انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با خرید تتر بدون احراز هویت

آشنایی با خرید تتر بدون احراز هویت

#1
خرید تتر بدون احراز هویت

اگر به تازگی وارد حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده اید پس می دانید که خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر نیست. زیرا تا زمانی که هویت شما به عنوان خریدار مشخص نباشد امکان پولشویی و دیگر سوءاستفاده های مالی برای کاربران فراهم می شود. پس لازم است که قبل از خرید ارزهای دیجیتال، احراز هویت خود را انجام دهید. احراز هویت به سادگی و با ارسال عکس و مدارک شما امکان پذیر می باشد. در برخی از موارد و در مبالغ بالا لازم است که ویدئویی کوتاه از خود برای مسئول احراز هویت بفرستید. سایت های صرافی یا افرادی هستند که مدعی هستند می توانند بدون احراز هویت برای شما خرید و فروش انجام دهند. تحت هیچ شرایطی به این افراد اعتماد نکنید زیرا هیچ راهی برای پیگیری و بازگشت سرمایه از دست رفته تان وجود نخواهد داشت.
بهترین صرافی برای خرید تتر
ارز دیجیتال تتر که دارای ثبات قیمت بسیار خوبی است و همچنین پشتوانه آن دلار آمریکا می باشد، بنابراین خرید و فروش تتر می تواند گزینه مناسبی باشد. قیمت تتر برابر با یک دلار آمریکا می باشد و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای حفظ ارزش سرمایه ای می باشد که به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شده است. شما می توانید خرید و فروش تتر را در صرافی های معتبر ارز دیجیتال انجام دهید.
داشتن ثبات در قیمت تتر در حالت ایده آل نیز امکان پذیر می باشد و در صورتی که بخواهید آن را تبدیل به دلار کنید و یا حتی آن را تبدیل به اسکناس کنید، باید حتما حداقل کارمزدی را برای نقل و انتقال پرداخت کنید. همچنین علاوه بر کارمزدی که در نظر گرفته می شود امکان دارد که با توجه به هجوم بیش از حد کاربران برای تبدیل تتر به دلار و یا برعکس، قیمت این ارز دیجیتال بیشتر از یک دلار شود. با این وجود صرافی هایی نیز هستند که کار تبادل تتر با تتر را نیز انجام می دهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان