انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونگی فروش فیلم آموزشی در اینترنت

چگونگی فروش فیلم آموزشی در اینترنت

#1
فروش ویدئوهای آموزشی توسط مدرسین و اساتید در زمینه های مختلف و فروش فایل های دیجیتالی مانند فایل های گرافیکی یا انواع سی دی ها به دلیل تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا یکی از روش هایی است که می تواند برای این اشخاص درآمد تولید کند. سایت رایگان بفروش (sellfree.ir) یک بستر مناسب برای فروش انواع ویدیوهای آموزشی با رعایت حق کپی رایت است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی اقدام به فروش فیلم های آموزشی خود کنید بدون اینکه کاربر بتواند فایل مورد نظر را دانلود کند.

چگونگی درج ویدئو آموزشی یا فایل دیجیتالی
بدین منظور، بعد از ورود به سایت sellfree.ir با کلیک بر روی گزینه "ثبت آگهی رایگان" در بالای صفحه، فرم ثبت آگهی مورد نظر برای شما نمایش داده می شوند. شما از طریق این فرم می توانید به راحتی از بخش ضمائم (ویدئو و...) فایل آموزشی خود را در سایت بارگذاری کنید. در بخش ضمائم این امکان وجود دارد که فیلم خود را که در سایت خود یا در هرجا از اینترنت بارگذاری کرده اید را نیز با وارد کردن آدرس آن، ضمیمه نمایید.

همینطور با استفاده از گزینه "عدم دسترسی برای دانلود فایل ها" در قسمت ضمائم می توانید امکان دانلود فیلم آموزشی مورد نظر خود را توسط کاربر، غیر فعال نمایید تا از تکثیر ویدیوی آموزشی خود جلوگیری کنید.

گزینه "نمایش / دانلود فایل ها پس از پرداخت" نیز این امکان را برای شما فراهم آورده تا تنها کاربرانی که هزینه پرداخت کردند بتوانند فیلم مورد نظر شما را مشاهده نمایند یا فایل دیجیتالی را بتوانند دانلود کنند. بدین صورت می توانید ویدئوهای آموزشی خود را در هر زمینه ای که مهارت و تبحر دارید، آماده کرده و با هر فروش ویدئوی آموزشی به شکل آنلاین به درآمد برسید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان