع و سایز پا شما باشد. از جمله مواردی که در انتخاب حائز اهمیت است این است که ابعاد کفش باید به گونه ای باشد که فضای کافی را برای انگشتان پا مهیا کرده باشد و فشاری به آن ها وارد نشود. 
پاشنه های کفش از جمله موارد مهم دیگر است. کفش هایی که به طور کلی پاشنه ندارند میتوانند موجب آسیب به کمر شوند و از این رو کفش هایی که پاشنه های بیش از اندازه بلند دارند نیز میتوانند موجب آسیب شوند. مناسبترین سایز پاشنه برای کفش‌های طبی زنانه ، پاشنه های بین 2.5 تا 5 سانتیمتر هستند. 
حتما به خاطر بسپارید که در هنگام خرید چند قدم با کفش ها حرکت کنید تا از راتی با آن ها اطمینان حاصل کنید. 
یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت شود این است که شما همواره باید افزون برطول کفش، پهنا یا همان عرض کفش را نیز در نظر داشته باشید. همواره توصیه میشود که حتی اگر به سایز پای خود مطمئن هستید، قبل از خرید مجددا کفش مورد نظر را امتحان کنید تا از راحتی استفاده از آن اطمینان کامل حاصل نمایید. 
[عکس: emilia-sandal-taupe-099146464_kv5l.jpg]
و در نهایت کفی کفش را قبل از خرید بررسی کنید که در صورت حرکت بر روی سطوح سخت کفی استحکام لازم را داشته باشد و از آسیب به بخش پایینی پا جلوگیری به عمل آورد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان