انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فروش انواع دستگاه پرکن

فروش انواع دستگاه پرکن

#1
دستگاه پرکن مایعات کیان صنعت
دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک، جهت پرکردن انواع مایعات در ظروف مختلف کاربرد دارد. در مواقعی که راندمان تولید بالا و خط تولید پیوسته است از دستگاه پر کن اتوماتیک خطی استفاده می شود.مانند : پرکن آب معدنی، پرکن نوشابه، پر کن دوغ و پرکن آب میوه.
https://kiyan-sanat.com/post/2/%D9%BE%D8...8%A7%D8%AA
دستگاه پرکن مایعات از جمله ماشین آلات پیچیده است و باید الزامات بسیاری را، برای بهره ‌وریِ مطلوب آن رعایت نمود. از جمله میزان خورندگی محصول یا تیراژ تولید یا حتی محدودیت جایگاه و سقف مکانی که دستگاه باید در آنجا کار کند. موارد دیگری نیز وجود دارد که این امر سازندگان را وادار می‌کند، تا متناسب با نیاز خریداران، به شکل اختصاصی، دستگاه پر کن مایعات اتومات و نیمه اتومات را طراحی و تولید نمایند.

دستگاه اسپری پرکن

ماشین آلات پرکن، در صنایع بسته بندی انواع مختلفی دارند از دستگاه پرکن مایعات گرفته تا پرکن مواد پودری و گرانولی، همگی جزو خانواده پرکن هستند و هرکدام در صنایع مختلف به کار می روند دستگاه اسپری پرکن به دو صورت خودکار و نیمه خودکار ساخته و طراحی می گردد. تفاوت این دو در استفاده از نیروی انسانی و عملکرد آن است.
اپراتوری که با دستگاه اسپری پرکن کار می کند نیاز دارد که نوع گاز را بشناسد، طریقه تنظیم سیلندرها را بداند تا بتواند دستگاه را عیب یابی بکند.چون دستگاه اسپری پرکن به طور دائم با گاز سر و کار دارد در قسمت های مختلف آن به خصوص در بخش تزریق گاز می تواند مسائلی به وجود بیاید که اپراتوری که با این دستگاه کار می کند باید به مسائل فنی آشنا باشد.
تیوپ پرکن
دستگاه تیوپ پرکن از جدیدترین دستگاه هایی هستند که وارد صنعت بسته بندی شده اند و برای پر کردن انواع مواد رقیق و غلیظ استفاده می شوند. دستگاه های پر کن به چند صورت متفاوت و در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند و به دلیل داشتن کارکرد کاملا پیشرفته در کارخانه های بزرگ پر کن مواد بکار می روند. روش عملکرد دستگاه های پر کن مواد رقیق و غلیظ با یکدیگر کاملا متفاوت می باشند و دارای سیستم کاملا متفاوتی هستند.

دستگاه پرکن بشکه

کارخانه هایی که تولید کننده مواد به صورت مایع هستند شکل بسته بندی از تنوع متعددی برخوردار است، از جمله این بسته بندی ها می توان به بشکه های ۲۲۰ لیتری اشاره نمود . کیان صنعت با تولید ماشین آلات مخصوص پرکن نظیر دستگاه پرکن بشکه ۲۲۰ لیتری به این عرصه کمک نموده. این وسیله شامل دستگاه پرکن مایعات می شود که می تواند انواع مایعات از جمله آب، شربت، عرقیجات، آب رادیاتور ، روغن های خوراکی، روغن های صنعتی و از این دست محصولات را داخل بشکه پر کند.
دستگاه پرکن مایعات برای پر کردن انواع مایعات با غلظت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان