انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راه های افزایش سرمای کولر گازی

راه های افزایش سرمای کولر گازی

#1
[عکس: Air-conditioner-blowing-cold-air-600x400.jpeg]
استراحت و نشستن در زیر باد خنک کولر گازی قطعا یکی از بهترین و لذت بخش ترین کار هایی است که در روز های گرم و داغ تابستانی انجام می دهید. قطعا اگر میزان سرمای دستگاهتان در چنین روز هایی کم باشد از شدت گرما کلافه و اذیت خواهید شد. به همین دلیل قصد داریم امروز در این مقاله برایتان راهکار هایی را در رابطه با زیاد کردن سرمای کولر گازی اجنرال بیان کنیم تا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید و بتوانید بدون کمک دیگران میزان سرمای کولر گازیتان را تنظیم کنید. پس تا انتها همراه نمایندگی  باشید و مطالب را موشکافانه مطالعه نمایید.برای افزایش سرمای کولر گازی چه کار هایی انجام دهیم؟1- از تنظیمات روی ریموت کنترل استفاده نمایید: اگر قصد افزایش سرمای کولر گازیتان را دارید حتما تنظیمات دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که دستگاه در حالت کول قرار گرفته است. در صورتی که درجه کولر گازی را بین 18 تا 22 بگذارید، دمای خنک تری را ایجاد خواهید کرد.
2- سوراخ های پنل فیلتر را چک کنید: برای خنک تر کردن دمای کولر گازی بهتر است هر چند وقت یکبار و به طور منظم فیلتر دستگاه را چک کنید. در صورتی که سوراخ های آن مسدود شده بود در اسرع وقت مشکل را برطرف نمایید در غیر این صورت با انسداد مسیر خروجی باد کولر گازی، جریان هوا کندتر و گرم تر خواهد شد.
3- گاز کولر گازی را شارژ کنید: ممکن است گاهی اوقات متوجه شوید که کولر گازیتان به اندازه کافی محیط اطراف را خنک نمی کند و عملکرد آن نسبت به گذشته ضعیف تر شده است. در اینجور مواقع حتما میزان گاز دستگاه را بررسی نمایید و در صورت نیاز شارژ گاز را انجام دهید. کم بودن و کاهش گاز کولر گازی در  تاثیر بسیار زیادی می گذارد.چه عوامل محیطی نقش مهمی در سرمای کولر گازی دارند؟1- یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در سرمای کولر گازی می گذارد، دمای محیط است. شما باید همواره سعی کنید تا با بستن درز پنجره ها و مسدود کردن راه های ورود هوای گرم، دمای فضای داخل خانه را خنک تر نگه دارید. همچنین اگر از رنگ روشن برای پرده های خود استفاده نمایید میزان کمتری از نور و گرمای خورشید جذب خواهد شد.
2- در فصل تابستان همیشه پرده ها را بسته نگه دارید تا هوای گرم کمتری وارد خانه شما شود.
3- توصیه می کنیم هنگام آشپزی از هود استفاده کنید تا از تجمع و پخش هوای گرم در محیط خانه جلوگیری شود.
4- تابش مستقیم نور خورشید به کولر گازی و فن آن باعث تولید هوای گرم تر می شود، در نتیجه بهتر است محل نصب دستگاه دارای سایه بان باشد.
5- هیچ وقت چند وسیله ی برقی را به صورت همزمان روشن نکنید زیرا این کار باعث افزایش میزان گرما در محیط خانه خواهد شد. همیشه لامپ های اضافی را خاموش کنید تا هم در مصرف برق صرفه جویی شود و هم گرمای کمتری تولید شود.
6- فن کولر گازی را همیشه در قسمت شمالی ساختمان نصب کنید زیرا تابش نور خورشید کمتر خواهد بود و همانطور که در پاراگراف های بالا بیان کردیم با خنک بودن قسمت خارجی دستگاه، میزان سرما افزایش خواهد یافت.
7- همیشه ظرفیت کولر گازیتان را با توجه به فضای خودتان انتخاب نمایید. به طور مثال اگر در طبقه آخر ساختمانی زندگی می کنید قطعا علاوه بر دیوارها، نور خورشید از سقف هم به داخل خانه شما نفوذ می کند. در نتیجه باید توان دستگاه هم بیشتر باشد.
امروز در این مقاله راهکار هایی را در رابطه با زیاد کردن سرمای کولر گازی اجنرال بیان کردیم و امیدواریم با خواندن مطالب، اطلاعات مورد نیاز را بدست آورده باشید. از امروز به بعد می توانید با رعایت نکاتی که نام بردیم در روز های گرم، میزان سرمای دستگاه را افزایش دهید و برای همیشه از مشکل کاهش برودت در تابستان خلاص شوید.
منبع https://generalelectricrepairco.com/ogen...it-repair/



https://generalelectricrepairco.com/incr...oner-cold/
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان