انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اتاق فرار: تجربه ی لذت و ترس

اتاق فرار: تجربه ی لذت و ترس

#1
اتاق فرار می تواند تجربه لذت بخشی باشد که همراه با ترس می توانید ترشح اندرنالین خالص را تجربه کنید. شاید تاکنون اسم اتاق فرار را تنها در فیلم ها شنیده باشید ولی جالب است بدانید این بازی سراسر هیجان در شهر هایی چون تهران و شیراز هم اکنون در مکان هایی بسیار پیشرفته برگزار می شود. اگر میخواهید در مورد اسکیپ روم تهران و بازی های مختلفی که در این مکان ها برگزار می شود، اطلاعاتی را بدست بیاروید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
قاتل سریالی
مجموعه فیلم های ارّه به خوبی ترس از قرار گرفتن در یک مکان با یک قاتل روانی را به بیننده القا کردند. شما می توانید این ترس را با قرار گرفتن در اتاق قاتل سریالی تجربه کنید. این شکنجه گر هیچ رحمی ندارد و شما و گروه تان ناآگاهانه وارد این بازی می شوید اگر از قوانین و مقررات این بازی تبعیت کنید و تمام معما را حل کنید زنده از این اتاق خارج می شود.
بازی مردگان متحرک: اتاق فرار خاص
سریال مردگان متحرک طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا و ایران عزیزمان دارد. شاید عجیب به نظر برسد ولی همه ما دوست داریم در یک دنیایی آخرالزمانی قرار بگیریم و برای بقا تلاش کنیم. شاید تا چنین شرایطی را تجربه نکنیم سختی آن زمان را درک نخواهد کرد. اتاق فرار مردگان متحرک می تواند چنین حسی را به شما القا کند. شما در یک اتاق قرار دارید و یک ساعت زمان دارید تا قبل از وارد شدن زامبی ها به داخل آن خانه راه خروج را پیدا کنید تا توسط این موجودات عجیب کشته نشوید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان