انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هوشمند سازی خانه در تهران

هوشمند سازی خانه در تهران

#1
شما ساکن هر شهری که باشید می توانید به راحتی خانه خود را هوشمند کنید در اینجا قرار است درباره هوشمند سازی ساختمان در شهر تهران صحبت کنیم  .
بسیاری از لوازم یا سیستم ها را می توان با استفاده از برنامه ای در دستگاه هوشمند کنترل کرد که از طریق بلوتوث یا wi-fi متصل شده است. با این حال ، ممکن است بخواهید مزایای استفاده از هاب هوشمند را در نظر بگیرید ، که به شما امکان می دهد محصولات هوشمند خود را با یکدیگر هماهنگ کنید تا با یکدیگر صحبت کنند و عملکردها یا "کارهای معمول" را انجام دهند ، مانند روشن کردن کتری در یک زمان مشخص. برخی از کنترلرهای خانه هوشمند مانند Google Home به فرمان های صوتی پاسخ می دهند.
چراغ های هوشمند خود را روشن کنید
مقاوم سازی یا نصب آسان در ساختمان های جدید ، افزودن روشنایی LED هوشمند می تواند به سادگی تعویض لامپ باشد. می توان آن را از راه دور از طریق یک برنامه اداره کرد ، بنابراین می توانید ، برای مثال ، آن را روشن و خاموش کنید تا احساس کنید فردی در خانه است. بعلاوه ، می توانید از تلفن خود برای بررسی گزارش های انرژی زنده استفاده کنید تا به شما در نظارت بر مصرف خود کمک کند.
تجهیزات و دستگاه های باغ
فناوری خانه هوشمند نیز در فضای باز در حال گسترش است. می توان از دستگاه ها برای کنترل روشنایی باغ و مسیر برای دستیابی به جلوه های مختلف استفاده کرد ، که می تواند کاربردی و همچنین یک سرگرمی باشد.محصولاتی مانند تایمر هوشمند Holman به شما این امکان را می دهد که آبیاری را از تلفن هوشمند خود برنامه ریزی و کنترل کنید ، در حالی که علاقه مندان به آب و هوا به راحتی می توانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را با ابزارهایی مانند ایستگاه هواشناسی دیجیتال Holman iWeather جمع آوری کنند ، که اطلاعات شامل سرعت باد ، بارندگی و رطوبت ناشی از ایستگاه نصب شده در خارج می باشد ، و آن را به صورت بی سیم به پد داخل خانه شما منتقل می کند.
قفل های درب
جدیدترین فناوری امنیتی هوشمند می تواند کنترل درب ورودی خود را به شما بدهد. قفل های مجهز به بلوتوث برای سهولت استفاده ، قفل را با تلفن شما کنترل می کنند.کریستوفر لانگ ، مدیر توسعه کسب و کار در Digital Door Locks می گوید: "شما می توانید حداکثر هشت دستگاه هوشمند و برچسب های کلیدی RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) را ثبت کرده و از ورود و خروج افراد مطلع شوید."برخی از قفل ها همچنین دسترسی بیومتریک را از طریق تشخیص اثر انگشت امکان پذیر می کنند. یکی دیگر از ابزارهای نوآورانه زنگ در ویدئو است که به شما امکان می دهد ورودی خود را مشاهده کرده و از طریق تلفن هوشمند یا تبلت به درب ورودی پاسخ دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان