انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یک پاکت 100٪ پلی کربنات قابل بازیافت برای یک ساختمان روشن و پایدار

یک پاکت 100٪ پلی کربنات قابل بازیافت برای یک ساختمان روشن و پایدار

#1
حفاظت از آب و هوا و منابع از مهمترین مسائل مربوط به جهان آینده ما هستند. این یک موضوع منحصر به فرد نیست ، بلکه یک مسئله پیچیده است که بر همه بخش های بشری از جمله تحرک ، معماری ، زندگی پایدار و یادگیری تأثیر می گذارد. یک تصور اشتباه رایج وجود دارد که مصالح ساختمانی - مانند صفحات شفاف پلی کربنات - نمی توانند پایدار باشند. برگفته از وبسایت معمارانه مکتب دیتا پلاستیک به عنوان یک ماده چنین تأثیر عظیمی بر جهان دارد و توجه منفی را به خود جلب کرده است که باعث می شود از کلی گویی که پلاستیک اساساً "بد" است ، جدا نشویم. شرکت هایی مانند رودکابه عنوان مثال ، در فضای تولید پلاستیک ، مصالح ساختمانی شفافی را مهندسی کرده اند که می توانند سالها به عنوان یک مصالح ساختمانی دوام بیاورند و لازم نیست به سرعت دور ریخته شوند. به عنوان تولید کننده پانل های پلی کربنات ، رودکا همیشه به آینده پایداری چشم دوخته است.
معماران Heiler Geiger یک مهد کودک جدید در Memmingen می سازند
معماران یورگ هیلر و پیتر گیگر موفقیت های بزرگی را با پروژه مهدکودک خود به نام کارولین گلدوفر در Memmingen آلمان جشن می گیرند . آنها در حال حاضر برای جوایز نامزد شده اند و برای سخنرانی و سخنرانی برای توضیح مفهوم پیچیده و جامع که چارچوب مهدکودک تازه ساخته شده است ، انتخاب شده اند. کارولین گلدوفر نمونه بارز ساخت و بازسازی ساختمانهای موجود است. تقریباً 80 درصد مصالح موجود در محل موجود در ساختمان جدید گنجانده شده است تا به ساختمانی مدرن ، جادار و پایدار از نظر زیست محیطی دست یابید.
یک مفهوم پیچیده ساختمان منجر به موفقیت بزرگی می شود
سه قسمت از ساختمان نمایان شد: استخر قدیمی ، ساختمان مسکونی و گاراژ. این عناصر متعاقباً با یک پاکت شفاف جدید ساخته شده از صفحات پلی کربنات رودکا پیچیده شدند. این امر باعث شد تا ساختمان با توجه به استانداردهای پایداری فعلی بازسازی و ارتقاء یابد. با وجود روشهای معمول ساخت ، پوشش ساختمان عایق بندی شده تنها گزینه برای حفظ گرمای داخلی نیست. اجازه دادن به خورشید و تابش آن به داخل ساختمان یک روش جایگزین است که در ساخت مهد کودک انتخاب شده است. به عنوان نقطه شروع برای مفهوم ساختمان ، بنیاد Alois Goldhofer روش آموزشی رجیو را انتخاب کرد-یک رویکرد آموزشی که یک برنامه درسی دانش آموز محور و سازنده با خودآموزی با استفاده از یادگیری خودآموز و تجربی در محیط های رابطه محور است.
مواد داخل تصفیه نشده باقی می ماند و همانطور که یافت می شود ، اجازه می دهد تا ساختمان با مواد قابل مشاهده در حالت خام تکمیل شود. پوشش ساختمان که از 100٪ پلی کربنات قابل بازیافت ساخته شده است ، ساختار فولادی خام نیز با ایده های پایداری و استفاده مجدد سازگار مطابقت دارد.

برای پوشش ساختمان ، از صفحات پلی کربنات Rodeca در کریستال و عقیق استفاده شد. صفحات کریستال و عقیق دارای سطوح مختلف انتقال هستند ، که منجر به بروز نورهای مختلف در داخل ساختمان و در نتیجه روشنایی متنوع می شود. پنجره ها و درهای شیشه ای از کف تا سقف که در نمای ساختمان تعبیه شده اند ، نمایی وسیع از طبیعت اطراف ایجاد می کنند. این مصالح از بیرون به ساختمان تأثیر قوی معماری می بخشد و بر زیبایی محیط ساختمان در داخل تأکید می کند.
این روکش فضای اضافی پر از نور را فراهم می کند در حالی که به Rodeca اجازه می دهد ساختمان را بدون استفاده از عایق یا سایر عناصر نگهدارنده گرما بازسازی کند تا از نظر مصرف انرژی کارآمد باشد. در عوض ، پاکت اجازه می دهد تا تاریخچه ساختار از قبل موجود قابل مشاهده شود. شبیه سازی ساختمان سه بعدی نشان داده است که ساختمان ارتقا یافته در حال حاضر به 2050 هدف آب و هوایی دست یافته است ، با تولید کمتر از 5 کیلوگرم کربن در هر متر مربع در سال.ش
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان