انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یخچال دو قلوی اصل سامسونگ و تشخیص آن از نسخه های تقلبی

یخچال دو قلوی اصل سامسونگ و تشخیص آن از نسخه های تقلبی

#1

[عکس: samsung-asl.jpg]

برندی مانند سامسونگ همیشه یکی از محبوب ترین برند های لوازم خانگی در کشور ما بوده و هست به همین دلیل طرفداران زیادی هم دارد که باعث موفقیت این برند در جذب مشتری شده است. شرکت سامسونگ درمورد تمامی لوازم خانگی حرفی برای گفتن دارد اما در مورد یخچال خیلی بیشتر از سایر رقبا توانسته است پیروز میدان باشد. از آنجا که همیشه افرادی سود طلب هستند که لوازم خانگی تقلبی و از برندهای بی کیفیت که فقط از لحاظ ظاهری کمی شبیه به محصولات سامسونگ هستند را وارد کشور می کنند و از طریق برچسب و لیبل زدن به جای برند سامسونگ به مردم می فروشند، در این مطلب قصد داریم در مورد  صحبت کنیم تا قبل از برخورد با این افراد کلاهبردار شما با ذهن هوشیار و آگاه اقدام به خرید نمایید. پس خواندن این مقاله به شدت توصیه می شود.
یخچال تقلبی چیست؟
منظور ما از یخچال تقلبی این است که دلالان و سودجویان یخچال های دو قلوی تولید داخل و ایرانی مثل آنتیک، هیمالیا، الکترو استیل، امرسان و … لیبل گذاری می کنند و از برچسب برندهای معروف و معتبری مانند سامسونگ استفاده می کنند. اما قیمت این یخچال ها بسیار بیشتر از از یخچال های ایرانی و کمی قیمت پایین تر از برند اصلی سامسونگ می باشد تا به این صورت عوام فریبی نمایند. پس اگر شما بتوانید یخچال اصلی و تقلبی سامسونگ را از هم تشخیص دهید هیچ گاه برای یک برچسب کاغذی میلیون ها تومان پول دور نمی ریزید.
نحوه تشخیص یخچال اصل دو قلوی سامسونگ از تقلبی
بهتر است از اول اینطور بگوییم که شما قصد خرید یک یخچال دوقلوی اصل سامسونگ را دارید و در ابتدا از فروشنده باید نام کامل مدل آن را بپرسید و توجه داشته باشید که در نوع اصل یخچال دو قلوی سامسونگ قسمت یخچال و قسمت فریزر دو مدل متفاوت دارند و فروشنده باید نام این مدل ها را به شما بگوید. پس از آن از فروشنده بخواهید که تصاویر یخچال دوقلو را به همراه قفسه های داخل یخچال برای شما بفرستد.

بعد از این مرحله شما باید اسم کامل مدل یخچال و همچنین اسم کامل مدل فریزر را به صورت جدا جدا در گوگل سرچ کنید و اگر این مدل ها در  موجود نباشد پس قطع به یقیق این یخچال تقلبی می باشد. ولی اگر در سایت رسمی برند سامسونگ موجود بود باید تصاویر موجود در سایت را با عکسهایی که فروشنده برایتان فرستاده مقایسه نمایید تا هم قفسه بندی، هم ابعاد و هم بیرون یخچال کاملاً شبیه به هم باشند.

برای مثال شما قصد دارید یخچال فریزر دو قلوی سامسونگ مدل RR39 و یا RZ32 را خریداری نمایید.
مشاهده و آموزش تصویری مراحل تشخیص نسخه اصل و تقلبی
در ادامه شما درخواست تصاویر یخچال را با مدلی که ذکر کردیم از فروشنده دارید و فروشنده عکس های زیر را برای شما ارسال می کند:

  • [عکس: tasvir-asl-yakhchal-1.jpg]

  • [عکس: tasvire-asli-yakhchal-samsung.jpg]

  • [عکس: tasvir-yakhchal-asl.png]

تصاویر ارسال شده یخچال از سمت فروشنده

بعد از این باید نام کامل مدل یخچال را به صورت انگلیسی و مستقیم طبق عکس زیر در گوگل جستجو نمایید:

[عکس: google-yakhchal.jpg]

میبینیم که پیشنهاد اول گوگل به ما سایت رسمی سامسونگ می باشد. روی لینک اول کلیلک کنید و وارد سایت شوید.

[عکس: ax-yakhchal-samsung.jpg]

دیدیم که تصاویر داخل سایت با عکس های ارسالی فروشنده شبیه هستند و دقیقا مطابق هم هستند با همین روش مدل فریزر را هم چک نمایید تا از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

لینک های مشاهده تصاویر محصول در سایت اصلی :



تا اینجای مطلب شما با نسخه اصل یخچال سامسونگ کمی آشنا شدید حال به بررسی نسخه های تقلبی آن می پردازیم.
یخچال دوقلوی تقلبی سامسونگ
در ادامه عکس هایی از نسخه تقلبی یخچال دو قلوی سامسونگ را می بینیم که فقط برچسب این برند را دارند و از لحاظ کیفیت و کارایی و طول عمر هیچ ربطی به برند اصلی سامسونگ ندارند. ممکن است پس از مدت کوتاهی قطعات یخچال خراب شوند و هزینه هایی بسیار بیشتر از هزینه نسخه اصلی سامسونگ برای شما بتراشند پس بهتر است قبل از خرید عجولانه به طور کامل در مورد مدل مورد نظر خود تحقیق نمایید تا در دام سودجویان نیفتید.

  • [عکس: samsung-taghalob.jpg]

  • [عکس: taghalobi.jpg]

  • [عکس: taghalobiii.jpg]

  • [عکس: taghalobi-samsung.jpg]

  • [عکس: taghalobi-yakhchal.jpg]

  • [عکس: taghalobi-yakhchal-samsung.jpg]

تصاویر نسخه تقلبی یخچال سامسونگ

https://samsungrepairco.com/samsung-orig...rigerator/
پرتو کلینیک - درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر 
https://partoclinic.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان